Lopende band werk?
+20
Twellie
Rumble
Kowalski
Pompoen
Parel
Thunder
Bruintje Beer
SarahKey
LaBird
Jerry
eigenwijs
Bimbam
Toet
Burn
Marin
Ella
LDJ
Rush
Elliot
Bazinga
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Lopende band werk?
Oude account deleten en nieuwe aanmaken
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb mijn oude account laten verwijderen. Daardoor kwam mijn naam weer vrij, en toen heb ik mezelf opnieuw aangemeld
Gast- Gast
Kowalski schreef:Maar wel gewoon lekker zeggen wat je wilt zeggen hoor Pippa!
Ja hoor, ik blijf gewoon mezelf
Gast- Gast
Carrie schreef:Hoe doe je dat?
Je account laten verwijderen in moderator topic. Zodra daar staat dat ie verwijderd is, kun je weer een nieuwe aanmaken en is je oude forumnaam dus ook weer beschikbaar
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Even offtopic maar ik zie net dat ik al over de 1000 Posts zit.. En ik wilde de 1000e nog wel gaan vieren..
Elliot- Ratel
Kijk, daar hou ik vanPippa schreef:Kowalski schreef:Maar wel gewoon lekker zeggen wat je wilt zeggen hoor Pippa!
Ja hoor, ik blijf gewoon mezelf
LaBird- Fluisteraar
Je duizend en vijfde is toch ook een feestje waard??Caroline. schreef:Even offtopic maar ik zie net dat ik al over de 1000 Posts zit.. En ik wilde de 1000e nog wel gaan vieren..
LaBird- Fluisteraar
Caroline. schreef:Even offtopic maar ik zie net dat ik al over de 1000 Posts zit.. En ik wilde de 1000e nog wel gaan vieren..
Kan alsnog, dan moet je doen wat Pippa heeft gedaan en dan heeeeeel veel posten
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Haha ja of ik wacht tot het volgende jubileum.. 2000! Of 2500..
Elliot- Ratel
Caroline je hebt 1007 posts! Jeej!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pippa schreef:Ik heb mijn oude account laten verwijderen. Daardoor kwam mijn naam weer vrij, en toen heb ik mezelf opnieuw aangemeld
Aha!
Gast- Gast
Carrie schreef:Pippa schreef:Ik heb mijn oude account laten verwijderen. Daardoor kwam mijn naam weer vrij, en toen heb ik mezelf opnieuw aangemeld
Aha!
Alleen zie je dat oude account dan wel als gast, dus leest in oude topics wel onhandig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Tja, dat is alleen bij oude topics zo. Het kon niet op een andere manier, dat had ik al gevraagd.
Gast- Gast
Volgens mij is bijna iedereen alweer terug, ik zie meerdere pas aangemelde forummers reageren. Ben er alleen nog niet achter wie wie is .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bazinga schreef:Kutschapen, hoop dat ze allemaal in de sloot flikkeren.
Whahahahahaha!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben zelf ook wel eens met een hoop poe-ha vertrokken maar ik las sowieso dagelijks nog wel kansloos bij. Degene die weg zijn doen dat ook hoor, ik durf daar echt op te wedden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik ben zelf ook wel eens met een hoop poe-ha vertrokken maar ik las sowieso dagelijks nog wel kansloos bij. Degene die weg zijn doen dat ook hoor, ik durf daar echt op te wedden.
Ik ben ooit weggegaan, per ongeluk eigenlijk, ging op vakantie en daarna ben ik het gewoonweg vergeten. Ben hier een half jaar niet geweest! Dus op zich zijn er ook mensen die echt weg gaan en niet meer komen. Maar meestal groeit dat vanzelf. Je account opheffen is toch vrij artificieel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Toet schreef: Altijd het zelfde liedje toch? Als er eenmaal een relletje is geweest en er een paar mensen weg gaan, gaan er steeds meer weg. Uiteindelijk komt iedereen weer terug onder een andere naam, probeert de aandacht naar zich toe te trekken maar het wél geheim te houden (oké dat is niet in alle gevallen zo) maar wordt binnen de kortste keren ontmaskerd
Toet! Waar is je leuke paarse (toch, of sla ik de plank nu heul erg mis) avatar? Daar herkende ik je altijd aan!
On topic; Wat jammer dat iedereen gaat! Ik vond de sfeer de laatste tijd juist leuker en beter en daardoor ging ik weer meer reageren. Aan de andere kant...als alle -post a lot- ladies nu vertrekken dan maak ik ook nog eens een kans op die status .
Laten we de sfeer gewoon oppakken en lekker door posten!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
En Megara ook zie ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Happinaz schreef:Toet schreef: Altijd het zelfde liedje toch? Als er eenmaal een relletje is geweest en er een paar mensen weg gaan, gaan er steeds meer weg. Uiteindelijk komt iedereen weer terug onder een andere naam, probeert de aandacht naar zich toe te trekken maar het wél geheim te houden (oké dat is niet in alle gevallen zo) maar wordt binnen de kortste keren ontmaskerd
Toet! Waar is je leuke paarse (toch, of sla ik de plank nu heul erg mis) avatar? Daar herkende ik je altijd aan!
On topic; Wat jammer dat iedereen gaat! Ik vond de sfeer de laatste tijd juist leuker en beter en daardoor ging ik weer meer reageren. Aan de andere kant...als alle -post a lot- ladies nu vertrekken dan maak ik ook nog eens een kans op die status .
Laten we de sfeer gewoon oppakken en lekker door posten!
Oeps! Lees dit nu pas. Ja ik heb een andere. Ik was bang dat ik een slecht imago zou krijgen, alleen heb ik nu perongeluk weer een fles drank
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Rush schreef:En Megara ook zie ik.
Ja, nummer zoveel vertrekt. We blijven straks met een miniclubje over!
Elliot- Ratel
Twellie schreef:Volgens mij is bijna iedereen alweer terug, ik zie meerdere pas aangemelde forummers reageren. Ben er alleen nog niet achter wie wie is .
Ik ben er net weer achter van twee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt slecht, zulk soort dingen heb ik nooit door!Susan schreef:Twellie schreef:Volgens mij is bijna iedereen alweer terug, ik zie meerdere pas aangemelde forummers reageren. Ben er alleen nog niet achter wie wie is .
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Susan schreef:Twellie schreef:Volgens mij is bijna iedereen alweer terug, ik zie meerdere pas aangemelde forummers reageren. Ben er alleen nog niet achter wie wie is .
Ben ik dan zo blind? Ik heb er pas een teruggevonden. Oh en één via PM haha.
Elliot- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Naam van die band?!
» band lek van de mc mura
» Nav Band met je vader
» Band op bruiloftsfeest
» Band met schoonouders
» band lek van de mc mura