WEEKEND!
+19
eigenwijs
Evalynn
Sarah1985
banjer49
Snoes
Caroow
VanillaRose
Stuiterbal
Auxo
Atelier Madame
Exogenesis
Poubelle
Bliss
Maple
Suusie
Bosjesvrouw
Bazinga
Burn
Roza
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
WEEKEND!
Het is weer zover.. Het is WEEKEND!
Jullie ook blij dat het weekend is? En wat zijn jullie plannen?
Ik ga zo mijn slaapkamer grondig opruimen, lijstje maken wat mee moet op vakantie en douchen.
Morgen ga ik de hele dag naar Festival Zand in Almere (nog meer forumsters die gaan??) en zondag naar mijn neefje die na 8 maanden weer in het land is.
Jullie ook blij dat het weekend is? En wat zijn jullie plannen?
Ik ga zo mijn slaapkamer grondig opruimen, lijstje maken wat mee moet op vakantie en douchen.
Morgen ga ik de hele dag naar Festival Zand in Almere (nog meer forumsters die gaan??) en zondag naar mijn neefje die na 8 maanden weer in het land is.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: WEEKEND!
http://www.zegmaaryes.nl/t48271-strandfestival-zand
Ik heb het hele weekend nog geen plannen, bluhh!
Ik heb het hele weekend nog geen plannen, bluhh!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zag het topic net ja
Wat stom dat je nog geen plannen hebt Burn Hoop dat je toch een leuk weekend hebt!
Wat stom dat je nog geen plannen hebt Burn Hoop dat je toch een leuk weekend hebt!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ja, ik vind het ook stom! Ben al heel hard aan het denken wat ik nog kan gaan doen, maar misschien maar even een weekendje niets.. Komen nu 2 wat drukkere weken aan..
Burn- Lady Post-a-lot
FUCK YEAH, BITCHES! Weekend!
En ik ga he-le-maal niks doen. Ik ben nu op Axel aan 't passen voor een nachtje, dus die ligt op m'n voeten. En straks gaan we lekker wandelen En dan ga ik slapen want ik ben moe
Morgen zou ik een date hebben, maar ik begin beetje te twijfelen of ik 'm wel zo leuk vind. Heb namelijk een collega over 'm gesproken en die vertelde me wat dingetjes waarvan ik dacht hm... Okeeee... Oh en ik heb zin in seks, maar wel goede seks en die heb ik alleen met m'n ex-scharrel. Dus mss spreek ik wel gewoon met hem af. (Dit bericht was zonder sociaal filter)
En ik ga he-le-maal niks doen. Ik ben nu op Axel aan 't passen voor een nachtje, dus die ligt op m'n voeten. En straks gaan we lekker wandelen En dan ga ik slapen want ik ben moe
Morgen zou ik een date hebben, maar ik begin beetje te twijfelen of ik 'm wel zo leuk vind. Heb namelijk een collega over 'm gesproken en die vertelde me wat dingetjes waarvan ik dacht hm... Okeeee... Oh en ik heb zin in seks, maar wel goede seks en die heb ik alleen met m'n ex-scharrel. Dus mss spreek ik wel gewoon met hem af. (Dit bericht was zonder sociaal filter)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zo even de keuken opruimen en dan voor de tv.
Morgen ochtend grasmaaien en misschien de ramen lappen.
Morgenmiddag met mijn neefje naar de kinderboerderij.
Morgen avond bbq bij vrienden.
Zondag (nog) niks op de planning
Fijn wekkend allemaal!
Morgen ochtend grasmaaien en misschien de ramen lappen.
Morgenmiddag met mijn neefje naar de kinderboerderij.
Morgen avond bbq bij vrienden.
Zondag (nog) niks op de planning
Fijn wekkend allemaal!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen Mysteryland!
Zondag niets. Teminste dat ga ik proberen.
Zondag niets. Teminste dat ga ik proberen.
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vier dagen weekend, vandaag was de eerste al Ik heb vandaag nieuwe kussens voor ons allebei gekocht, dat wordt wennen vannacht want ze zijn echt húge, zo dik Zullen vanzelf wel platter worden, hoop ik...
Morgen gaan we even voor twee eenpersoonsdekbedden +overtrekken kijken, we hebben nu een tweepersoons, maar omdat m'n vriend een onrustige slaper is en de dekens alle kanten op trekt, en ik graag m'n dekens zo vast ingesnoerd mogelijk wil hebben, hebben we 's nachts nog wel eens ruzie met/om de dekens in bed
Daarna gaan we naar Scheveningen voor (hopelijk als er plek is) een terrasje, en daarna het vuurwerkfestival.
Voor zondag en maandag nog geen plannen.
Morgen gaan we even voor twee eenpersoonsdekbedden +overtrekken kijken, we hebben nu een tweepersoons, maar omdat m'n vriend een onrustige slaper is en de dekens alle kanten op trekt, en ik graag m'n dekens zo vast ingesnoerd mogelijk wil hebben, hebben we 's nachts nog wel eens ruzie met/om de dekens in bed
Daarna gaan we naar Scheveningen voor (hopelijk als er plek is) een terrasje, en daarna het vuurwerkfestival.
Voor zondag en maandag nog geen plannen.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Zodadelijk ga ik naar Scheveningen met Kiekeboe, vuurwerk kijken en daarna de kroeg in om K's verjaardag in te luiden. Morgen ga ik naar een minifestivalletje georganiseerd door een heleboel oude bekenden van me. Zondag ga ik naar zumba en verder beetje opruimen in huis en de laatste drie afleveringen van Criminal Minds die ik in huis heb kijken (en daarna echt ff afkicken en wat luchtigers kijken).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Burn ik vraag me al een tijdje af waarom je veel van je zinnen afsluit met twee puntjes. Daardoor lees ik al je posts down en zeurderig.Burn schreef:Ja, ik vind het ook stom! Ben al heel hard aan het denken wat ik nog kan gaan doen, maar misschien maar even een weekendje niets.. Komen nu 2 wat drukkere weken aan..
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Weet ik eigenlijk niet! Een gewoonte denk ik. Want heel veel posts zijn zo niet bedoeld. Ik zal er op letten!Poubelle schreef:Burn ik vraag me al een tijdje af waarom je veel van je zinnen afsluit met twee puntjes. Daardoor lees ik al je posts down en zeurderig.Burn schreef:Ja, ik vind het ook stom! Ben al heel hard aan het denken wat ik nog kan gaan doen, maar misschien maar even een weekendje niets.. Komen nu 2 wat drukkere weken aan..
Burn- Lady Post-a-lot
Morgen paardrijden en een feestje.
Zondag paardrijden en een brunch van een jarige vriendin.
En verder geen verplichtingen.
Zondag paardrijden en een brunch van een jarige vriendin.
En verder geen verplichtingen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik moet werken 2 Keer een dagdienst
Dus dat wordt gewoon vroeg op staan.
Wel morgenavond bbqen met vrienden .
Dus dat wordt gewoon vroeg op staan.
Wel morgenavond bbqen met vrienden .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Weekend? Mijn weekend is net voorbij Zaterdag en zondag weer aan het werk. Fijn weekend voor jullie!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Weekend = working !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb ook weekend! Hebben nog niet echt plannen, morgenavond uit eten met wat vrienden samen met mijn vriend. En hopen dat ik morgen weer een beetje kan bewegen, is me in m'n rug geschoten vandaag en voel me een oud wief!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Yeaahhhh
Ik heb 6 dagen gewerkt deze week (halve dagen, werk maar 20 uur) en ben nu lekker vrij tot zondagavond. Ik heb niet hele bijzondere plannen, lekker met mijn baby dingen doen
Ik heb 6 dagen gewerkt deze week (halve dagen, werk maar 20 uur) en ben nu lekker vrij tot zondagavond. Ik heb niet hele bijzondere plannen, lekker met mijn baby dingen doen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vanavond ben ik even bij een vriendin geweest die een tuinfeestje gaf.
Morgen ga ik de hele dag naar Zand Almere.
Zondag nog geen concrete plannen, iets leuk doen met mijn gezinnetje denk ik.
Morgen ga ik de hele dag naar Zand Almere.
Zondag nog geen concrete plannen, iets leuk doen met mijn gezinnetje denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Morgen vier ik mijn verjaardag, en we gaan morgen de buurt bbq houden die we gewonnen hebben, word dus mooi goedkoop feestje want ze nemen alles mee, drank eten stokbrood salades, ideaal dus . Zondag gaan we na de musical zij gelooft in mij!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Wij hadden vanavond verjaardag van schoonmoeder
Morgen euh vandaag inmiddels de auto naar de garage brengen voor keuring en grote beurt. En even langs mijn oma. En savonds BBQ
Zondag met mijn man en moeder naar Almere bij de primark kijken
Morgen euh vandaag inmiddels de auto naar de garage brengen voor keuring en grote beurt. En even langs mijn oma. En savonds BBQ
Zondag met mijn man en moeder naar Almere bij de primark kijken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
+1Stuiterbal schreef:Weekend = working !
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Me too..Evalynn schreef:+1Stuiterbal schreef:Weekend = working !
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ben jij die evelyn die vroeger ook op het forum kwam?
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik mijn huis herfst/winterklaar mag maken. Maar ik geloof dat het me morgen ook nog niet is gegeven. Dus ik doe dit weekend niets meer.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Waarom niet? Als jij daar zin in hebt doe je dat tochNyx schreef:Ik zit eigenlijk te wachten tot ik mijn huis herfst/winterklaar mag maken. Maar ik geloof dat het me morgen ook nog niet is gegeven. Dus ik doe dit weekend niets meer.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: