vanaf wanneer voetenzak en winterjas?
+15
meisje
Liadan
PapillonRose
Tania
Annie24
*Lookie*
PiP
Linda
Parisienne
miss22
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
SarahKey
-Ieniemienie-
duckie
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
vanaf wanneer voetenzak en winterjas?
Vanaf wanneer gebruiken jullie d voetenzak weer in de buggy/kinderwagen? Ik zie op d markt soms al mensen lopen met kind helemaal ingepakt in winterjas en voetenzak terwijl het nog niet echt koud was ofzo..dus nu ben ik nieuwsgierig vanaf wanneer jullie dat gebruiken...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: vanaf wanneer voetenzak en winterjas?
Gister om 19u liep ik met ons zoontje in de wandelwagen en vond het erg koud. Het was 5graden.
Ik ga dus vanaf vandaag de voetenzak gebruiken als het zo koud is.
Winterjas hebben ze met dit weer ook al aan.
Vind het wel lastig inschatten, want maandag was het hier nog 22 graden en gingen we zonder jas naar buiten.
Het kan dus per dag verschillen.
Ik ga dus vanaf vandaag de voetenzak gebruiken als het zo koud is.
Winterjas hebben ze met dit weer ook al aan.
Vind het wel lastig inschatten, want maandag was het hier nog 22 graden en gingen we zonder jas naar buiten.
Het kan dus per dag verschillen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Gisterenochtend wou ik even gaan fietsen toen was het 7 graden. Heb toen zijn winterjasje gepakt een aangedaan.
Voetenzak doe ik nog niet, of we moeten met deze temperaturen de stad in gaan. Vind het dan geen slecht idee want zo warm is het niet als je de markt over gaat.
Voetenzak doe ik nog niet, of we moeten met deze temperaturen de stad in gaan. Vind het dan geen slecht idee want zo warm is het niet als je de markt over gaat.
Nou ik vind t nu wel koud genoeg om de voetenzak van zolder te gaan halen.
Gast- Gast
Ik vond het gisteren koud genoeg voor een winterjas dus die dragen ze vanaf gisteren. Voetenzak ligt al in de auto. maar nog niet gebruikt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik vond het gisteren koud genoeg om de winterjassen uit de kast te halen. Voetenzak gebruiken we niet meer, want onze dochter gaat niet zo vaak meer in de buggy/kinderwagen en de voetenzak hebben we uitgeleend.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
J heeft voornamelijk zijn winterjas aan, maar ook zijn zomerjas hangt nog op de kapstok. Nu het gevroren heeft, heb ik besloten om zometeen de voetenzak toch maar in de buggy te zetten
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
N. draagt al even haar winterjas (afgelopen weken afwisselend met haar zomerjas), maar gisteren was het toch wel verdomde koud hoor. Ik ga binnenkort ook de voetenzak weer in de wagen doen. Handschoentjes heeft ze hier gisteren ook al aangehad
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
De voetenzak zit er hier al een tijdje in, maar dan nog vaak de bovenkant eraf geritst, maar als ik vroeg weg moest dan deed ik m er wel al eens op hoor! Winterjas sinds afgelopen week!
Gast- Gast
Ik vind het erg moeilijk.
A. zweet zich een otje. En wat doe je als het straks -5 is ofzo...
Ik gooi er dadelijk eerst maar eens een dekentje op.
A. zweet zich een otje. En wat doe je als het straks -5 is ofzo...
Ik gooi er dadelijk eerst maar eens een dekentje op.
Gast- Gast
Dochter heeft haar winterjas al regelmatig aangehad.
De voetenzak is hier niet meer nodig, dochter zit niet meer in de wandelwagen/buggy.
De voetenzak is hier niet meer nodig, dochter zit niet meer in de wandelwagen/buggy.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het nu wel kunnen, F heeft nu ook de winterjas aan.
Laatste 2 weken had ze afhankelijk van het weer haar zomerjas, poncho of winterjas aan.
Laatste 2 weken had ze afhankelijk van het weer haar zomerjas, poncho of winterjas aan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
H draagt nu zijn iets dunnere winterjas, de voetenzak gebruik ik nu zo'n 2 weken. Hij doet namelijk steeds zijn sokken en schoenen uit (door ze achter de voetensteun te haken..), zo houdt hij ze tenminste lekker warm. En nu is het zo koud dat het swieso wel erg lekker is mét.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Y. had vandaag voor het eerst zijn winterjas aan. De voetenzakken pak ik morgen en moet ik even passen, want ik betwijfel of hij er nog in past Anders kunnen we volgend weekend nog even naar de Prenatal en/of Babydump rijden en kijken naar voetenzakken die wat langer vallen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Voor M. heb ik twee weken geleden de voetenzak er al opgemaakt want dat is een koukleumpje, toen kreeg ze ook haar winterjas aan. Voor J. heb ik de voetenzak sowieso bijna nooit gebruikt die had een hekel aan dat ding en die had het ook niet snel koud. Hij heeft sinds deze week z'n winterjas aan maar loopt ook rustig zonder jas op z'n sokken naar buiten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Winterjas nog niet gedragen hier, wel een dik gevoerd vest. Voetenzak ga ik waarschijnlijk niet meer gebruiken, voor de korte stukjes dat ze in de buggy zit. Tenzij we een heel eind gaan wandelen ofzo, en het is dan erg koud.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dochter heeft vandaag voor het eerst haar winterjas aan gehad (en we hebben ook meteen een andere nieuwe winterjas gekocht). Ik heb zelf ook vandaag voor het eerst mijn winterjas aan gehad.
Voetenzak heb ik nog niet van zolder gehaald, dat ga ik morgen maar even doen samen met mijn draagjas.
Voetenzak heb ik nog niet van zolder gehaald, dat ga ik morgen maar even doen samen met mijn draagjas.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier hebben ze hun winterjas al wel eerder aan gehad dit jaar. Afgelopen week met het mooie weer droegen ze hun zomerjas.
Ik vond het vandaag erg fris, dus de voetenzak ga ik er toch inleggen deze week.
Ik vond het vandaag erg fris, dus de voetenzak ga ik er toch inleggen deze week.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Winterjas vandaag aangehad, voetenzak nooit gehad eerdere jaren. Ik gebruikte een deken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Vanaf gister, toen was het wel koud...
mama-van-6- Fluisteraar
- Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12
Ik heb gisteren de voetenzakken gepakt. Ik vond het wel fris, en als ze een jurkje aan hebben hebben ze alleen een maillot of legging er onder dat vind ik wel koud voor ze dus daarom heb ik zeg gepakt.
Heb vanmorgen de winterjassen gepakt.
Heb vanmorgen de winterjassen gepakt.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik denk dat ik dit jaar ook de voetenzak niet meer ga gebruiken. Z. zit niet zo veel meer in de buggy. En als we wel een eind gaan wandelen doe ik wel een dikke deken over.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» voetenzak cabriofix
» Wel of geen voetenzak?
» Voetenzak bevestigen?
» Bike away voetenzak?
» voetenzak cabriofix
» Wel of geen voetenzak?