Merk badproducten.
+6
meisjesmama
Susan
Monnie
Darius
Pussycat
Sjonno
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Merk badproducten.
Bij de jongens had ik altijd de producten van zwitsal.
Maar nu heeft C toch een aardig droog huidje en af en toe wat eczeem plekjes.
Dus nu denk ik erover om straks voor de baby toch alvast iets voor de gevoeligere huid aan te schaffen.
Wat gebruikte jullie of kunnen jullie aanraden?
Maar nu heeft C toch een aardig droog huidje en af en toe wat eczeem plekjes.
Dus nu denk ik erover om straks voor de baby toch alvast iets voor de gevoeligere huid aan te schaffen.
Wat gebruikte jullie of kunnen jullie aanraden?
Gast- Gast
Re: Merk badproducten.
Mijn oppas kind had alles van Neutral, en had ook een erg droog huidje. Dit hielp heel goed en het voelde een stuk beter aan.
Gast- Gast
Alletwee mijn kinderen kunnen niet goed tegen Zwitsal.
Omdat R.ick altijd een hele droge huid had, gebruikte ik badolie van Balneum voor hem en Natusan shampoo.
Voor I.sabelle heb ik nu alles van Natusan.
Omdat R.ick altijd een hele droge huid had, gebruikte ik badolie van Balneum voor hem en Natusan shampoo.
Voor I.sabelle heb ik nu alles van Natusan.
Gast- Gast
Ik gebruikte neutral..
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de oudste hadden we Zwitsal, maar zij bleek (en blijkt nog steeds) exceem te hebben. Nu gebruiken we alleen nog producten zonder parfum en dat soort dingen.
Voor de jongste probeer ik zelfs gewoon niks te gebruiken. Als hij mee onder de douche gaat gebruik ik het liefst alleen water. 1 keer in de week was ik zijn haartjes met shampoo zonder toevoegingen, en dan echt met een héél klein beetje.
Voor de jongste probeer ik zelfs gewoon niks te gebruiken. Als hij mee onder de douche gaat gebruik ik het liefst alleen water. 1 keer in de week was ik zijn haartjes met shampoo zonder toevoegingen, en dan echt met een héél klein beetje.
Gast- Gast
Ik weet niet hoe snel je zou merken dat je kind er niet tegen kan...
maar tot nu toe gebruik ik zwitsal en ik merk er niks van.
Soms gaat ze ook met ons mee onder de douche en dan gebruik ik niks. En sowieso doe ik haar om de dag in bad.
Dus misschien dat het daar ook aan ligt.
maar tot nu toe gebruik ik zwitsal en ik merk er niks van.
Soms gaat ze ook met ons mee onder de douche en dan gebruik ik niks. En sowieso doe ik haar om de dag in bad.
Dus misschien dat het daar ook aan ligt.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als ik jou was zou ik nog even niks aanschaffen. Er zitten vaak van die miniverpakkingen in de babydozen die je kunt uitproberen . Kun je altijd later nog bijkopen.
Btw, ik zit pas op de helft met mijn bus shampoo van zwitsal, die is vast niet leeg en dan gebruik ik em al bijna twee jaar. Blijft dat spul zo lang goed?
Btw, ik zit pas op de helft met mijn bus shampoo van zwitsal, die is vast niet leeg en dan gebruik ik em al bijna twee jaar. Blijft dat spul zo lang goed?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Als ik jou was zou ik nog even niks aanschaffen. Er zitten vaak van die miniverpakkingen in de babydozen die je kunt uitproberen . Kun je altijd later nog bijkopen.
Als het goed is staat er een houdbaarheids-icoontje op met daarbij het aantal maanden dat het product (geopend) goed blijft
Gast- Gast
N. heeft ook een hele droge huid. Wij gebruiken voor het bad van balneum hermal de badolie, die is extra vettend. Vind deze ook wel heel fijn. Maar heel vaak doen we ook gewoon een zemelenbad of doen niks in het bad. Voor zijn haren gebruiken we neutral.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Zarqa, is ook heel geschikt voor een gevoelige huid. De producten voor volwassenen vind ik iets te scherp, maar de babyproducten zijn wel lekker zacht.
Verder gebruik ik nu veel van La Roche-Posay, dat is niet speciaal een babylijn, maar het is wel ook geschikt voor kleintjes. Voor Ezra heb ik daar nu ook een wasgel van voor onder de douche omdat hij wat plekjes in zijn knieholtes heeft, dat is La Roche-Posay Lipikar Syndet.
Verder gebruik ik nu veel van La Roche-Posay, dat is niet speciaal een babylijn, maar het is wel ook geschikt voor kleintjes. Voor Ezra heb ik daar nu ook een wasgel van voor onder de douche omdat hij wat plekjes in zijn knieholtes heeft, dat is La Roche-Posay Lipikar Syndet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Zarqa, is ook heel geschikt voor een gevoelige huid. De producten voor volwassenen vind ik iets te scherp, maar de babyproducten zijn wel lekker zacht.
Laurens heeft ook last van lelijke plekjes bij zijn knieholtes en daar doe ik bepanthen op.
Darius- Ratel
Darius schreef:
Laurens heeft ook last van lelijke plekjes bij zijn knieholtes en daar doe ik bepanthen op.
Wij hebben dan die wasgel en daarbij La Roche-Posay Lipikar Baume, uit dezelfde verzorgingslijn dus. Bij Ezra begon het met waterwratjes en nu eczeem-achtige jeukende plekjes, op zich helpt die crème wel erg goed.
Susan- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Darius schreef:Als ik jou was zou ik nog even niks aanschaffen. Er zitten vaak van die miniverpakkingen in de babydozen die je kunt uitproberen . Kun je altijd later nog bijkopen.
Als het goed is staat er een houdbaarheids-icoontje op met daarbij het aantal maanden dat het product (geopend) goed blijft
O is dat zon pot met deksel die er boven zweeft? Met 12m eronder? Dan is het wel eens tijd voor een nieuwe ja
Darius- Ratel
Ik heb balneum in huis gehaald voor de jongste en die heeft echt een totaal ander huidje dan haar zus.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Susan schreef:Darius schreef:
Wij hebben dan die wasgel en daarbij La Roche-Posay Lipikar Baume, uit dezelfde verzorgingslijn dus. Bij Ezra begon het met waterwratjes en nu eczeem-achtige jeukende plekjes, op zich helpt die crème wel erg goed.
Kun je dat bij de apotheek kopen of bij de drogist?
Darius- Ratel
Darius schreef:Minneke schreef:Darius schreef:Als ik jou was zou ik nog even niks aanschaffen. Er zitten vaak van die miniverpakkingen in de babydozen die je kunt uitproberen . Kun je altijd later nog bijkopen.
O is dat zon pot met deksel die er boven zweeft? Met 12m eronder? Dan is het wel eens tijd voor een nieuwe ja
Haha, die ja . Ik weet serieus pas sinds een jaar dat dat ding een functie heeft haha.
Gast- Gast
Darius schreef:
Kun je dat bij de apotheek kopen of bij de drogist?
Bij de apotheek, maar niet bij alle apotheken. Je kunt op de website van La Roche-Posay bekijken waar ze het bij jou in de buurt verkopen.
http://www.laroche-posay.nl
Susan- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Darius schreef:Minneke schreef:Darius schreef:Als ik jou was zou ik nog even niks aanschaffen. Er zitten vaak van die miniverpakkingen in de babydozen die je kunt uitproberen . Kun je altijd later nog bijkopen.
Haha, die ja . Ik weet serieus pas sinds een jaar dat dat ding een functie heeft haha.
Ik was er ook nooit opgekomen hoor! Niet eens gezien op de fles!
@susan: dank je. Ik ga ook even voor die creme kijken.
Darius- Ratel
Ja, La Roche-Posay is écht een aanrader. Yrsa heeft heel lang vuurrode schrale plekjes op haar wangetjes gehad, niets hielp, zelfs zalf van de dokter niet. Sinds een aantal maanden smeer ik de Nutritic 5% en Cicaplast op haar wangen en haar huidje is zoveel gaver geworden.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn oudste kon ook niet tegen zwitsal, en daarom ben ik toen neutral gaan gebruiken. Alleen vond ik die niet echt lekker ruiken, dus heb toen eens dermocare geprobeerd, daar zit een lekkere geur aan, en is toch zachter voor de huid.
Gast- Gast
Hier wel vanalles van Zwitsal en geen problemen tot nu toe. Wel heeft ze snel een droog huidje, maar daar heeft Zwitsal ook producten voor en dat bevalt wel. Verder doe ik regelmatig badolie in het badje, dat helpt al en ik smeer haar na het badje vaak ook in met bodylotion of olie voor de droge huid. Zo valt het hier erg mee en heeft ze nauwelijks meer last van een droge huid.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier gebruik ik balneum,, Dylan heeft exceem en deze olie ed kan zijn huid goed hebben. Bij Lynn ook gelijk gebruikt en ze heeft tot nog toe geen uitslag o.i.d.
Gast- Gast
Ik had bij Senna ook veel van Neutral. Nu gebruik ik van alles. Ene keer Zwitsal dan weer Natusan. Alleen wasmiddel wel Neutral want gewone kan ze niet tegen. Voor de baby heb ik weer alles van Neutral gehaald.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Er is dus genoeg keus. Heb hier inderdaad ook wat van neutral voor de jongste.
Dus denk dat ik daar straks maar voor ga. en evt haarlotion van zwitsal voor het lekkere geurtje
Dus denk dat ik daar straks maar voor ga. en evt haarlotion van zwitsal voor het lekkere geurtje
Gast- Gast
woezel schreef:Er is dus genoeg keus. Heb hier inderdaad ook wat van neutral voor de jongste.
Dan kun je ook meteen bergpads meenemen
(Hier twee kinderen die daar direct berg van kregen )
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk
» Welk merk
» Merk-knuffels?
» Kan dit? (ander merk pil)
» Hoe heet dat merk?
» Welk merk
» Merk-knuffels?
» Kan dit? (ander merk pil)
» Hoe heet dat merk?