Ga je nog wat doen het weekend?
+32
Oasis
M@niek
Arwyn
_Cyn_
Marin
Sushi
Tiana
Japie
Rouxxxe
silly-one
Kowalski
Printje
Lejow
Lady4
ExpressoB
rapa nui
Aziraphale
-Belle-
Burn
sarah
Annemoontje
Mouse10
GeKKiE
Sam
Highway
Poubelle
Bliss
Raindrop
Hoochie
Middleme
bolus26
Suus
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ga je nog wat doen het weekend?
Hoochie, klinkt als een leuk weekend!
Ik weet het nog niet, denk rustig aan, bankhangen met lekker eten!
Ik weet het nog niet, denk rustig aan, bankhangen met lekker eten!
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Morgen komen mijn ouders een dagje op bezoek. Ben er heel blij mee, want heb ze nu hard nodig.
Zondag ga ik flink klussen, de trap moet opgeknapt worden, dus ben daar voorlopig wel zoet mee.Kutklus
Zondag ga ik flink klussen, de trap moet opgeknapt worden, dus ben daar voorlopig wel zoet mee.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Sam schreef:Pippa schreef:Sam schreef:Pippa, heb jij dat ene gave bed nou al binnen?
Mijn ultra mooie, maar dure bed? Haha! Die heb ik sinds eind Juli in huis.
Gaaf! Foto?
Ik heb er geen foto van, sorry. Maar het is deze:
Gast- Gast
Morgenochtend een rondje rennen, daarna na een verjaardag en 's avonds naar het slotconcert van Rowwenheze. Zondag eerst uitslapen en 's avonds naar Javier Guzman
sarah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11
Ik denk vooral leren..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Morgenavond uiteten met 14 mensen. Zondag lekker een dagje bijkomen.
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
geen flauw idee.. zal wel weer niks leuks zijn
wat gaat iedereen leuke dingen doen! veel plezier allemaal...
wat gaat iedereen leuke dingen doen! veel plezier allemaal...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat kun je toch zelf regelen Expresso, dat je een leuk weekend hebt?
Gast- Gast
Weekend begon vandaag al voor ons! Heerlijk uitgeslapen, heb ontbijt én lunch op bed gekregen van m'n vriend en 's middags zijn we lekker de stad in geweest. Vriend heeft nieuwe spijkerbroeken en trui/overhemd gekocht en ik heb lieve sloffen van hem gekregen.
Verder nog wat cadeaus geshopt. Nu hangen we op de bank met de katten en de tv aan, we gaan zo naar boven en dan gamen.
Morgen dagje huis schoonmaken, boodschappen doen en 's avonds film kijken met wat lekkers op de bank.
Zondag gaan we naar de verjaardag van m'n broers, 2,5 uur rijden. Die dag zullen we dus weinig anders doen denk ik.
Verder nog wat cadeaus geshopt. Nu hangen we op de bank met de katten en de tv aan, we gaan zo naar boven en dan gamen.
Morgen dagje huis schoonmaken, boodschappen doen en 's avonds film kijken met wat lekkers op de bank.
Zondag gaan we naar de verjaardag van m'n broers, 2,5 uur rijden. Die dag zullen we dus weinig anders doen denk ik.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Morgen een dagje met de trein naar Amsterdam, was-is een aanbieding van de NS dat als je aan abbonnement hebt (kortingskaart oid) dat je dan morgen en zondag met 2 personen naar Amsterdam kunt voor samen 17,50 euro. Dus we gaan eerst naar het Stedelijk Museum en bedoeling is dan om weersafhankelijk daarna naar de Albert Cuijp te gaan, lekker te lunchen, koffie te drinken e.d . '
Zondag wordt een lekker relaxdagje in combinatie met wat huishoudelijke klusjes.
Zondag wordt een lekker relaxdagje in combinatie met wat huishoudelijke klusjes.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pippa schreef:Dat kun je toch zelf regelen Expresso, dat je een leuk weekend hebt?
Niet echt, aangezien ik financieel niet zoveel kan doen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Straks even een wijntje drinken in de stad, samen met mijn vriend. Voor de rest niet zoveel bijzonders, alleen morgen even naar Tenerife vliegen voor een weekje zon, zee, strand, cocktails, eten, etc.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Straks even een wijntje drinken in de stad, samen met mijn vriend. Voor de rest niet zoveel bijzonders, alleen morgen even naar Tenerife vliegen voor een weekje zon, zee, strand, cocktails, eten, etc.
Ooh ik ben jaloers! Heerlijk, heel veel plezier!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vanmiddag lunchen met een vriendin, en toen was mijn man bij de kids. Hij is nu wat drinken met vrienden, en ik kijk lekker the voice (Duitsland) en er liggen in de woonkamer her en der kids te slapen .
Morgenvroeg gaan de twins naar mijn ouders en gaan man en ik ontbijten in de stad en kijken voor een nieuwe winterjas voor mij. Ik zou die eigenlijk met kerst krijgen, maar aangezien ik geen enkele winterjas meer dichtkrijg van voor de zwangerschap gaan we nu al kijken (en hopelijk kopen haha). Het is deze jas, ik heb een lekker warme nodig.
Daarna willen we nog op stap met de draagzakken want we hebben nu 2 goede, en komen er 's avonds vrienden op bezoek.
Zomdag krijgen we kraamvisite.
Morgenvroeg gaan de twins naar mijn ouders en gaan man en ik ontbijten in de stad en kijken voor een nieuwe winterjas voor mij. Ik zou die eigenlijk met kerst krijgen, maar aangezien ik geen enkele winterjas meer dichtkrijg van voor de zwangerschap gaan we nu al kijken (en hopelijk kopen haha). Het is deze jas, ik heb een lekker warme nodig.
Daarna willen we nog op stap met de draagzakken want we hebben nu 2 goede, en komen er 's avonds vrienden op bezoek.
Zomdag krijgen we kraamvisite.
Gast- Gast
Morgen ga ik een rustig dagje houden met mijn vriend en B, waarschijnlijk even Alexandrium in voor nog wat 5-12 cadeautjes.
Zondag moet mijn vriend werken, dus gok dat ik en B dan lazy pyjama sunday gaan houden
Zondag moet mijn vriend werken, dus gok dat ik en B dan lazy pyjama sunday gaan houden
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hoochie schreef:bolus26 schreef:leuk crazy piano´s!
ik ga morgen naar een concert van een vriendin (speelt in de fanfare) niet superleuk maar meestal wel gezellig. voor de rest moet ik rust houden van de verloskundige. Misschien dat ik zondag naar de james bond film ga maar dat hangt dus van mn ´ buik´ af
Heb je veel last van harde buiken? Hoe ver ben je nu?
Ook,heb ook al eerder voorweeen gehad.en mn bloeddruk steeg ineens enorm dus nu extra controle ivm vermoeden zwangerschapsvergiftiging.ben bijna 34 weken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Morgenmiddag misschien naar de boekenbeurs, s'avonds heeft manlief een feest dus ik lekker op de bank en zondag gaat R mee met zijn opa en oma op visite bij iemand en ga ik zijn keukentje (dat hij voor Sinterklaas krijgt) verven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Leuk Hoochie, crazy pianos! Ik ben vorige week bij de Live Bar in Tilburg geweest, is ook zoiets (alleen dan iets dichterbij), echt supertof!
Haha Sam, echt geweldig! Ik ga even wat eten, ik ga de was opruimen, ik ga een stukje fietsen, oh ja, ik ga ook mijn vriend ten huwelijk vragen O, misschien spuit 11, maar wie ben jij?
Ik heb net weer een aantal uren getraind, dus nu lekker even niks! Morgen komt mijn mama en gaan we gezellig samen lunchen, morgenavond naar een vriendin en ik denk lekker stappen. En zondag studeren! (wat ik eigenlijk nu en morgen ook zou moeten doen )
Haha Sam, echt geweldig! Ik ga even wat eten, ik ga de was opruimen, ik ga een stukje fietsen, oh ja, ik ga ook mijn vriend ten huwelijk vragen O, misschien spuit 11, maar wie ben jij?
Ik heb net weer een aantal uren getraind, dus nu lekker even niks! Morgen komt mijn mama en gaan we gezellig samen lunchen, morgenavond naar een vriendin en ik denk lekker stappen. En zondag studeren! (wat ik eigenlijk nu en morgen ook zou moeten doen )
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Studeren, huishouden, sporten, verjaardag en met een vriendin naar het Sanadome.
Gast- Gast
Morgenvroeg, de motor op en een verkenningsrit rijden voor zondag. Dan ben ik verkeersregelaar voor een Slipjacht en daarvoor hebben ze motorrijders nodig. Dus het is vooral kou hebben haha. Maar ik heb er wel super veel zin in.
Verder gewoon rustig aan op de momenten dat ik thuis ben.
Verder gewoon rustig aan op de momenten dat ik thuis ben.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Morgen een bakkie doen bij m'n schoonouders, daarna door naar m'n schoonzusje en haar vriend om daar te eten en savonds borrelen bij vrienden.
Zondag nog geen plannen.
Zondag nog geen plannen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Sam schreef:Vanavond in de kroeg wat drinken.
Morgen boodschappen, mijn vriend ten huwelijk vragen en zijn verjaardag vieren.
Zondag nog niks gepland.
Wat leuk dat je je vriend ten huwelijk gaat vragen. Spannend Veel plezier en succes!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Morgen ga ik winkelen in Zaandam en 's avonds gaan we bowlen. Zondag ga ik aan mijn suprise beginnen en krijgen we een vriend te eten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Morgenochtend ga ik aan de studie, 's middags wil ik even de stad in en 's avonds ga ik wat drinken met 2 klasgenootjes. Daarna komt mijn zusje logeren en zullen we het wel laat maken.
Zondag gaan we dan uitslapen en wordt het een pyjamadag (voor mij in ieder geval)
Zondag gaan we dan uitslapen en wordt het een pyjamadag (voor mij in ieder geval)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik had vandaag al weekend
Ik heb vandaag aangifte IB gedaan over de jaren 2007 t/m 2011 en ik krijg een heel leuk bedragje terug Dat ik dat niet eerder heb gedaan!
Morgenavond vier ik mijn verjaardag met vrienden (maar ben dinsdag pas echt jarig). Heb er zin in!
En zondag ga ik lekker bij mijn ouders eten.
Fijn weekend allemaal!!
Ik heb vandaag aangifte IB gedaan over de jaren 2007 t/m 2011 en ik krijg een heel leuk bedragje terug Dat ik dat niet eerder heb gedaan!
Morgenavond vier ik mijn verjaardag met vrienden (maar ben dinsdag pas echt jarig). Heb er zin in!
En zondag ga ik lekker bij mijn ouders eten.
Fijn weekend allemaal!!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» WEEKEND!
» Wat ga je doen komend weekend?
» Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?
» Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
» Minder werken...doen of niet doen?
» Wat ga je doen komend weekend?
» Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?
» Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
» Minder werken...doen of niet doen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: