Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

+2
Tania
Elliot
6 plaatsers

Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  Elliot vr 2 nov 2012 - 0:54

Deze Sinterklaas vieren we voor het eerst met mijn neefje erbij. Hij is dan drie maanden oud. Wat voor cadeautjes zijn op die leeftijd leuk? Ik dacht zelf aan wat praktische dingen zoals kleertjes ofzo, omdat hij het zelf toch niet echt meekrijgt. Wat denken jullie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  Tania vr 2 nov 2012 - 0:55

Kleertjes zijn altijd leuk en verder een knisperboekje of rammelaar ofzo als je ook iets voor hemzelf wil kopen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 0:56

- knuffeltje (iets wat glimt of knispert was hier altijd een succes)
- rammelaar
- speen of speendoekje
- alvast een tuitbeker
- leuke fles
- lekkere verzorgingsspulletjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  Funk vr 2 nov 2012 - 1:02

Mijn zoontje was ook zo'n 3 maanden met zijn 1e Sinterklaas, ik (en hij vooral!) vond de fisher price sleutels erg leuk! Dat was hier een groot succes en verder inderdaad kleertjes of een leuke slab of pyjama ofzo? Veel plezier!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  studiebol vr 2 nov 2012 - 8:35

Stofzuiger schreef:- knuffeltje (iets wat glimt of knispert was hier altijd een succes)
- rammelaar
- speen of speendoekje
- alvast een tuitbeker
- leuke fles
- lekkere verzorgingsspulletjes

Dit zou ik niet geven want je weet niet of ze het gaan gebruiken. Ik laat ze bijv alleen uit een rietjesbeker drinken.

Verder idd wat speelgoed, die sleutels wat pipi zegt vonden ze hier ook leuk. Misschien ook iets voor als die groter is een bal ofzo? Of een mooi voorlees boek?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  sabje vr 2 nov 2012 - 8:40

Mijn zoontje had ook ongeveerd die leeftijd bij zijn eerste sinterklaas. Hij had een badring met lich/geluid, rollende bal, stapel bekers, stoffen kubussen, kleren en nog wat dingetjes.
Vooral de stapelbekers vond hij toen hij wat ouder was leuk.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 8:43

E was een maand en Y anderhalve maand, zij kregen gewoon babyspeelgoed. Voor Y had ik veel van Haba en Lilliputiens, dat vind ik altijd erg leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas met een babytje van 3 maanden Empty Re: Sinterklaas met een babytje van 3 maanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum