Wie helpt me zoeken? waskussen
+4
Floor
Rush
Tania
Ella
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie helpt me zoeken? waskussen
Een tijdje terug heb ik ergens een waskussen gezien van nijntje die ik wil hebben. Alleen nu kan ik hem nergens meer vinden. Het gaat om deze:
Dit is alleen de kussenhoes zeg maar en ik wil deze als waskussen.....
Dit is alleen de kussenhoes zeg maar en ik wil deze als waskussen.....
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie helpt me zoeken? waskussen
http://www.prenatal.nl/shop/Bad-en-Verzorging-Waskussens-en-Hoezen/Prenatal-Waskussen-allover-nijntje-82619.htm?id=82619
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Kan je dan niet gewoon een waskussen kopen en deze hoes?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
http://www.bebe-jou.nl/product/bekijk/29/Comfort%20waskussen.html
deze heeft ook een waskussen met nijntje opdruk. verder zou ik het zo even niet weten want hij is wel anders als die jij laat zien.
deze heeft ook een waskussen met nijntje opdruk. verder zou ik het zo even niet weten want hij is wel anders als die jij laat zien.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:http://www.prenatal.nl/shop/Bad-en-Verzorging-Waskussens-en-Hoezen/Prenatal-Waskussen-allover-nijntje-82619.htm?id=82619
Die lijkt erop, maar is het niet. Die nijntjes zijn veel groter namelijk. En ik heb de rest allemaal in de kleine nijntjes
Ella- Ratel
Rush schreef:Kan je dan niet gewoon een waskussen kopen en deze hoes?
Die hoezen heb ik er al 2 van. Ik denk alleen dat ik die in het begin wel zal gebruiken maar daarna niet meer. En vind het dan leuk als er een leuke waskussen ligt
Ella- Ratel
Okay, ik heb geen baby, dus ik snap er niks van, maar maakt het dan uit of je een waskussen of een waskussen met hoes hebt liggen?Ella schreef:Rush schreef:Kan je dan niet gewoon een waskussen kopen en deze hoes?
Die hoezen heb ik er al 2 van. Ik denk alleen dat ik die in het begin wel zal gebruiken maar daarna niet meer. En vind het dan leuk als er een leuke waskussen ligt
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Okay, ik heb geen baby, dus ik snap er niks van, maar maakt het dan uit of je een waskussen of een waskussen met hoes hebt liggen?Ella schreef:Rush schreef:Kan je dan niet gewoon een waskussen kopen en deze hoes?
Ik heb ook nog geen baby maar zie bij al mijn vriendinnen altijd een kussen zonder hoes liggen. En als je je baby veel verschoond en de kussen wordt vies is dan natuurlijk sneller schoon als de hoes. Lapje erover en klaar...
Ella- Ratel
Is zo`n hoes dan niet van hetzelfde materiaal? Ik dacht zo`n hoes is gewoon voor de sier, net zo praktisch, zelfde materiaal, alleen een ander printje.Ella schreef:Rush schreef:Okay, ik heb geen baby, dus ik snap er niks van, maar maakt het dan uit of je een waskussen of een waskussen met hoes hebt liggen?Ella schreef:Rush schreef:Kan je dan niet gewoon een waskussen kopen en deze hoes?
Ik heb ook nog geen baby maar zie bij al mijn vriendinnen altijd een kussen zonder hoes liggen. En als je je baby veel verschoond en de kussen wordt vies is dan natuurlijk sneller schoon als de hoes. Lapje erover en klaar...
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Is zo`n hoes dan niet van hetzelfde materiaal? Ik dacht zo`n hoes is gewoon voor de sier, net zo praktisch, zelfde materiaal, alleen een ander printje.Ella schreef:Rush schreef:Okay, ik heb geen baby, dus ik snap er niks van, maar maakt het dan uit of je een waskussen of een waskussen met hoes hebt liggen?Ella schreef:Rush schreef:Kan je dan niet gewoon een waskussen kopen en deze hoes?
Nee een hoes is niet van hetzelfde materiaal, meer badstof eigenlijk
Ella- Ratel
Ik zou niet zonder hoes kunnen,anders is het zo glad en koud. Ik heb er wel altijd ook nog een hydrofiele luier overheen liggen.
Laatst aangepast door Annemie op do 6 sep 2012 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ohhhhh..
Het is maar goed dat ik nog niet aan baby`s toe ben haha!
Het is maar goed dat ik nog niet aan baby`s toe ben haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb er nog steeds een waskussenhoes omheen zitten, ik vind het ideaal, anders vind ik het zo koud om daar een baby op te leggen.
Gast- Gast
Een waskussenhoes is de grootste onzin die ik gekocht heb. Na een halve dag zijn die hier alweer vuil. Ik leg er gewoon een hydrofiele luier onder.
Gast- Gast
Haha tegenstrijdig dus..... Ik wil ook eerst met een hoes gaan werken omdat het anders wat koud is. maar denk dat ik hem daarna ook snel weglaat, om de reden die charlie aangeeft. En dan vind ik het leuk als er een leuk kussen ligt. En nou wil ik persee deze....... grrrr lastig
Ella- Ratel
Ik heb 4 hoezen. Die regelmatig in de was gaan.
Mijn zoon is nu 3 en ik heb al 3 jaar hoezen er om.
Wel eens zonder geprobeert, maar ik vibd het zo koud.
Mijn zoon is nu 3 en ik heb al 3 jaar hoezen er om.
Wel eens zonder geprobeert, maar ik vibd het zo koud.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
ik zou niet graag met mijn blote billen op een koud, plakkerig, plastic kussen willen liggen hoor. Wij hebben er ook al twee jaar hoezen omheen.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ik zou niet graag met mijn blote billen op een koud, plakkerig, plastic kussen willen liggen hoor. Wij hebben er ook al twee jaar hoezen omheen.
Hier hetzelfde. Het lijkt me echt niet fijn voor een baby om op dat koude plastic te liggen. Ik had in het begin 1 hoes, die werd continue ondergeplast en dan lag er alleen een handdoek op of een hydrofiel. Toen H. nog heel klein was, ging dat wel, maar toen ze meer ging bewegen, was zo'n hydrofiel eronder erg lastig met haar geschuif, dus inmiddels heb ik 5 simpele hoezen en gaan ze gewoon in de was als ze vies zijn.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Heb je al bij v&d gekeken? Daar hebben ze ook Nijntje spullen!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
mvk89 schreef:Heb je al bij v&d gekeken? Daar hebben ze ook Nijntje spullen!
Thanx, ik zal eens op hun site kijken
Ella- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt me zoeken?
» Wie helpt mij zoeken?
» Wie helpt mee zoeken?
» Wie helpt mee zoeken?
» Wie helpt mij zoeken? (Jeans)
» Wie helpt mij zoeken?