Kort leren jack
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kort leren jack
Ik heb vandaag een tof leren jasje van de only gescoord. Nu vraag ik me alleen af of het echt not done is als er bijv een vest oid onderuit piept...
Het jasje is nl nogal kort, en er hangt dus nog weleens wat onder...Maar aan jullie dus de vraag moet alles er qua lengte op afgestemd worden of mag er ook wat onderuit hangen...
Het jasje is nl nogal kort, en er hangt dus nog weleens wat onder...Maar aan jullie dus de vraag moet alles er qua lengte op afgestemd worden of mag er ook wat onderuit hangen...
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Re: Kort leren jack
Dat is de reden dat ik liever dus voor een langere jas ga.. terwijl ik een korte jack wel heel gaaf vind... ik vind het niet zo mooi lijken als er een dikke trui onderuit floept..iets duns en langs kan denk wel
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Dat boeit mij nooit zoveel,
Als ik een lang vest aanheb en ik wil mijn jasje dicht dan knoop ik mijn vest op.
Als ik een lang vest aanheb en ik wil mijn jasje dicht dan knoop ik mijn vest op.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat ook nooit zo mooi staan. Heb 2 korte leren jasjes, ik zorg er dan altijd voor dat ik er iets korts onder draag.
Gast- Gast
Zn langer vest eronder vind ik nooit mooi. Wel een trui ofzo maar niet dat je aan de zijkanten van die flappen ziet van het vest.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wanneer ik een lang dun vest aan heb en een korte jack aan doe. Dan knoop ik m'n vest dicht en vouw hem omhoog. Zodra ik ergens ben waar ik mijn jas uit trek, dan doe ik het vest weer normaal.
Een lang vest wat eronder uit piept vind ik er nl. echt niet uit zien.
Een lang vest wat eronder uit piept vind ik er nl. echt niet uit zien.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Een lange trui draag ik er gewoon onder (dan wel echt zo'n dik gebreide).
Een vest soms ook maar weer hetzelfde verhaal. Ik doe dan echter nooit mijn jasje dicht maar altijd open met een grote sjaal en handschoenen..
Een vest soms ook maar weer hetzelfde verhaal. Ik doe dan echter nooit mijn jasje dicht maar altijd open met een grote sjaal en handschoenen..
Gast- Gast
+1!Punk'd schreef:Een lange trui draag ik er gewoon onder (dan wel echt zo'n dik gebreide).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iedereen is gek op Jack
» Asymmetrisch kort kapsel
» Kort kapsel doen?
» Lang of "kort"?
» Vitamine D te kort
» Asymmetrisch kort kapsel
» Kort kapsel doen?
» Lang of "kort"?
» Vitamine D te kort
Pagina 1 van 1