Broek uit + blij?
+3
Pompoen
Caroow
Aimee
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Broek uit + blij?
Mijn dochter vertoont apart gedrag .
Als ze huilt, en je trekt haar broek en sokken uit zodat ze met blote beentjes in romper ligt, stopt ze met huilen en gaat ze lachen.
Luier/broek/romper/kleding zit niet te strak, dat hebben we uitgeprobeerd. Ze vindt het denk ik gewoon lekker in blote beentjes te liggen? Ook verschonen vindt ze heerlijk .
Mis ik iets?
Als ze huilt, en je trekt haar broek en sokken uit zodat ze met blote beentjes in romper ligt, stopt ze met huilen en gaat ze lachen.
Luier/broek/romper/kleding zit niet te strak, dat hebben we uitgeprobeerd. Ze vindt het denk ik gewoon lekker in blote beentjes te liggen? Ook verschonen vindt ze heerlijk .
Mis ik iets?
Gast- Gast
Re: Broek uit + blij?
Wat grappig:) Heeft ze het niet warm?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb niet de indruk dat ze het warm heeft...ze heeft ook altijd koude handjes.....ik snap er kortom niks van.
Gast- Gast
Ja! A. had dat ook veel liever.
Hij heeft echt tot een paar weken geleden alleen maar in izjn blote benen gezeten/gelegen. Nu zou hij het ook fijn vinden maar hij tijgert dus ik vind het nu echt te koud op de vloer.
Hij heeft echt tot een paar weken geleden alleen maar in izjn blote benen gezeten/gelegen. Nu zou hij het ook fijn vinden maar hij tijgert dus ik vind het nu echt te koud op de vloer.
Gast- Gast
Haha, wat heb je toch weer bijzondere kinderen Charles!
Maar is het een probleem om haar gewoon regelmatig in haar blote beentjes te laten spartelen? Of is dat gewoon te koud?
Maar is het een probleem om haar gewoon regelmatig in haar blote beentjes te laten spartelen? Of is dat gewoon te koud?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:Haha, wat heb je toch weer bijzondere kinderen Charles!
Ik zweet me nu een ongeluk, want het tocht hier in huis soms best, we hebben veel deuren. Dus heb de verwarming wat hoger gezet. Van mij mag ze best in blote beentjes liggen, maar het ziet er zo on-knus uit dat ik dacht dat ik misschien iets over het hoofd zie ofzo.
Gast- Gast
Luuk had dat ook Was hij heel erg aan het mopperen in de box, tot ik zijn broekje en sokjes uit deed en dan vermaakte hij zich weer even.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Sommige mensen hebben dat gewoon toch? De een kan niet tegen niet-naadloze sokken, een ander moet persé overal de labeltjes uit knippen.. En jouw dochter wil blote benen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Sommige mensen hebben dat gewoon toch? De een kan niet tegen niet-naadloze sokken, een ander moet persé overal de labeltjes uit knippen.. En jouw dochter wil blote benen
Ik ik heb een hekel aan schoenen aan...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Onze zoon had ook praktisch nooit een broek aan. Hij vond zonder ook veel fijner.
Nu vind hij het prima met broek maar sokken schoenen vind hij nog steeds niet prettig dus hij loopt nu weer op blootje voetjes rond.
Nu vind hij het prima met broek maar sokken schoenen vind hij nog steeds niet prettig dus hij loopt nu weer op blootje voetjes rond.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha, Lars gaat juist krijsen als zijn broek uit moet
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
hier is dat nog steeds, het liefst alleen in de romper rondlopen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Verschonen herken ik wel, de meeste kinderen vinden het heerlijk om echt lekker in de blote billen te liggen, met vaak plassen tot gevolg.
En maillots? Als het toch te koud is, vind ze dat misschien ook wel lekker? Deed ik hier ook veel.
En maillots? Als het toch te koud is, vind ze dat misschien ook wel lekker? Deed ik hier ook veel.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: