Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mosselen

5 plaatsers

Ga naar beneden

mosselen Empty mosselen

Bericht  boekenwurm83 do 3 feb 2011 - 23:36

hoi allemaal.
vandaag zijn de mosselen in de aanbieding bij de aldi dus die ga ik vanaaf lekker maken voor drie personen. weet iemand hoeveel kilo ik dan nodig heb? het is een bak van 2 kilo en ik doe er stokbrood met sausjes bij maar heb geen idee of het genoeg is.
ik doe er verder mosselgroentjes, wijn en misschien spek bij, maar welke kruiden maken de mosselen lekker?
of heeft iemand andere lekkere toevoegingen? het moet niet te moeilijk zijn want
ik moet de hele dag werken en het moet snel op tafel staan.
iemand ideeen?
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  Racinda vr 4 feb 2011 - 0:11

boekenwurm83 schreef:hoi allemaal.
vandaag zijn de mosselen in de aanbieding bij de aldi dus die ga ik vanaaf lekker maken voor drie personen. weet iemand hoeveel kilo ik dan nodig heb? het is een bak van 2 kilo en ik doe er stokbrood met sausjes bij maar heb geen idee of het genoeg is.
ik doe er verder mosselgroentjes, wijn en misschien spek bij, maar welke kruiden maken de mosselen lekker?
of heeft iemand andere lekkere toevoegingen? het moet niet te moeilijk zijn want
ik moet de hele dag werken en het moet snel op tafel staan.
iemand ideeen?

Heerlijk mosselen!!
Ik hou altijd een kilo per persoon aan en dan eet ik er sla en friet bij. Als ik er alleen stokbrood bij eet doe ik meestal 1,5 kilo maar ben ook een grote eter ;-)
Ik doe altijd een zakje mosselgroente, witte wijn, mosselen en een zakje mosselkruiden van versteegen eroverheen en klaar.
Eetse!
Racinda
Racinda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 40
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  Rovine vr 4 feb 2011 - 0:16

Wij hadden 2 kg voor 2 personen. Wij zijn best aardige eters als het moet, maar het was best veel. Wij hadden er alleen frietjes bij.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  loura vr 4 feb 2011 - 0:34

Ik zou twee pakken kopen dan.. Beter te veel dan te weinig smile hoe duur zijn de bij de aldi?? Heb ik ook wel weer eens trek in!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  boekenwurm83 vr 4 feb 2011 - 1:25

loura schreef:Ik zou twee pakken kopen dan.. Beter te veel dan te weinig smile hoe duur zijn de bij de aldi?? Heb ik ook wel weer eens trek in!
5 euro voor 2 kilo.
alleen kwam ik net bij de aldi. stonden ze nog niet in de winkel maar in het magazijn! en ze konden er niet bij zeiden ze! kwam vanmiddag pas later in de winkel. echt belachelijk. het is namelijk een vrijdagaanbieding! dus nu heb ik geen mosselen Sad .
na het werk ff kijken of ze ergens anders te krijgen zijn. bij de c1000 iig niet, daar heb ik ook al gekeken.
nouja anders wordt het een pizzaatje haha
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  flower vr 4 feb 2011 - 5:14

wij eten ook 2 kilo met zijn tweeen.. gebakken aardappeltje erbij met sla of stokbroodje
je hebt mosselkruiden in een zakje!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:20

Ik vind mosselen ook best lekker maar na 10 heb ik er wel genoeg gehad. Ik heb ze een keer ontleed en dat had ik niet moeten doen denk ik. Na mossel nummer 10 zie ik altijd dat beeld voor me haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mosselen Empty Re: mosselen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum