Lang of "kort"?
+20
loura
Susan
Melis_je
Zora
Bliss
Beachgirl
Toet
Marin
Antibes
Gympie
Tullow
Discordia
Blond
Lousanne
Monte
LaBird
Ooh La La!
Arwyn
Bisq
Poubelle
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Wat te doen?
Re: Lang of "kort"?
Ik zou het een beetje in laagjes knippen. Het lange vind ik wel mooi staan namelijk!
Gast- Gast
Ik vind het lange mooier, dan zoals op de tweede foto.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
LaBird schreef:De knip erin! Geeft veel meer volume, staat je erg goed
Mee eens!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Anastasya schreef:Ik zou het een beetje in laagjes knippen. Het lange vind ik wel mooi staan namelijk!
Dat zeg ik dus eigenlijk iedere keer en dan krijg ik te horen dat dat niet kan ofzo, dat het flink korter moet als ik laagjes wil, omdat er anders teveel lengteverschil tussen de lagrn moet ofzo en dat dat niet mooi is?
En als er dan 10/15 cm af moet, dan vind ik het zo beide net-niet en dan is echt gewoon die 25cm eraf miss wel leuker?
Foto2 was wel een wilde wind-dag, volgens mij hangt het vaak ook saaier stijl.. :p
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind juist dat je op de laatste twee foto's een wat voller gezicht hebt, juist door het volume. Ik denk dat jij een bob tot op je schouders of nog iets korter en dan wel steil heel goed kan hebben Maar dat is de vraag niet geloof ik
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Ik vind juist dat je op de laatste twee foto's een wat voller gezicht hebt, juist door het volume. Ik denk dat jij een bob tot op je schouders of nog iets korter en dan wel steil heel goed kan hebbenMaar dat is de vraag niet geloof ik
Haha, dat valt weer onder de categorie haar-doen vrees ik inderdaad. Ik heb in mijn nek slag en het valt niet naar binnen toe. Een bob is een in-model-fohn-look vrees ik, dat lukt mij gewoon niet en ben bang dat ik de rest van de dagen dan ongelukkig ben...
Antibes- Ratel
Ik heb ook net een bob laten knippen en ben er ontzettend blij mee! Net als jij wil ik ook zo weinig mogelijk werk hebben met m'n haar, maar het enige dat ik nu doe is de voorste plukken met de steiltang (= 1 minuut werk) en that's it. Denk dat het jou idd ook erg leuk staat! Achterkant is bij mij iets korter en valt alle kant op, maar dat vind ik juist wel leuk. Daarnaast kan ik ook nog een staartje, zonder dat er plukken uit vallen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik heb ook net een bob laten knippen en ben er ontzettend blij mee! Net als jij wil ik ook zo weinig mogelijk werk hebben met m'n haar, maar het enige dat ik nu doe is de voorste plukken met de steiltang (= 1 minuut werk) en that's it. Denk dat het jou idd ook erg leuk staat! Achterkant is bij mij iets korter en valt alle kant op, maar dat vind ik juist wel leuk. Daarnaast kan ik ook nog een staartje, zonder dat er plukken uit vallen.
Haha, steiltang klinkt voor mij al als idioot veel werk. Maar voor stijltang moet je haar droog zijn toch? Hoe doe jij dat dan, of was je je haar nooit 's ochtends? Overigens denk ik dat ik dan wel rond zou moeten, omdat die slag precies aan achterkant zit.
Antibes- Ratel
Ja ik was mn haar altijd 's morgens, daarna föhnen en dan ff met die tang. Had er één gekocht vorige week, maar heb hem net omgeruild voor een andere, dus hopelijk bevalt die goed. Ik dacht ook dat het te veel werk zou zijn, maar valt dus reuze mee! Jij hebt ook nog veel steiler haar dan ik, dus volgens mij heb je er echt weinig werk mee.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ja ik was mn haar altijd 's morgens, daarna föhnen en dan ff met die tang. Had er één gekocht vorige week, maar heb hem net omgeruild voor een andere, dus hopelijk bevalt die goed. Ik dacht ook dat het te veel werk zou zijn, maar valt dus reuze mee! Jij hebt ook nog veel steiler haar dan ik, dus volgens mij heb je er echt weinig werk mee.
Maar fohnen vind ik al veel te veel werk, ik moet minstens 20 min fohnen wil het droog zijn... Dat doe ik dus al nooit, laat staan als ik daarna nog moet stijlen!
Dat is voor een avondje uit een keer prima hoor, maar niet voor dagelijks toonbaar zijn... Dus ik wil ook iets dat ik gewoon nat in een staart/vlecht kan doen.
Antibes- Ratel
Met jouw haar zou je het volgens mij zelfs gewoon op kunnen laten drogen en dan zit het nog goed. Mijn probleem is dat het aan de voorkant anders heel raar omkrult, anders zou ik dat ook doen.
Maar goed, volgens mij staat je besluit vast en wil je het gewoon lang houden
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Met jouw haar zou je het volgens mij zelfs gewoon op kunnen laten drogen en dan zit het nog goed. Mijn probleem is dat het aan de voorkant anders heel raar omkrult, anders zou ik dat ook doen.
Nou, absoluut niet hoor, ik neig meer naar afknippen.. Maar ik kan gewoon niet veel met een kapsel dat ik moet föhnen. Ik heb daar geen handigheid in en het kost me dan gewoon zeker 20 minuten 's ochtedns om mijn haar te doen. Daar ben ik gewoon niet genoeg tutje voor, dat is me teveel moeite.
Antibes- Ratel
Als je geen zin hebt in gedoe en het laat drogen aan de lucht maar toch net wat anders wilt dan het wat 'saai' ogende lange/op 1 lengte haar. Dan denk ik dat het knippen van lagen een goede keus voor je is. Geeft net dat beetje extra pit (okee ik vind dat woord vreselijk haha.. maar ik weet even niets anders )
Het staat je gewoon net wat stoerder/fitter/levendiger
Het staat je gewoon net wat stoerder/fitter/levendiger
Gast- Gast
Je hebt echt hetzelfde soort haar als mij Antibes. Het is ook zo sluik als wat. Ik vind het korter wat mooier staan.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Antibes schreef:Zora schreef:Ik vind juist dat je op de laatste twee foto's een wat voller gezicht hebt, juist door het volume. Ik denk dat jij een bob tot op je schouders of nog iets korter en dan wel steil heel goed kan hebbenMaar dat is de vraag niet geloof ik
Haha, dat valt weer onder de categorie haar-doen vrees ik inderdaad. Ik heb in mijn nek slag en het valt niet naar binnen toe. Een bob is een in-model-fohn-look vrees ik, dat lukt mij gewoon niet en ben bang dat ik de rest van de dagen dan ongelukkig ben...
Oh joh zou echt niet zeggen dat je ergens slag in je haar hebt, het is zo steil! Komt vast omdat het lang en dus zwaar is? Maar ik denk dat een kapsel als dat van Bliss jou inderdaad heel goed zou staan hoor!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik vind de halflange lagen je goed staan, maar ook een stuk saaier. Het is denk ik wel het meestvoorkomende kapsel van Nederland. Ik vind het lange juist leuker (idealiter iets meer lagen van voren die nog wel in een staart kunnen, maar dat kan dus niet?).
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind dat kortere/schouderlange haar leuker, ik ben sowieso geen fan van 'gewoon' lang haar. Ik vind een model erin meestal leuker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Melis_je schreef:Ik vind de halflange lagen je goed staan, maar ook een stuk saaier. Het is denk ik wel het meestvoorkomende kapsel van Nederland. Ik vind het lange juist leuker (idealiter iets meer lagen van voren die nog wel in een staart kunnen, maar dat kan dus niet?).
Ja, dat weet ik dus niet. Mijn kapper zegt van niet, maar ik heb er geen verstand van.
Mocht er iemand advies hebben qua goede kapper in Utrecht of Amsterdam (onder de 50 euro) dan houd ik me ook aanbevolen. De korte laagjes zijn idd ook niet origineel, maar origineel is niet los te koppelen van fohnen vrees ik?
Antibes- Ratel
Lang!! Je hebt super goed haar voor lang. Ik vind dat altijd erg mooi Ik vind dat kortere model minder mooi staan bij je.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind korter mooier, zoiets?
Dan heb je wel een soort lok idee maar ook dat je het heel makkelijk vast kan maken ivm je werk
Dan heb je wel een soort lok idee maar ook dat je het heel makkelijk vast kan maken ivm je werk
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Je hebt echt hetzelfde soort haar als mij Antibes. Het is ook zo sluik als wat. Ik vind het korter wat mooier staan.
Maar wel een heel ander gezicht denk ik. Maar los daarvan, ik geloof best dat een kapsel als het jouwe mij heel goed zou staan. Maar ik kén mezelf gewoon (been there, done that), als ik een model neem waarbij ik moet föhnen 's ochtends, dan word ik doodongelukkig van mijn haar omdat ik dat gewoon niet DOE..
Antibes- Ratel
Kort! Nou ja, korter dan Ik dacht in eerste instantie "Neeeeee, niet kort!". Maar eigenlijk is het gewoon iets minder lang en dat vind ik mooier. Het heeft wat meer volume en het ziet er wat gezonder uit. Mooi!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Antibes schreef:Lady Starstruck schreef:Je hebt echt hetzelfde soort haar als mij Antibes. Het is ook zo sluik als wat. Ik vind het korter wat mooier staan.
Maar wel een heel ander gezicht denk ik. Maar los daarvan, ik geloof best dat een kapsel als het jouwe mij heel goed zou staan. Maar ik kén mezelf gewoon (been there, done that), als ik een model neem waarbij ik moet föhnen 's ochtends, dan word ik doodongelukkig van mijn haar omdat ik dat gewoon niet DOE..
Ja klopt! En een andere kleur haar ook haha
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Antibes schreef:Lady Starstruck schreef:Je hebt echt hetzelfde soort haar als mij Antibes. Het is ook zo sluik als wat. Ik vind het korter wat mooier staan.
Ok, waaaaaaaaarom, was ik overtuigd dat ik tegen Bliss aan het praten was in die quote..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Lady Starstruck schreef:Antibes schreef:Lady Starstruck schreef:Je hebt echt hetzelfde soort haar als mij Antibes. Het is ook zo sluik als wat. Ik vind het korter wat mooier staan.
Ok, waaaaaaaaarom, was ik overtuigd dat ik tegen Bliss aan het praten was in die quote..
Whaha ja geen idee. Vond het al zo vreemd dat je mijn kapsel wilde aangezien ik ook lang haar heb
Lady Starstruck- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Lang haar of kort haar?
» Kort leren jack
» Kort kapsel doen?
» Asymmetrisch kort kapsel
» Haar te kort geknipt
» Kort leren jack