Extremere feestjes
+11
liqueje
Mouse10
Rush
Jeanette
Twellie
Floor
Samantha
Caresses
LaBird
Lousanne
Mamsie
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Extremere feestjes
Is iemand wel eens naar een wat extremer feest gegaan zoals Bitch of Wasteland?
Zo niet, zou je er heen gaan of lijkt het je helemaal niks?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Extremere feestjes
Nee, nooit geweest.. Lijkt me ook echt niks, ten eerst hou ik al totaaaaaal niet van die muziek (is toch een beetje hardstyle/hardcore whatever achtig?), ten tweede hou ik helemaal niet van mensen die onder invloed zijn van drugs, ten derde lijkt het me verschrikkelijk om tot 8 uur 's ochtends door te moeten gaan (snap ik ook waarom je die drugs nodig hebt..)
Maar misschien heb ik wel helemaal een verkeerd beeld van die feestjes
Maar misschien heb ik wel helemaal een verkeerd beeld van die feestjes
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Het meest extreme feest was voor mij Defqon. Moet eerlijk zeggen dat dat ook het extreemst is waar ik heen zou gaan.
Heb me echt kostelijk vermaakt met het bekijken hoe mensen er bij lopen, heerlijk!
Heb me echt kostelijk vermaakt met het bekijken hoe mensen er bij lopen, heerlijk!
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Nee, niet heen geweest. Zou er best een x heen willen, gewoon om het eens meegemaakt te hebben. Maar ik zou er geen geld voor willen betalen, maar gastenlijst of winnen, prima .
Edit: Bij nader inzien toch niet, dacht dat er hooguit wat strippers zouden zijn dan haha, maar nee.
Edit: Bij nader inzien toch niet, dacht dat er hooguit wat strippers zouden zijn dan haha, maar nee.
Laatst aangepast door Caresses op vr 2 nov 2012 - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga wel eens naar bitch, dominatrix, clinics etc. Ik heb het leren kennen door mijn vriend. In het begin wilde ik er niets van weten en had ik in gedachten dat het een grote orgie zou zijn. Nu vermaak ik mij er prima! Ik ben op de dansvloer te vinden, kloten in darkrooms is niets voor mij. We willen er wel eens doorheen lopen maar verder dan dat, of gaan staren is er voor ons niet bij.
Ja er word drugs gebruikt, gedronken en gevreeën. Maar de onderlinge sfeer is echt super! Iedereen is lief voor elkaar en je hoeft echt niet bang te zijn dat iedereen maar met je naar bed wil. Sterker nog al zou een man/vrouw dat willen dan is hij/zij daar meestal duidelijk in en vraagt het je beleefd of je er voor open staat. Zo niet (zoals ik) dan even goede vrienden, een kus en een knuffel.
Ja er word drugs gebruikt, gedronken en gevreeën. Maar de onderlinge sfeer is echt super! Iedereen is lief voor elkaar en je hoeft echt niet bang te zijn dat iedereen maar met je naar bed wil. Sterker nog al zou een man/vrouw dat willen dan is hij/zij daar meestal duidelijk in en vraagt het je beleefd of je er voor open staat. Zo niet (zoals ik) dan even goede vrienden, een kus en een knuffel.
Laatst aangepast door Samantha op do 1 nov 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Autocorrect)
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Pippa schreef:Ik ben nog nooit op een feest geweest
+1
Nee ik zou dus ook niet gaan, het trekt me totaal niet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Pippa schreef:Ik ben nog nooit op een feest geweest
+1
Ik ook niet.
Net zoals Pinkpop (ok, dat is absoluut niet extreem maar toch).
Het idee van douchen in een hok waar al 100+ mensen voor zijn geweest, bier over je heen, nauwelijks naar de wc kunnen omdat ze goor zijn of er een rij staat van tig meter.
Nee hoor, voor mij niet.
Gast- Gast
Het lijkt me heel gaaf om een keer naar zo'n feest te gaan (behalve hardcore dan, hardstyle trek ik misschien nog).
Lijkt me leuk om de sfeer daar te proeven, en dat er mensen onder invloed zijn maakt me verder niet uit, zolang ik het maar niet ben.
Lijkt me leuk om de sfeer daar te proeven, en dat er mensen onder invloed zijn maakt me verder niet uit, zolang ik het maar niet ben.
Gast- Gast
Leuk Samantha, wij gaan dit jaar voor het eerst en ik ben erg benieuwd. Het lijkt me alleen al tof om het een keer gezien te hebben.
Veel mensen denken idd meteen dat je mee gaat doen aan 1 grote orgie.
Veel mensen denken idd meteen dat je mee gaat doen aan 1 grote orgie.
Mamsie- Ratel
O het is trouwens geen hardcore. Zoek op YouTube maar eens dj da dominator op. Hij is een veel geboekte dj op die feesten.
Waar gaan jullie heen mamsie? En aan welke dresscode ga je aan voldoen? (Altijd leuk om te weten)
Waar gaan jullie heen mamsie? En aan welke dresscode ga je aan voldoen? (Altijd leuk om te weten)
Samantha- Fluisteraar
Naar wasteland. Ik denk dat het burlesque wordt.
Mamsie- Ratel
Leuk! Daar ben ik dan nog niet geweest. Ik moet iedere keer werken als wasteland er is. En ik heb geen vrije dagen meer.
Leuke kleding ook en ik weet zeker dat het je super zal staan! Ik heb inmiddels 4 outfits . Allemaal latex.
Leuke kleding ook en ik weet zeker dat het je super zal staan! Ik heb inmiddels 4 outfits . Allemaal latex.
Samantha- Fluisteraar
Nee nooit geweest en ik vermoed dat ik er ook nooit zal komen. Ik ben meer van de metal en niet van welke vorm van dance dan ook. Ik heb zelfs zo weinig verstand van die muziekstroming dat ik niet eens weet of dance wel de goede benaming is voor dingen als hardstyle en dat soort muziek .
Op metalgebied ben ik wel bij wat extremere optredens geweest: op zijn tijd kan ik wat gebrul en rondvliegend nepbloed wel waarderen .
Op metalgebied ben ik wel bij wat extremere optredens geweest: op zijn tijd kan ik wat gebrul en rondvliegend nepbloed wel waarderen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hardcore en hardstyle feestjes vind ik geweldig! Maar iets extremers ben ik nog nooit geweest.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
De feesten die je noemt die ken ik niet. Volgens mij ben ik ook nog nooit naar een extreem feest geweest, hangt er vanaf wat er onder wordt verstaan. Defqon, wat ik net zag staan, noem ik geen extreem feest.Mamsie schreef:Is iemand wel eens naar een wat extremer feest gegaan zoals Bitch of Wasteland?
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Hahaha inderdaad, net als RockWerchter. Sla mij maar over!Watermeloen schreef:Floor schreef:Pippa schreef:Ik ben nog nooit op een feest geweest
+1
Ik ook niet.
Het idee van douchen in een hok waar al 100+ mensen voor zijn geweest, bier over je heen, nauwelijks naar de wc kunnen omdat ze goor zijn of er een rij staat van tig meter.
Nee hoor, voor mij niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat lijkt mij ook helemaal niks, vooral dat douchen/wc en slapen, maar misschien heb ik dat er voor over als er een bepaalde artiest komt.Rush schreef:Hahaha inderdaad, net als RockWerchter. Sla mij maar over!Watermeloen schreef:Floor schreef:Pippa schreef:Ik ben nog nooit op een feest geweest
+1
Ik ook niet.
Nee hoor, voor mij niet.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Ja dat is zo. Ik heb geen artiesten die ik graag wil zien. Behalve Rihanna
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik denk dat mamsie meer erotische feesten bedoeld.
Dan festivals of hardstyle,hardcore evenementen.
Ik zou er graag een x naar toe willen gewoon om te zien. maar mijn partner is daar nog niet aan toe.
Dan festivals of hardstyle,hardcore evenementen.
Ik zou er graag een x naar toe willen gewoon om te zien. maar mijn partner is daar nog niet aan toe.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Jeanette schreef:Hardcore en hardstyle feestjes vind ik geweldig! Maar iets extremers ben ik nog nooit geweest.
+1. Alleen ben al jaren niet meer naar zo'n feest geweest. Extremer nooit geweest.
Hardcore/hardstyle feestje wil ik wel weer eens heen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik dacht eerst ook dat het iets met hardcore-feesten te maken had haha, de wat extremere muziek zeg maar. Maar na googelen zag ik dat het idd om erotische feesten gaat zoals liqueje al zei. Is niks voor mij, ziet er een beetje sm-achtig uit en t lijkt me niet fijn om mensen in het openbaar seks te zien hebben. Maar kan me wel voorstellen dat mensen er nieuwsgierig naar zijn en er naar toe gaan.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Hier nog een +!! Decibel was de laatste. Probeer nu vriend over te halen om maar Hard Bass te gaan. PH wilde hij niet, Defqon1 is niet leuk genoeg meer, en hij heeft over het algemeen niet zo veel met binnenfeestjes.Spetterdespat schreef:Jeanette schreef:Hardcore en hardstyle feestjes vind ik geweldig! Maar iets extremers ben ik nog nooit geweest.
+1. Alleen ben al jaren niet meer naar zo'n feest geweest. Extremer nooit geweest.
Hardcore/hardstyle feestje wil ik wel weer eens heen.
Erotisch getinte feestjes lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen, maar denk niet dat ik vriendje mee krijg
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Twellie schreef:Nee nooit geweest en ik vermoed dat ik er ook nooit zal komen. Ik ben meer van de metal en niet van welke vorm van dance dan ook. Ik heb zelfs zo weinig verstand van die muziekstroming dat ik niet eens weet of dance wel de goede benaming is voor dingen als hardstyle en dat soort muziek .
Helemaal eens
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Doordeweekse verjaardagen en feestjes
» hardcore feestjes, rondom Utrecht
» Stapmaatje voor feestjes en festivals gezocht!
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» hardcore feestjes, rondom Utrecht
» Stapmaatje voor feestjes en festivals gezocht!
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: