Als jij 1 ding in je leven zou mogen veranderen.. Wat dan?
+23
bolus26
girli
RYW
Dennenappel
Arwyn
Pompoen
Carmen_
Parel
Livine
Kowalski
Lilou
Parisienne
luenca
Caresses
Printje
Antibes
Susan
Caroow
Lejow
Aggi
Ilovethe90s
Ibbeltje
Roza
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Als jij 1 ding in je leven zou mogen veranderen.. Wat dan?
Dan had ik genoeg geld gehad.. (Lijkt me heerlijk als je je niet druk hoeft te maken om je werk.. maar kunt doen wat je echt leuk vindt, waar je passie ligt qua werk)..
Ik hoorde een verhaal via mijn vader. Die mensen hadden 7 miljoen gewonnen. Daarvan hadden ze een compleet nieuw huis laten bouwen met alles wat ze maar wilde.. Toen was er nog 6 miljoen over.. Hebben ze alles op de bank gezet en die man is een eigen bedrijf begonnen puur omdat hij het leuk vond om dat te doen en lekker bezig te zijn. Dus helemaal niet voor het geld.. Dat bedrijf werd zo'n succes dat hij het nu voor 7 ton kon verkopen
Zelfde verhaal ook via mijn vader. Die werkte op de I.C en daar lag een man die geen familie meer had maar wel genoeg geld op de bank. Die man kon door zijn ongeluk/ziekte helemaal niets meer en liet zich opnemen in een privekliniek waar alles voor je geregeld wordt en waar je je eigen 'personeel' kunt inhuren. Hij kan zijn ziekte dus compleet laten verzorgen op een manier dat je nergens op hoeft te wachten etc. Want je hebt personeel voor jezelf.
Er lag ook een man uit polen, die niemand had, geen Nederlands sprak maar ook een dwarslaesie had door een ongeluk. Die man had niemand die iets voor hem kon regelen dus die werd naar een verzorgingshuis gebracht en that's it..
Twee precies dezelfde ziektebeelden alleen man 1 had een bak geld op de bank. Zeg dan nog maar dat geld niet gelukkiger maakt. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat man 1 toch echt gelukkiger is dan man 2.
Ik hoorde een verhaal via mijn vader. Die mensen hadden 7 miljoen gewonnen. Daarvan hadden ze een compleet nieuw huis laten bouwen met alles wat ze maar wilde.. Toen was er nog 6 miljoen over.. Hebben ze alles op de bank gezet en die man is een eigen bedrijf begonnen puur omdat hij het leuk vond om dat te doen en lekker bezig te zijn. Dus helemaal niet voor het geld.. Dat bedrijf werd zo'n succes dat hij het nu voor 7 ton kon verkopen
Zelfde verhaal ook via mijn vader. Die werkte op de I.C en daar lag een man die geen familie meer had maar wel genoeg geld op de bank. Die man kon door zijn ongeluk/ziekte helemaal niets meer en liet zich opnemen in een privekliniek waar alles voor je geregeld wordt en waar je je eigen 'personeel' kunt inhuren. Hij kan zijn ziekte dus compleet laten verzorgen op een manier dat je nergens op hoeft te wachten etc. Want je hebt personeel voor jezelf.
Er lag ook een man uit polen, die niemand had, geen Nederlands sprak maar ook een dwarslaesie had door een ongeluk. Die man had niemand die iets voor hem kon regelen dus die werd naar een verzorgingshuis gebracht en that's it..
Twee precies dezelfde ziektebeelden alleen man 1 had een bak geld op de bank. Zeg dan nog maar dat geld niet gelukkiger maakt. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat man 1 toch echt gelukkiger is dan man 2.
Gast- Gast
Ik zou dan willen dat mijn kinderen van mijn vriend waren en de zijne van mij. Dat we dus drie kinderen samen hadden, in plaats van ik twee met mijn ex en hij eentje met de zijne. Wat zouden er dan een hoop problemen wegvallen, zeg...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Mag ik ook mijn vriend veranderen? Qua communicatie verloopt het soms wat stroef en dat heeft er ook mee te maken dat hij mij gewoon niet begrijpt. Ik heb al van alles geprobeerd om mijn manier van uitleggen aan te passen, maar het heeft nog niet mogen baten. Ik zou willen dat hij mij beter begrijpt en ik wil dat we beter leren communiceren.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
mijn kindje gezond op de wereld zetten strakjes.
een goede relatie met mijn vader.
voor de rest ben ik echt heel tevreden op dit moment
een goede relatie met mijn vader.
voor de rest ben ik echt heel tevreden op dit moment
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dat mijn zoontje weer gezond wordt..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Dan had ik mijn vriend eerder opgezocht haha. Ik was 24 toen ik iets met hem kreeg. Dat had wel wat jaren eerder gemogen
Gast- Gast
Ik zit te denken he, maar ik kom op niets. Wat een gezegend mens ben ik, we behoren echt niet tot de rijkste Nederlanders, en ook hier moet gewerkt worden voor het geld maar gek genoeg wil ik dat niet veranderen. Enige wat ik zou willen is dat mijn zoontje altijd het geluk aan zijn zij mag hebben, dat hij nooit echt verdriet mag kennen in zijn leventje.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Een vast contract. Zodat ik nu meer financiële zekerheid heb voor grotere uitgaves en nu ook al zou weten dat we in de toekomst een ander huis kunnen kopen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoef ook eigenlijk niets te veranderen in mijn leven, ik ben gelukkig met hoe het is. Als ik iets moest kiezen, dan kies ik voor liefde van crush haha. Maar misschien komt dat vanzelf wel, en dit is ook wel spannend/leuk, dus eigenlijk wil ik het liever zo houden.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hoef ook niets veranderd te hebben, maar áls ik iets zou moeten kiezen an vind ik het jammer dat ik nooit verder gaan leren en HBO ben gaan doen. Ik zou namelijk veel en veel meer kunnen dan wat ik nu doe. Ik vind het heerlijk hoor, maar ik zóú hoger kunnen als ik zou willen. Maar ik zou niet weten welke richting.
Gast- Gast
Eigenlijk ben ik heel blij met mijn leven op dit moment . Maar er blijft natuurlijk altijd wat te wensen over, en in dat geval zou ik graag een perfecte gezondheid hebben en de discipline om die zelf in stand te houden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Sprookjes ding!
» Wat zou jij veranderen als...
» Hoe heet zo'n ding..
» Kies 1 ding...
» Geen schokkend ding, maar zit er wel een beetje mee
» Wat zou jij veranderen als...
» Hoe heet zo'n ding..
» Kies 1 ding...
» Geen schokkend ding, maar zit er wel een beetje mee