Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark

+39
Plien84
Blair
Niekske
Elliot
Mermaid
Clapperdie
Lady Starstruck
limbogirl82
schuddebuikje
luenca
Fortissimo
Nathalie
Petteflet
Burn
Atelier Madame
SoCali
Toet
Verona
Ibbeltje
Sea of Trees
Jeanette
silly-one
Laced
Pommes
Chocoholic
Arwyn
Fearie
Bliss
minoessepoes
strawberry
Marin
Rose
Urban Naked
Paper Crown
IlikeBali
KOL
Zwerver
Poubelle
peach
43 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 0:40

Ik ga over 2 weken naar de Primark in Zaandam, alleen nog maar in Rotterdam & Essen geweest tot nu toe! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 8:58

Dames, hoe is de collectie nu bij de Primark? Veel zomerkleding te vinden al? Bikini's, etc? Ik ga woensdag naar Zaandam toe en ga over maand op vakantie dus wil even wat leuke dingen scoren eigenlijk Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Nathalie vr 22 maa 2013 - 9:05

Bikini's zijn er genoeg.

Verder al shorts, maxi-jurken/rokken, slipper, sandalen, strandlakens. Hoedjes en zonnebrillen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:06

Mooi, dan kan ik even wat leuke dingen halen! Het is er gemiddeld 20 - 25 graden, dus hoop wel lekker op slippers te kunnen lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 9:20

Pippa schreef:Dames, hoe is de collectie nu bij de Primark? Veel zomerkleding te vinden al? Bikini's, etc? Ik ga woensdag naar Zaandam toe en ga over maand op vakantie dus wil even wat leuke dingen scoren eigenlijk Primark - Pagina 3 3079029344

Ja, ik was laatst in Zaandam en er is echt genoeg! Waar ga je heen op vakantie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:20

Bliss schreef:
Pippa schreef:Dames, hoe is de collectie nu bij de Primark? Veel zomerkleding te vinden al? Bikini's, etc? Ik ga woensdag naar Zaandam toe en ga over maand op vakantie dus wil even wat leuke dingen scoren eigenlijk Primark - Pagina 3 3079029344

Ja, ik was laatst in Zaandam en er is echt genoeg! Waar ga je heen op vakantie?

Is deze Primark leuker dan die in Rotterdam? Ik ben er nog nooit geweest namelijk! Ik ga naar Turkije toe smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 9:22

Pippa schreef:
Bliss schreef:
Pippa schreef:Dames, hoe is de collectie nu bij de Primark? Veel zomerkleding te vinden al? Bikini's, etc? Ik ga woensdag naar Zaandam toe en ga over maand op vakantie dus wil even wat leuke dingen scoren eigenlijk Primark - Pagina 3 3079029344

Ja, ik was laatst in Zaandam en er is echt genoeg! Waar ga je heen op vakantie?

Is deze Primark leuker dan die in Rotterdam? Ik ben er nog nooit geweest namelijk! Ik ga naar Turkije toe Primark - Pagina 3 561177

Hell yeah! Wat een verademing na Rotterdam, daar ga ik dus echt nooit meer heen! Heb nu voor het eerst eens echt lekker geshopt bij Primark ipv alleen maar met wat sokken etc. thuis te komen. Lekker, Turkije!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:27

O, help! Ik kom al met tassen vol thuis als ik in Rotterdam ben geweest, dat wordt wat Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 9:45

Pippa schreef:O, help! Ik kom al met tassen vol thuis als ik in Rotterdam ben geweest, dat wordt wat Laughing

Ik heb trouwens niks meer van je gehoord over die schoenen, wilde je ze nog komen passen een keer?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:45

Bliss schreef:
Pippa schreef:O, help! Ik kom al met tassen vol thuis als ik in Rotterdam ben geweest, dat wordt wat Laughing

Ik heb trouwens niks meer van je gehoord over die schoenen, wilde je ze nog komen passen een keer?

Sorry, vergeten te antwoorden. Ik twijfel, of het nu de handigste aankoop is, omdat de andere heel erg goed zitten en ik die nu toch elke keer aantrek op het werk, omdat ik van andere schoenen pijn aan mijn voet krijg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Fortissimo vr 22 maa 2013 - 9:47

Ik ben van week in die van Barcelona geweest. Daar viel me de collectie onwijs tegen. Zo erg, dat ik aan kleding niks voor mezelf heb gekocht.. Gelukkig ga ik binnenkort met vriendinnen weer naar een Primark in Nederland. Hopen dat hier meer keuze is.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 9:49

Pippa schreef:
Bliss schreef:
Pippa schreef:O, help! Ik kom al met tassen vol thuis als ik in Rotterdam ben geweest, dat wordt wat Laughing

Ik heb trouwens niks meer van je gehoord over die schoenen, wilde je ze nog komen passen een keer?

Sorry, vergeten te antwoorden. Ik twijfel, of het nu de handigste aankoop is, omdat de andere heel erg goed zitten en ik die nu toch elke keer aantrek op het werk, omdat ik van andere schoenen pijn aan mijn voet krijg...

Ok, kijk maar, als je het toch wil, hoor ik het wel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  luenca vr 22 maa 2013 - 21:36

ook weer zeer geslaagd bij de primark in rotterdam :cheering: :cheering:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  schuddebuikje di 26 maa 2013 - 3:43

pippa ik ben benieuwd hoe jij het vind morgen bij de primark in zaandam. ik ben 20 kilo afgevallen en ik ga 10 april heen en ben heel erg benieuwd of ik daar kan slagen
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 4:47

schuddebuikje schreef:pippa ik ben benieuwd hoe jij het vind morgen bij de primark in zaandam. ik ben 20 kilo afgevallen en ik ga 10 april heen en ben heel erg benieuwd of ik daar kan slagen

Ik zal eens even voor je gaan kijken Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Poubelle di 26 maa 2013 - 4:49

Ik ben 2 weken geleden in Zaandam geweest en ik ga nooit meer naar Primark Rotterdam. Wat een verademing is Zaandam zeg! Ik denk wel dat het scheelt dat ik op een dinsdag buiten de vakanties was, maar toch.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  schuddebuikje di 26 maa 2013 - 6:28

hoe is de kwaliteit dan van primark ?
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Poubelle di 26 maa 2013 - 6:30

Voor dat geld kun je denk ik niet heel veel kwaliteit verwachten, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima. IK ga er vooral naartoe voor basics en accessoires, die zijn prima!
Ook de schoenen vind ik ok voor 1 seizoen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 7:32

Fortissimo schreef:Ik ben van week in die van Barcelona geweest. Daar viel me de collectie onwijs tegen. Zo erg, dat ik aan kleding niks voor mezelf heb gekocht.. Gelukkig ga ik binnenkort met vriendinnen weer naar een Primark in Nederland. Hopen dat hier meer keuze is.

Ik heb dat andersom. Ik ga elk jaar naar die in Liverpool en vind het echt leuk maar hier in Rotterdam vind ik het vreselijk (ook een paar keer geweest). Ik ga in Augustus naar die in Manchester. Zal mij benieuwen :cheering:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  KOL ma 6 mei 2013 - 2:09

Hebben ze de bij Primark altijd sweatbroeken (voor thuis) in de collectie? Was vanmiddag even in Alexandrium, maar er lag nauwelijks iets en het was er ontzettend druk!
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  limbogirl82 vr 10 mei 2013 - 0:51

Iemand al eens in Luik naar de Primark geweest ?
Ik ben nog nooit naar de primark geweest en Luik is voor mij het kortste bij dus ik wil daar eens gaan kijken omdat ik er steeds zoveel over hoor.
Schijnt wel rommelig te zijn de primark.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 7:20

Ik heb geboekt; yay! Nu maar hopen dat de dochter van mijn nicht gelijk had en de Primark Manchester het wint van die in Liverpool. Ik vind Rotterdam echt niks. Ben daar 1 keer geweest maar het is allemaal zo druk en krap. Er stond een hopeloos lange rij voor de paskamers en ik vond het ook niet zo groot als ik had verwacht, vond ook niks leuks... Echt jammer was dat. Ik hou het bij die in Engeland dus Very Happy. Leuke traditie geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Lady Starstruck vr 10 mei 2013 - 7:59

Ik ben in de Primark in Edinburgh geweest. Bij mij zit er geen 1 in de buurt dus ik was blij dat ik eindelijk eens naar de Primark kon. Er hingen wel wat walgelijke Engelse kleding, maar het was een mooie winkel vond ik.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Clapperdie vr 10 mei 2013 - 8:39

Hier in A.lmere zit er ook een en ik ga nooit meer die winkel in. Wat een verschrikkelijkheid zeg.

Er stond in de meivakantie trouwens een giga rij buiten. En ik denk dat 80% van de mensen in de stad met een primark tas loopt. Volgens mij loopt over een paar weken iedereen in de zelfde kleding Yes
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Mermaid vr 10 mei 2013 - 8:45

Clapperdie schreef:Hier in A.lmere zit er ook een en ik ga nooit meer die winkel in. Wat een verschrikkelijkheid zeg.

Er stond in de meivakantie trouwens een giga rij buiten. En ik denk dat 80% van de mensen in de stad met een primark tas loopt. Volgens mij loopt over een paar weken iedereen in de zelfde kleding Primark - Pagina 3 3079029344

Valt me ook op bij rotterdam Alexander, elke keer dat ik daar langs kom met de trein stappen er weer meutes in met primark tassen.

Vraag me ergens ook af of mensen niet anders tegen die goedkope kleding aankijken na ongelukken in kledingfabrieken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark - Pagina 3 Empty Re: Primark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum