Panty en peeptoe pumps
+6
TNMN
Sweet Sylvana
VanillaRose
Makamba
Blond
SoGood
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Panty en peeptoe pumps
Binnenkort heb ik een bruiloft waarvoor ik een hele mooie hemelsblauwe pencildress heb met dezelfde kleur pumps. Maar goed.. Dat zijn dus peeptoe pumps en aangezien ik graag een party aan wil vraag ik me af of dat eigenlijk wel kan.. Wat vinden jullie? En voor welke kleur panty zal ik kiezen? En nu we toch bezig zijn.. Hoeveel denier?
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Panty en peeptoe pumps
Hier lijkt mijn jurkje trouwens op, even voor het idee!
SoGood- Ratel
Ik zou voor marineblauw gaan, en dan 40 denier. Zonder naad bij je tenen hè! Prachtige jurk trouwens
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Persoonlijk vind ik dat niet mooi, dus zou dan ook geen panty aan doen!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba schreef:Persoonlijk vind ik dat niet mooi, dus zou dan ook geen panty aan doen!
+1
Gast- Gast
Ik vind een panty in peeptoe pumps ook niet mooi. Wel een mooi jurkje trouwens
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Birgit schreef:Makamba schreef:Persoonlijk vind ik dat niet mooi, dus zou dan ook geen panty aan doen!
+1
+1
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Ik vond eerst dat het niet kon, maar ik heb regelmatig vrouwen met een mooie combinatie zien lopen. Vind donkerblauw wel een goed idee inderdaad. Maar wel echt zonder naad bij je tenen ja haha!
Gast- Gast
Je kan ook bij je tenen de panty afknippen, nagellak bij de randjes en een knoop maken zodat de panty niet omhoog kruipt. Dat heb ik wel eens gedaan, je zag er niets van (maar je moet 't wel ff oefenen ).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
ik vind die rand die je duidelijk ziet niet mooi. Bovenste plaatje kan ik mij nergens aan storen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwart vind ik denk ik ook wel mooi er bij! Zoals het plaatje van wc eend inderdaad.
Gast- Gast
jawel!
en donkerblauwe wat dikkere panty vinden, zeker als je jurkje en schoenen die kleur hebben die je postte!
ik vind een huidskleurige panty met naad niks, maar als je het goed doet is het juist echt leuk!
en donkerblauwe wat dikkere panty vinden, zeker als je jurkje en schoenen die kleur hebben die je postte!
ik vind een huidskleurige panty met naad niks, maar als je het goed doet is het juist echt leuk!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Oooh ik zou zelf eigenlijk helemaal niet voor een blauwe panty gaan maar voor een wat neutralere kleur of zwart. Ik kan ook nog voor zwarte (dichte) pumps gaan maar ik heb ook nog zo'n schattige clutch in dezelfde blauwe kleur!
Zwarte clutch voor bij de zwarte pumps heb ik ook dus zeg het maar.
Zwarte clutch voor bij de zwarte pumps heb ik ook dus zeg het maar.
SoGood- Ratel
In een huidskleurige panty zal je me trouwens nóóit zien!
SoGood- Ratel
Ik zou geen blauwe panty kiezen, dan wordt het allemaal zo blauw. Ik zou gaan voor een zwarte, 10 of 15 denier (dun dus) of een cappuccinokleurige.
Gast- Gast
+1. Blauw zou ik niet gauw doen met zo'n gekleed jurkje.Carrie schreef:Ik zou geen blauwe panty kiezen, dan wordt het allemaal zo blauw. Ik zou gaan voor een zwarte, 10 of 15 denier (dun dus) of een cappuccinokleurige.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Niet knalblauw maar echt goed donkerblauw is juist wel mooi denk ik. Maar ik heb niet eens een blauwe panty dus wat weet ik er van, haha. Ik zou zelf voor een dikke zwarte gaan denk ik omdat ik me daar prettiger in voel.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Niet knalblauw maar echt goed donkerblauw is juist wel mooi denk ik. Maar ik heb niet eens een blauwe panty dus wat weet ik er van, haha. Ik zou zelf voor een dikke zwarte gaan denk ik omdat ik me daar prettiger in voel.
Nou dan! Nee, haha ik denk dat een blauwe panty bij deze outfit erg tuttig en seksloos zal staan.
Laatst aangepast door Carrie op wo 4 apr 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou ook zeggen geen panty, maar als het moet een zwarte, hele dunne en zonder teennaden. Zeker geen dikke panty, dat lijkt meteen echt een legging en dat staat niet mooi onder zo'n jurkje denk ik.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Ik zou ook zeggen geen panty, maar als het moet een zwarte, hele dunne en zonder teennaden. Zeker geen dikke panty, dat lijkt meteen echt een legging en dat staat niet mooi onder zo'n jurkje denk ik.
Ik vind een peeptoe zonder naden met panty wel mooi. Maar inderdaad geen dikke panty, zonde van zo'n mooi jurkje.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: