Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift?

+15
NoName88
SarahKey
Ella
Susan
Twellie
Flip Fluitketel
PapillonRose
Printje
Blue flower
Tania
Linda
Lejow
Fearie
Coco
studiebol
19 plaatsers

Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift? Empty Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift?

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 8:42

Heb je een abonnement op een mama tijdschrift?

Ik kreeg de Faboulus Mama en de ouders van nu. Ik heb ze beide opgezegd, ik laat ze steeds langer liggen, maak er minder tijd voor om ze te lezen en ik vond ze gewoon niet leuk.

Heb nu een proef abonnement afgesloten op jij en je kinderen ben benieuwd wat ik daar van vind.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift? Empty Re: Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift?

Bericht  Coco vr 2 nov 2012 - 8:48

Op jij en je kinderen, maar die komt nog steeds op ons oude adres, evenals mijn andere abonementen Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift? 394967 vergeet het al 9 maand.

Bij mij ligt het overigens ook altijd te verstoffen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift? Empty Re: Heb jij een abonnement op een "mama" tijdschrift?

Bericht  Fearie vr 2 nov 2012 - 8:51

Ik had ook jij en je kinderen & ouders van nu. Ouders van nu vond ik niet interessant meer, toen D ouder werd. En Kinderen heb ik gewoon niet verlengd, zou nu wel een abo willen op flair mama of Viva mama (zo heten ze toch?)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 8:52

Haha Coco, wat zonde zeg! Ik zou als ik mama word graag een abonnement willen op de VIVA mama & de Kinderen. En de FLAIR mama kopen als die uitkomt. Ik lees al die tijdschriften al jaren, vind dat leuk & interessant m te lezen! Heb nu weer 2 grote bakken vol met JM/Wij/Kinderen/Mama/Oudersvannu :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 2 nov 2012 - 8:58

Ja, op Jij en je kinderen, die vind ik het leukste
Heb ook ouders van nu gehad, maar die vond ik niet zo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Linda vr 2 nov 2012 - 8:58

Ik had laatst een abonnement op de kek mama cadeau gekregen, maar ik vond het niet zo leuk.
Daarvoor kreeg ik de WIJ altijd door z'n cadeaupakket, maar dat blad spande echt de kroon. Vreselijk!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania vr 2 nov 2012 - 9:00

Ik heb een abonnement op Kekmama.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Blue flower vr 2 nov 2012 - 9:01

Lejow schreef:Ja, op Jij en je kinderen, die vind ik het leukste
Heb ook ouders van nu gehad, maar die vond ik niet zo.

+1
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 9:12

Nee alleen dat gratis tijdschrijft, alhoewel ik hem in oktober niet heb gezien.... Ik lees zulke bladen altijd van de bieb.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  PapillonRose vr 2 nov 2012 - 9:15

Ik had de Jij en je Kinderen. Was een erg leuk blad vond ik. Maar aan de andere kant kon ik er ook wel zonder, dus heb 'm na een jaar niet verlengd. Heb het nu ook zo druk met afstuderen en andere dingen.. Dus wie weet na die tijd, dat ik dan weer eens ga rondkijken voor een leuk abonnement. Vind het altijd wel een fijn relaxmoment, met een kop thee en een blad op de bank I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 9:22

Ik had de Viva Mama, maar die vond ik na een jaar of zo niet leuk meer.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 2 nov 2012 - 9:39

Ik had Jij en je Kinderen. Maar heb mijn jaarabbonement niet verlengd. Moet er nu nog steeds lezen van een paar maanden terug. In november krijg ik de laatste. Ik heb nog wel z'on tijdschriftencadeaubon liggen eens kijken wat voor blad ik daar mee 'cadeau' ga vragen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Twellie vr 2 nov 2012 - 9:47

WIJ vind ik inderdaad ook een vreselijk blad: altijd van die overdreven verhalen. Bovendien plaatsen ze verhalen vaak meerdere keren.

In het algemeen vind ik al die bladen eigenlijk stom. Ik vind het zo ver van de realiteit af staan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 10:47

Twellie schreef:
In het algemeen vind ik al die bladen eigenlijk stom. Ik vind het zo ver van de realiteit af staan.

Nou ik denk dat dat de reden ook eigenlijk is dat ik deze twee nu heb opgezegd. Ik zit er nu ook wat te lezen, meer te bladeren. En dan zie ik de Fabulous mama een heeeeel leuk truitje staan, ik kijk welke site en de prijs. 155 euro!!! voor een trui, kom op zeg!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 10:48

Twellie schreef:WIJ vind ik inderdaad ook een vreselijk blad: altijd van die overdreven verhalen. Bovendien plaatsen ze verhalen vaak meerdere keren.

Dat vind ik dus ook, allemaal van die spookverhalen altijd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 10:49

Ik vind de Kek Mama ook wel leuk maar ik heb geen abonnement.

Af en toe komt er een Flair Mama uit, dat vind ik ook wel leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 3:48

Ik heb die bij de blije door van prenatal zit, vlgs mij heet ie ouders van nu. verder koop ik af en toe eens een blad
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 3:50

Op de Viva Mama, via een tijdschriftenbon.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 3 nov 2012 - 3:55

Printje schreef:Nee alleen dat gratis tijdschrijft, alhoewel ik hem in oktober niet heb gezien.... Ik lees zulke bladen altijd van de bieb.

Hier ook zo. Ik vind Kinderen etc veel te duur voor een abonnement want ik kan ze gratis lezen en lenen in de bieb.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  NoName88 za 3 nov 2012 - 7:34

Ik krijg momenteel die van de blije doos. Moet heel eerlijk zeggen dat die af en toe ook nog wel eens blijft liggen. Maar dat is niet zozeer omdat ik het niet leuk vind, meer tijdgebrek.

Gisteren heb ik een bladcadeau gekregen en ik denk dat ik daarvan voor jij & je kinderen ga. Of misschien toch gewoon voor een 'niet-mama'-tijdschrift.

Kek Mama lijkt me trouwens ook wel leuk, maar dat is volgens mij meer voor als je wat oudere kinderen hebt...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Bruintje Beer za 3 nov 2012 - 7:39

Heb vandaag de laatste Kek Mama gekregen van mijn abbo. Maar deze heb ik opgezegd omdat ik het te duur vond en er liggen hier volgens mij nog 6 dichte want kom niet toe aan lezen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  *Lookie* zo 4 nov 2012 - 5:07

Dat overkomt mij nou nooit, dat tijdschriften ongelezen blijven liggen Very Happy, ik ben een echte tijdschriftenlezer.

Ik heb een tijdje een (cadeau-)abonnement gehad op Jij & je kinderen, dat vind ik een erg leuk blad. De andere mama-bladen vind ik wat minder, daar zou ik niet een abo op nemen. Het abonnement op Jij & je kinderen heb ik niet verlengd, omdat de bieb het blad wel heeft, maar mocht ik weer een cadeauabonnement krijgen, dan neem ik hem denk ik weer. En ik moet eerlijk bekennen dat ik deze maand het blad weer gekocht heb omdat ik in het vorige nummer (was laatste van mijn abonnement) had gezien dat er leuke sint-recepten en decoratie in zouden staan.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 21:04

Ik lees ook veel tijdschriften. Bij mij worden ze ook nooit vergeten hoor haha.

Ik heb standaard een abonnement op Jij en je kinderen. Via zo'n zwangerbox heb ik nu de Wij jonge ouders weer en omdat ik er zelf begin volgend jaar in kom, vond ik het leuk om de Ouders van Nu weer even te lezen... Dus daar heb ik nu een tijdelijk abonnement op via een tijdschriftenbon.

Gast
Gast

Bericht  kwak zo 4 nov 2012 - 21:33

ik heb een abbo op jij en je kinderen, ook krijg ik de WIJ via de zwangerbox.

soms haal ik nog wel eens de ouders van nu.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Happydobby ma 5 nov 2012 - 1:13

Ik heb de wij en ouders van nu. De wij koste 14 euro voor een heel jaar en die vond ik wel leuk. Ouders van nu een klein abbo van mijn vriend gekregen. Hij kreeg van zijn werk een tijdschriften bon en we hij nam 2 auto bladen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: