Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

+15
RYW
Rumble
LaBird
Mizz_S
Guus
Paper Crown
Toet
LDJ
Caroow
Caro
Ooh La La!
Gympie
Merai
Slakje
Marin
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  RYW di 30 okt 2012 - 9:39

Dat hij enorm lief voor me is en heel veel voor me over heeft, dat hij van mijn zoons houdt alsof het zijn eigen kinderen zijn en alles voor ze doet, dat we heel verschillend lijken maar eigenlijk zoveel gemeen hebben dat het bijna eng is. Dat hij doorzet in moeilijke tijden, steun biedt als ik het nodig heb maar mij ook toelaat als hij het moeilijk heeft en dat hij me nooit uitsluit ergens van. Hij behandelt me met respect, is trots op me, en vindt me de ideale vrouw, zoals ik ben, en niet zoals ik eventueel ooit zou kunnen worden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 9:49

Hij is gewoon mij allerbeste vriend en hij geeft zichtbaar heel veel om mij. En hij is ook een ontzettende goede en lieve papa voor ons kind I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 9:52

Rumble schreef:Hij zit in een boyband in Spanje.

D'Nash?

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 30 okt 2012 - 10:56

LDJ schreef:
Rumble schreef:Hij zit in een boyband in Spanje.
In Spanje? Wonen jullie dan wel in nederland?
Of hij is dan vaak van huis?

Nee, ik woon hier in NL en hij in Spanje helaas. Hij komt met kerst wel weer even in NL maar we zien elkaar dus eigenlijk heel weinig. We skypen wel veel gelukkig. N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? - Pagina 2 3079029344

Elixer: Nee, die is het niet.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bloem86 di 30 okt 2012 - 20:48

Mijn vriend is gewoon ontzettend LIEF! Wil alles voor je doen, is zorgzaam! En ik vind het gewoon heerlijk dat er iemand is, waarbij je je zo op je gemak kan voelen!!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LaBird wo 31 okt 2012 - 2:47

Rumble schreef:
Nee, ik woon hier in NL en hij in Spanje helaas. Hij komt met kerst wel weer even in NL maar we zien elkaar dus eigenlijk heel weinig. We skypen wel veel gelukkig.

Oh dat lijkt me pittig! Dat je hem maar zo weinig ziet! Hoe zien jullie de toekomst voor je? Wil jij naar Spanje/hij naar NL?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht  Truttebol wo 31 okt 2012 - 4:11

Dat hij super veel voor mij over heeft.

Toen hij nog in het zuiden woonde en ik in het noorden werd ik een keer ziek toen ik bij hem was. Dit was s' avonds laat. Hij heeft mij toen helemaal naar Z.wolle gebracht, waar mijn vader me oppikte. Hij zou me nog naar huis hebben gebracht ook als mijn vader niet had aangeboden om hem daar te gemoed te komen. Hierna moest hij dus nog weer helemaal terug rijden omdat hij de volgende dag moest werken..

En hij is een keer door door een dikke laag sneeuw naar de andere kant van de stad gekomen op de fiets, omdat ik gympen aanhad en dus koude en natte voeten had. Kwam hij aan met rugzak met daarin handdoek, sokken en goede schoenen.

En vorig jaar is hij met hoge snelheid naar het noorden gereden omdat mijn moeder onverwacht in het ziekenhuis was gekomen. Op dat moment wisten we nog niet precies of het ernstig was. Achteraf had ze een hersenbloeding gehad. We wisten niet of en hoe ze er uit zou komen. Hij heeft alles uit zijn handen laten vallen en is daarheen gekomen.

Hij is gewoon echt mijn maatje. Ik kan met hem lachen en huilen en weet dat hij er altijd voor mij zal zijn.
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Carmen_ wo 31 okt 2012 - 5:04

Dat hij er gewoon is. We begonnen als twee sterke mensen deze relatie maar inmiddels is alleen hij sterk. En hij blijft gewoon.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Happinaz wo 31 okt 2012 - 5:22

Ik vind het heel moeilijk om het te omschrijven maar ik benoem het altijd als dat hij mijn veilige haven is. Mijn thuis. Ik mag er zijn, knap en lelijk en chagerijnig en blij. Ik kan met hem over ALLES praten, we hebben enorme lol samen en hij kriebelt ELKE avond mijn rug en voeten. Gewoon, omdat ik het zo lekker vind N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? - Pagina 2 2970661624.

En hij is echt een fantastische vader voor onze zoons! I love you
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 5:59

............

Laatst aangepast door Anastasya op do 7 maa 2013 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 6:39

Dat is zich soms zo kan verkneuteren om van die kleine dingen en heel veel voor mij overheeft. Aan sommige dingen heeft ie echt een hekel, dat weet ik, maar hij doet het wel voor mij. Dat vind ik heel lief!

Gast
Gast

Bericht  Rumble wo 31 okt 2012 - 8:57

LaBird schreef:
Rumble schreef:
Nee, ik woon hier in NL en hij in Spanje helaas. Hij komt met kerst wel weer even in NL maar we zien elkaar dus eigenlijk heel weinig. We skypen wel veel gelukkig.

Oh dat lijkt me pittig! Dat je hem maar zo weinig ziet! Hoe zien jullie de toekomst voor je? Wil jij naar Spanje/hij naar NL?

Ja dat is zeker pittig. Ik vind het ook wel erg moeilijk. De toekomst ligt een beetje in handen van mijn ex. Ik wil graag emigreren maar kan niet zomaar mijn zoontje meenemen natuurlijk. Dus hij moet eerst zijn akkoord geven en dan kunnen we plannen maken. Zijn carriere in NL heeft hij al gehad, we zijn aan het onderhandelen met een aantal labels in de USA dus ik hoop dat dat wat word. Sowieso wil ik niet naar Spanje vanwege de slechte economie daar, in Amerika heb ik eerder gewoond en weet ook dat ik daar kan aarden dus de USA heeft zeker mijn voorkeur. Lief dat je het vraagt trouwens! N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? - Pagina 2 561177
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: