Donkerblauwe broek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Donkerblauwe broek
Ik heb een donkerblauwe broek, maar niet van spijkerstof. Ik vind het een beetje lastig om er iets bij te combineren. Voor mijn gevoel staan veel kleuren er niet bij. Ik heb nu een licht roze shirt erbij, dat staat wel. En de kleur taupe ook wel. Maar voor de rest weet ik het niet zo goed. Meestal draag ik grijze laarzen erover. Welke kleuren zou jij er bij combineren?
Gast- Gast
Re: Donkerblauwe broek
Ik heb ook zo'n broek en het leukste vind ik zwart of grijs erbij te combineren. Niet al te felle kleuren, anders vind ik het wat te worden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Grijs inderdaad ook wel, zolang het niet vloekt met mijn laarzen. Ik stond nog naar zacht geel te kijken, maar vond het toch niet leuk.
Gast- Gast
Ik draag hem inderdaad ook met grijs, lichtroze of taupe. Dat roestbruin wat je deze winter veel ziet is er ook wel mooi bij!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Zoiets..
Deze is wel heel blauw volgens mij, maar met wit is het ook leuk!
Zij heeft ook een blauw broek aan volgens de omschrijving.
Dit plaatje doet het niet, maar met een navy/wit streepjes shirtje of iets gebroken wit/beige achtigs.
http://lookbook.nu/look/178529-Brooklyn-Brooklyn-Take-Me-In
Deze is wel heel blauw volgens mij, maar met wit is het ook leuk!
Zij heeft ook een blauw broek aan volgens de omschrijving.
Dit plaatje doet het niet, maar met een navy/wit streepjes shirtje of iets gebroken wit/beige achtigs.
http://lookbook.nu/look/178529-Brooklyn-Brooklyn-Take-Me-In
Gast- Gast
Dit is apart. Ik had de broek laatst gepast in maat 38, met als lengte 34. Was eigenlijk te lang en ik twijfelde dus ik liet de broek liggen. Later toch gehaald in de maat 38 weer, maar met lengte 32. Ik dacht; ik hoef niet te passen want ik heb vorige keer al de 38 gepast. Doe ik 'm net aan, veeeel te wijd. Zo raar! Dus moet maar omruilen en de andere 38 (?) of misschien 36 dan, toch nog een keer passen.
De broek is wel donkerder dan op je foto's, Punk'd. Maar wel goeie tips, thanks!
De broek is wel donkerder dan op je foto's, Punk'd. Maar wel goeie tips, thanks!
Gast- Gast
Ik draag mijn donkerblauwe (niet spijker)broek ook met antraciet, lichtgrijs, en soms met zwart. In de zomer was met wit ook leuk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind donkerblauw ook mooi met cognac
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: