Avent flessen... (speentjes eigenlijk)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Avent flessen... (speentjes eigenlijk)
Aangezien ik nog te lui ben geweest om het na te zoeken....ik ga meteen flesvoeding geven en we hebben nog de flessen van Avent van R staan. Alleen zie ik nu overal nieuwe speentjes met de avent flessen. Heeft iemand enig idee of die ook op de oudere flessen past. Ik vergeet het ook steeds te vragen in de winkel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Avent flessen... (speentjes eigenlijk)
Geen idee maar de kruidvat eigen merk spenen passen er wel op.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet niet vanaf wanneer de nieuwe zijn maar ik heb voor J. een Avent fles die we nu zo'n 1,5 jaar hebben en daar passen de spenen uit de winkel gewoon op. Heb een maand of drie geleden voor het laatst nieuwe spenen gekocht.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik neem aan van wel, de huismerk spenen passen er ook op al vond ik die net niet goed zitten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Bedankt voor jullie antwoorden!! Die flessen van R zijn natuurlijk al 3 jaar oud inmiddels maar die dingen lijden helemaal niets.
Miep als ik ben ga ik dan denk ik gewoon voor de spenen vd Kruidvat.
Miep als ik ben ga ik dan denk ik gewoon voor de spenen vd Kruidvat.
Printje- Lady Post-a-lot
Even een up.... ben toch naar de winkel geweest en die oude spenen ( die ik dus zoek) gaan er wel langzamerhand uit. Ze zei dat ik misschien toch beter een andere fles, die nieuwe variant kon kopen omdat ik er anders dadelijk over een half jaar tegen aan loop en dan kost het me eerst nieuwe spenen en daarna nog een nieuwe fles. En anders dus gewoon meteen een nieuwe fles....
Ze gaf als tip om meteen de grotere fles te kopen (zo'n kleine fles heb ik in zo'n doos al gekregen) en die gewoon te gebruiken. Dus ik denk dat dat het maar wordt.
Ze gaf als tip om meteen de grotere fles te kopen (zo'n kleine fles heb ik in zo'n doos al gekregen) en die gewoon te gebruiken. Dus ik denk dat dat het maar wordt.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat stom zeg.
Je zou maar een paar weken terug de oude flessen gekocht hebben...
Kan je ipv je speentje tussendoor een keer vervangen gewoon weer nieuwe flessen kopen!
Vind trouwens dat je die kleine flessen van Avent maar kort kan gebruiken, hij gaat uit mijn hoofd tot 140cc?
Difrax gaat tot 170, maar 180 kan ook nog.
Je zou maar een paar weken terug de oude flessen gekocht hebben...
Kan je ipv je speentje tussendoor een keer vervangen gewoon weer nieuwe flessen kopen!
Vind trouwens dat je die kleine flessen van Avent maar kort kan gebruiken, hij gaat uit mijn hoofd tot 140cc?
Difrax gaat tot 170, maar 180 kan ook nog.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» afscheid nemen van zijn speentjes
» Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?
» avent via
» bewaarbekers van Avent
» Avent oefenbeker
» Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?
» avent via
» bewaarbekers van Avent
» Avent oefenbeker
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: