Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

+6
studiebol
loesje
Sterrin_
Funk
Parel
PiP
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  _Lana_ di 30 okt 2012 - 7:26

Mijn dochter staat sinds een paar weken. Het meeste van de tijd heeft ze blote voetjes, omdat ik heb gehoord dat dat het beste is, maar ze draagt met het koudere weer ook veel maillots.
Maar dan glijdt ze dus de hele tijd uit.

Daarom wil ik van die goede anti- slipsokjes ( en dan niet met die kleine nopjes ) met een siliconen (?) onderkant.

Maar nu het 'probleem', ik heb een klein maatje nodig.
Maat 16 of 17?
Voor de kenner: Haar voetje is 8,5 / 9 cm, heel smal en maat 18-19 is echt veel te groot.

Wie helpt mij zoeken?
Ik heb namelijk die van Ewers gevonden, maar ik kan alleen 'grotere' maten vinden.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  PiP di 30 okt 2012 - 7:28

Hema?
Daar zitten wat anti slip voetjes onder.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  studiebol di 30 okt 2012 - 7:29

PiP schreef:Hema?
Daar zitten wat anti slip voetjes onder.

Die heb ik van de week ook gekocht gewoon als slof zeg maar.. maar die gaan heeel makkelijk uit, die lijken mij dan niet prettig als ze makkelijk gaat staan enzo.

Ik heb slofjes van aapies voor ze gekocht die bevallen wel goed, maar ze vallen wel wat breed vind ik.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Parel di 30 okt 2012 - 7:34

Absoluut de Ewers Stoppi, ik gebruik ze als pantoffels.
7 euro zijn ze. Als je wilt kan ik mijn zus deze op laten sturen, de kleinste maat die ze heeft is 17/18.

Heb je even een foto gestuurd!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  _Lana_ di 30 okt 2012 - 7:39

studiebol schreef:
PiP schreef:Hema?
Daar zitten wat anti slip voetjes onder.

Die heb ik van de week ook gekocht gewoon als slof zeg maar.. maar die gaan heeel makkelijk uit, die lijken mij dan niet prettig als ze makkelijk gaat staan enzo.

Ik heb slofjes van aapies voor ze gekocht die bevallen wel goed, maar ze vallen wel wat breed vind ik.

Ik wil over een maandje ofzo van die leren slofjes voor ze kopen.
Maar deze wil ik echt voor binnen. Sokjes zijn lekker soepel, dan kan ze haar gang gaan.
Of heb jij ze ook binnen aan? Welke heb jij?
Dochter heeft echt heeele smalle voetjes. Zoon heeft brede voetjes, dus die slofjes zullen hem wel prima passen dan.

@ Parel: Ik ga zo even kijken, wat lief, dank je wel!! Is dat uberhaupt de kleinste maat die ze hebben?

Die van de Hema heeft inderdaad kleine nopjes en ik denk dat dat niet genoeg is.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Parel di 30 okt 2012 - 7:41

Dat is idd echt de kleinste maat die er is.
Heb ze ook voor een vriendinnetje gekocht, haar dochter heeft kleine voeten en is 7 maanden, past haar prima!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Funk di 30 okt 2012 - 7:43

Zeeman! Veel keus hebben zij!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Sterrin_ di 30 okt 2012 - 7:44

Ik vond zelf die van de hema met voetjes wel fijn. En hier liet ik ze ook veel op blote voeten lopen, nu nog.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Tania di 30 okt 2012 - 7:54

Ik heb van die leren slofjes van de Hema en die doe ik over haar sokjes of maillot heen. Deed ik bij mijn zoontje ook altijd die zijn lekker stroef aan de onderkant.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  loesje di 30 okt 2012 - 7:57

zeeman? daar heb ik ze vorig jaar voor mijn zoontje gehaald
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  studiebol di 30 okt 2012 - 7:58

_Lana_ schreef:
studiebol schreef:
PiP schreef:Hema?
Daar zitten wat anti slip voetjes onder.

Die heb ik van de week ook gekocht gewoon als slof zeg maar.. maar die gaan heeel makkelijk uit, die lijken mij dan niet prettig als ze makkelijk gaat staan enzo.

Ik heb slofjes van aapies voor ze gekocht die bevallen wel goed, maar ze vallen wel wat breed vind ik.

Ik wil over een maandje ofzo van die leren slofjes voor ze kopen.
Maar deze wil ik echt voor binnen. Sokjes zijn lekker soepel, dan kan ze haar gang gaan.
Of heb jij ze ook binnen aan? Welke heb jij?
Dochter heeft echt heeele smalle voetjes. Zoon heeft brede voetjes, dus die slofjes zullen hem wel prima passen dan.

@ Parel: Ik ga zo even kijken, wat lief, dank je wel!! Is dat uberhaupt de kleinste maat die ze hebben?

Die van de Hema heeft inderdaad kleine nopjes en ik denk dat dat niet genoeg is.

Ik heb nu mijn tweede bestelling bij aapies geplaats, de eerste die ik daar kocht was een sneakermodel in het zilver. Ze hebben een stroeve zool en ik doe ze gewoon over maillots en sokken aan, nu eigenlijk ook gewoon ze lopen er goed op soms hebben ze ook alleen sokken aan, maar blote voeten vind ik nu zelf niet prettig dus doe ik dat bij hun ook niet gauw en vind dat nu ook te koud. In de zomer liepen ze wel steeds op blote voeten.

Schoentjes die ik nu heb lijken weer wat breder te vallen dan de eerste schoentjes die ik bestelt had. Ik heb niet het idee dat ze de meiden niet goed zitten, ze lopen niet anders zeg maar.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  _Lana_ di 30 okt 2012 - 7:58

Tania schreef:Ik heb van die leren slofjes van de Hema en die doe ik over haar sokjes of maillot heen. Deed ik bij mijn zoontje ook altijd die zijn lekker stroef aan de onderkant.

Die vind ik wel heel leuk, maar zijn echt veel te breed. Die voegen haar totaal niet.

Nu had ik van het weekend een duurdere ( en smallere ) variant gekocht en die waren dus ook veel te groot.
En achteraf gezien vond ik ze ook veel te duur ( 20 euro! ).

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Tania di 30 okt 2012 - 8:04

_Lana_ schreef:
Tania schreef:Ik heb van die leren slofjes van de Hema en die doe ik over haar sokjes of maillot heen. Deed ik bij mijn zoontje ook altijd die zijn lekker stroef aan de onderkant.

Die vind ik wel heel leuk, maar zijn echt veel te breed. Die voegen haar totaal niet.

Nu had ik van het weekend een duurdere ( en smallere ) variant gekocht en die waren dus ook veel te groot.
En achteraf gezien vond ik ze ook veel te duur ( 20 euro! ).


Ja dat is waar die zijn wel heel breed inderdaad. Bij mijn dochter zitten ze ook een beetje ruim maar die kan ze wel hebben bij mijn zoon waren het de enige die pasten, die heeft een hele hoge wreef.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 8:04

Heb even gegoogled naar de naam die Parel doorgaf, maar zoiets soortgelijks hebben ze nu ook bij de action. Misschien daar eens kijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  PiP di 30 okt 2012 - 8:05

Hier hebben ze beiden de Hema sokken veel aan(gehad).
Denk dat het echt per voetje verschilt hoe ze om de voetjes zitten.

Heb eigenlijk nooit bewust naar anti-slip sokken gezocht, ze had denk ik de helft van de Hema en de andere helft bijpassende sokken bij haar kleertjes :-)

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  _Lana_ wo 31 okt 2012 - 1:12

Haha ja Pip, ik heb nu ook altijd bijpassende sokjes. Maar nu ze staat, glijdt ze gewoon steeds weg. Dat vind ik best wel link.
Dus vandaar ;-).

Iedeen heel erg bedankt voor de reacties! Inmiddels heeft Parel via haar zus hele leuke antislipsokjes geregeld :-). Die helemaal gaan passen, als het goed is.
Thanks lieve Parel!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Wennes wo 31 okt 2012 - 9:00

Ik lees dat je al iets hebt, maar misschien voor anderen: antislip sokken van falke zijn heel goed. roda na veel wassen nog goed blijft
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  teletascha wo 31 okt 2012 - 9:02

Ons meisje heeft nu ook vaak falke sokjes aan. Ze slipt niet, wassen heb ik nog neit geprobeerd
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Parel wo 31 okt 2012 - 9:36

_Lana_ schreef:Haha ja Pip, ik heb nu ook altijd bijpassende sokjes. Maar nu ze staat, glijdt ze gewoon steeds weg. Dat vind ik best wel link.
Dus vandaar ;-).

Iedeen heel erg bedankt voor de reacties! Inmiddels heeft Parel via haar zus hele leuke antislipsokjes geregeld :-). Die helemaal gaan passen, als het goed is.
Thanks lieve Parel!

Geen dank!
Ze komen eraan!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  _Lana_ wo 31 okt 2012 - 19:57

Die van Falke heb ik inderdaad ook gezien, maar niet in kleine maatjes?
Maar die hou ik voor later in mijn achterhoofd.
Al ben ik nu wel even voorzien Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken? Empty Re: Wie helpt mij anti- slipsokjes te zoeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum