Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark

+39
Plien84
Blair
Niekske
Elliot
Mermaid
Clapperdie
Lady Starstruck
limbogirl82
schuddebuikje
luenca
Fortissimo
Nathalie
Petteflet
Burn
Atelier Madame
SoCali
Toet
Verona
Ibbeltje
Sea of Trees
Jeanette
silly-one
Laced
Pommes
Chocoholic
Arwyn
Fearie
Bliss
minoessepoes
strawberry
Marin
Rose
Urban Naked
Paper Crown
IlikeBali
KOL
Zwerver
Poubelle
peach
43 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Elliot vr 10 mei 2013 - 20:50

Ik ben gister weer even naar die in Hoofddorp geweest. Wel jammer, nu we er ééntje zo dichtbij hebben ben ik veel minder enthousiast, haha! Ik kom er gewoon te vaak.

Ik heb alleen twee t-shirtjes gekocht, niet erg boeiend. Er hingen wel leuke gestreepte jurkjes, maar ik was zo bang dat het model mij niet stond en de rij bij de paskamers was me te lang. Misschien dat ik van de week nog even terugga.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 23:38

Ik vond het gister verschrikkelijk bij de Primark.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Chocoholic ma 27 mei 2013 - 0:19

Sea of Trees schreef:
Toet schreef:Jaaa ik wil ook dat die in Eindhoven open gaat! Ik hoorde van de week dat ie binnenkort opengaat, maar het is dus niet bekend wanneer precies?
Rond juni geloof ik smile

Nou, ik ben er van de week nog langsgelopen, en als die in juni opengaat dan eet ik mijn spreekwoordelijke hoed op. Neutral
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Niekske ma 27 mei 2013 - 0:33

Chocoholic schreef:
Sea of Trees schreef:
Toet schreef:Jaaa ik wil ook dat die in Eindhoven open gaat! Ik hoorde van de week dat ie binnenkort opengaat, maar het is dus niet bekend wanneer precies?
Rond juni geloof ik Primark - Pagina 4 561177

Nou, ik ben er van de week nog langsgelopen, en als die in juni opengaat dan eet ik mijn spreekwoordelijke hoed op. Neutral

http://www.frizzling.nl/fashion/brands/opening-primark-eindhoven/ hier staat december.... Primark - Pagina 4 1270000679 ik had ook al september opgevangen in het roddelcircuit, maar ze weten de datum goed verborgen te houden. Het zal in elk geval nog wel even duren.

Edit: op ed.nl staat ook december, dus ik vrees dat we nog heel lang moeten wachten.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  KOL wo 29 mei 2013 - 2:38

Hebben ze bij de Primark nu nog basic shirtjes met lange mouw? 't is nog niet echt zomer en ik kan ze wel gebruiken Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Sea of Trees wo 29 mei 2013 - 8:56

Chocoholic schreef:
Sea of Trees schreef:
Toet schreef:Jaaa ik wil ook dat die in Eindhoven open gaat! Ik hoorde van de week dat ie binnenkort opengaat, maar het is dus niet bekend wanneer precies?
Rond juni geloof ik smile

Nou, ik ben er van de week nog langsgelopen, en als die in juni opengaat dan eet ik mijn spreekwoordelijke hoed op. Neutral
Mijn post was ook van een hele poos terug he, ik zag op de Primark zelf dat ie in december opengaat.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 9:00

Ik werk er schuin tegenover, dus ik ben er als de kippen bij wanneer ie opengaat. Zullen we samen gaan Sea of Trees?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 9:01

Oeh ik heb zo'n zin om naar de Primark te gaan :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 9:02

Ik ga vaak naar die van Essen, in Duitsland, is vanaf mijn woonplaats maar 40 min rijden. Vijf (of is het zes zelfs?) etages vol goodies, en daarna lekker de stad in daar, hele leuke winkels, en een heerlijke sfeer. Luik ook vaak geweest maar dat vind ik een rommeltje en maar een verdieping.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Sea of Trees wo 29 mei 2013 - 9:05

Babydoll schreef:Ik werk er schuin tegenover, dus ik ben er als de kippen bij wanneer ie opengaat. Zullen we samen gaan Sea of Trees?
Ja lijkt me leuk, alleen ik verwacht wel dat we verdwijnen in de massa, kaboutertjes die we zijn Wink
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 9:21

Babydoll schreef:Ik ga vaak naar die van Essen, in Duitsland, is vanaf mijn woonplaats maar 40 min rijden. Vijf (of is het zes zelfs?) etages vol goodies, en daarna lekker de stad in daar, hele leuke winkels, en een heerlijke sfeer. Luik ook vaak geweest maar dat vind ik een rommeltje en maar een verdieping.

Oh ik werd bijna blij, dacht dat ze door heel Duitsland zouden zitten maar helaas niet in de buurt van waar mijn familie woont. Haha, dan had ik allebei de families die ik in het buitenland heb kunnen koppelen aan een Primarkbezoek :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 9:22

Sea of Trees schreef:
Babydoll schreef:Ik werk er schuin tegenover, dus ik ben er als de kippen bij wanneer ie opengaat. Zullen we samen gaan Sea of Trees?
Ja lijkt me leuk, alleen ik verwacht wel dat we verdwijnen in de massa, kaboutertjes die we zijn Wink

Ik heb sterke ellebogen en ik kan gillen, ik jaag ze zo weg!

Zus schreef:
Babydoll schreef:Ik ga vaak naar die van Essen, in Duitsland, is vanaf mijn woonplaats maar 40 min rijden. Vijf (of is het zes zelfs?) etages vol goodies, en daarna lekker de stad in daar, hele leuke winkels, en een heerlijke sfeer. Luik ook vaak geweest maar dat vind ik een rommeltje en maar een verdieping.

Oh ik werd bijna blij, dacht dat ze door heel Duitsland zouden zitten maar helaas niet in de buurt van waar mijn familie woont. Haha, dan had ik allebei de families die ik in het buitenland heb kunnen koppelen aan een Primarkbezoek :P.

Ik sleur je wel een keer mee. Het is heerlijk daar, en dan heb ik nog niet gesproken over de eettentjes.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 9:27

Haha ik heb net gehoord dat je klein bent, ben benieuwd hoe je mij denkt mee te sleuren Wink. Ik ben voor nu lekker aan het sparen. Eerst op vakantie en daarna een leuk budget om te shoppen mee naar Engeland. Ik hoop dat de Primark in Manchester even leuk of leuker is dan Liverpool en we niet voor niets eens een keer een andere stad hebben geboekt. Ik vind het trouwens sowieso wel leuk om te winkelen in Duitsland, dat heb ik dan weer wel vaak gedaan :cheering:. Ik had ooit bij een winkel daar een jas gekocht voor 20 euro en mensen dachten echt dat dat ding onwijs duur was, heb nooit zo veel complimenten gehad over een kledingstuk als van die jas haha Very Happy. Maar gek eigenlijk, als je ergens familie hebt wonen ga je nog maar zelden naar een andere stad in dat land... Hmmm... Wie weet met de tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Rose do 30 mei 2013 - 6:32

Is er op dit moment een leuke collectie?!

Volgende week woensdag ga ik eens kijken hoe het filiaal Almere is :cheering:
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Plien84 za 1 jun 2013 - 6:10

Ik ben vandaag in Almere geweest, was echt niet leuk. De rijen waren extreem lang. Uiteindelijke een blouse, vest en een ketting gekocht. Ik vond de collectie wel redelijk leuk, maar ga zeker niet op zaterdag

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Rose za 1 jun 2013 - 6:14

Haha nee op zaterdag ga ik echt niet!
Zoals het nu lijkt gaan we woensdag.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Fearie za 1 jun 2013 - 6:52

Plien84 schreef:Ik ben vandaag in Almere geweest, was echt niet leuk. De rijen waren extreem lang. Uiteindelijke een blouse, vest en een ketting gekocht. Ik vond de collectie wel redelijk leuk, maar ga zeker niet op zaterdag

En ook niet op zondag :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Mida4you wo 3 jul 2013 - 18:22

Ik ga volgende week donderdag naar de Primark in Almere. Ik ben daar 1x geweest. Weten jullie of ze op het moment leuke kinderkleding verkopen? Of is het allemaal niks?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Rose wo 3 jul 2013 - 23:36

Toen ik er een maand geleden was vond ik wel dat ze hele leuke kinderkleding hadden!
Vooral voor meisjes I love you
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 1:00

Ben er eind juni nog geweest, vond de kleding voor vrouwen erg tegenvallen, was trouwens op een vrijdagochtend, rond 9 uur en het was echt zo vroeg al super druk in de winkel Sad 
Meestal als ik doordeweeks, vroeg ging was het nog rustig..
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Silke do 4 jul 2013 - 2:02

Ik ben ook pas geweest en ik vond de jongenskleding niet zo leuk, de meisjeskleding wel. Er was niet meer zoveel keuze in zomerkleding, het was vooral herfst- en winterkleding.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Raindrop zo 7 jul 2013 - 7:57

Ik ben een maandje geleden naar de Primark in Luik geweest, op een vrijdagmiddag. Qua vrouwenkleding vond ik het toen niet tegenvallen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 4 Empty Re: Primark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum