Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Make-up (merken) tip topic

+19
Paper Crown
Caribbeanlover
Blond
Discordia
Arwyn
PapillonRose
Liz
Bliss
Melis_je
Laced
ThinkPink
Parel
SoGood
mezzoforte
Beachgirl
Raindrop
Rovine
Poubelle
Monte
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Make-up (merken) tip topic - Pagina 2 Empty Re: Make-up (merken) tip topic

Bericht  Parel zo 28 okt 2012 - 0:13

Arwyn schreef:Parel: Dat is NYC Wink
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord!

NYX is online verkrijgbaar en bij de Douglas in de Kalverstraat volgens mij.

Ah je hebt gelijk! Ik gebruik het overigens allebei haha maar nyx bestel ik via www.boozyshop.nl. Overigens is er zo'n fijn merk, goedkope (3,95!) mooi gepigmenteerde oogschaduw, te koop op misslipgloss! Ik weet alleen het merk zo even niet, iets met omg. Heel veel kleuren hebben ze.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ThinkPink zo 28 okt 2012 - 1:09

Parel schreef:
Ah je hebt gelijk! Ik gebruik het overigens allebei haha maar nyx bestel ik via www.boozyshop.nl. Overigens is er zo'n fijn merk, goedkope (3,95!) mooi gepigmenteerde oogschaduw, te koop op misslipgloss! Ik weet alleen het merk zo even niet, iets met omg. Heel veel kleuren hebben ze.

Ik kocht NYX ook altijd op boozyshop.nl maar het mag helaas niet meer verkocht worden via webshops. Alleen nog bij Douglas en op douglas.nl. Helaas is het daar wel duurder Make-up (merken) tip topic - Pagina 2 1371890812 Heb vorige week dan ook schandalig veel lipgloss en oogschaduw ingeslagen voor 40 en 50% korting Embarassed

Ik heb ook ooschaduwpaletten van Sleek en de pout polish lippenbalsems met kleurtje. De oogschaduws zijn erg gepigmenteerd en die lippenbalsems ook. Ik heb vrij donkere lippen en ze zijn goed zichtbaar.

Ben benieuwd welk merk het is Parel!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Laced zo 28 okt 2012 - 1:37

Parel schreef:
Arwyn schreef:Parel: Dat is NYC Wink
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord!

NYX is online verkrijgbaar en bij de Douglas in de Kalverstraat volgens mij.

Bedoel je MIYO?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Melis_je zo 28 okt 2012 - 2:34

Ik heb geen oogschaduwbasis (ik draag ook bijna nooit oogschaduw), maar als je de oogschaduw nat aanbrengt (niet zo nat dat het drupt, maar natter dan vochtig) blijft het uitstekend de hele dag zitten en de kleur wordt er iets dieper van. En dan maakt het niet uit welke oogschaduw het is, alleen die van de Etos (trouwens, alle poedermake-up van de Etos) vind ik waardeloos. Die veroorzaakt een stip waar het kwastje je huid raakt en is niet meer uit te smeren.

Lipfinity lippenstift van Max Factor vind ik het fijnst (maar ik gebruik ook bijna nooit lippenstift, haha). Die heeft twee kwastjes: één voor de kleur en één voor de gloss. Ik gebruik alleen de kleur, niet de gloss. De kleuren zijn licht glanzend van zichzelf. Als je je lippen scrubt (tandenborstel) en geen lippenbalsem gebruikt (je lippen moeten dus droog en schoon zijn) en dan de kleur aanbrengt en die een paar minuten laat drogen, blijft het echt de hele dag zitten, maakt niet uit wat je eet of drinkt. Ik neem hem niet mee in mijn tas omdat je hem echt niet hoeft bij te werken. Let op: er is ook Lipfinity Lip Tint van Max Factor, dat schijnt er juist heel snel af te zijn.

Eyeliner die echt goed blijft zitten is waterproof mascara die je met een heel dun kwastje aanbrengt. Ik gebruik zelf L'Oreal Lash Architecte, al jaren, die is niet zo goedkoop (15 euro) maar hij blijft heel goed zitten en heeft een fijn kwastje. Hij is wel regelmatig in de aanbieding. En dan heb je ook meteen mascara.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 2:46

ThinkPink schreef:
Mascara heb ik van een wat duurder merk. Ik gebruik de Masterpiece Max mascara van Max Factor. Het borsteltje daarvan vind ik heel fijn.

Die gebruik ik ook altijd, erg fijn borsteltje idd! Ik wacht meestal met kopen tot ze een actie hebben bij bijv. Kruidvat, 2e gratis ofzo. Ik heb een blusher van Rimmel en verder heb ik volgens mij allemaal spul van de Hema, bevalt me goed. Lipgloss heb ik wel eens van Catrice.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 3:26

De producten van Sleek zijn inderdaad ook erg fijn!
Heb er 2 oogschaduw palletes van en bevallen erg goed.

Heb gister trouwens 2 lakjes van Herome WIC gekocht (50% korting bij de Douglas) en die zijn toch ook wel erg fijn. Lekker breed kwastje, dekt goed, droogt redelijk snel.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Liz zo 28 okt 2012 - 3:45

Ik zweer bij mijn waterproof mascara van maybelline the colossal. Die koop ik heel vaak 1+1 gratis.

De oogschaduw van catrice is ook erg fijn al heb ik het liefst die van loreal. Met de oogschaduwbasis van etos eigen merk blijft mijn oogschaduw echt perfect zitten, dat is deze:

Make-up (merken) tip topic - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQHmfLjLbkDqLvQVESmrq7Q0bU4-Sh80XXWMKZi-5anBmH4rSj6

Foundation heb ik altijd van loreal.

Overigens is pinterest echt heel fijn voor make-up inspiratie!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  PapillonRose zo 28 okt 2012 - 4:49

Ik heb tegenwoordig bijna alles van essence, bevalt heel goed! Wat ik ook een aanrader daarvan vindt is de wenkbrauw/wimpergel. Gebruik ik voor mn wenkbrauwen en ze blijven daardoor nog beter in model.

Laatst aangepast door PapillonRose op zo 28 okt 2012 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 6:24

MAC!!

Ga eens lekker op internet neuzen naar leuke opmaaktips. En tem die wenkbrauwen. Dan komt je make-up ook veel mooier uit.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:57

Discordia schreef:MAC!!

Ga eens lekker op internet neuzen naar leuke opmaaktips. En tem die wenkbrauwen. Dan komt je make-up ook veel mooier uit.
Is duur No

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 6:57

MAC is inderdaad duur en echt niet in alle dingen beter dan andere merken hoor smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:08

De oogschaduw van Rituals vind ik erg mooi.

Merken zoals Catrice e.d. kun je beter niet gebruiken, dat blijft niet (mooi) zitten.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 7:13

Ik gebruik alleen maar Essence/Catrice oogschaduw en bij mij zit het 's avonds na een dag werken nog net als 's ochtends wanneer ik het aanbreng hoor smile

Het verschilt ook per huid. Als je een beetje vettige oogleden hebt bijvoorbeeld, hecht het al heel anders.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:15

Ja, heb ik al gedaan, via internet gezocht. Maar ik ben meer opzoek naar prettige materialen, dat werkt misschien ook beter. En mijn wenkbrauwen zijn inmiddels wel helemaal in model, alleen nog wat breed, maar daar durf ik niet aan te beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:16

Pippa schreef:

Ja, heb ik al gedaan, via internet gezocht. Maar ik ben meer opzoek naar prettige materialen, dat werkt misschien ook beter. En mijn wenkbrauwen zijn inmiddels wel helemaal in model, alleen nog wat breed, maar daar durf ik niet aan te beginnen.

Ik zou jouw haar graag eens onder handen nemen en je daarna een Mac-over geven.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:24

Rovine schreef:Urban Decay I love you

Ik vind het zijn geld waard, al is het een relatief duur merk. Qua budgetmerken vind ik Essence het fijnst.

Oeh ja ik hou ook heel erg van dat merk. Er komt weer een prachtig die wil ik hebben oogschaduwpallete van uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:25

Discordia schreef:
Pippa schreef:

Misschien heb ik net de verkeerde kleuren gekocht, maar ik vind MAC nogal overschat. Ik vind de pigmentatie van de oogschaduws niet goed, de mascara's matig en de lipglos vind ik ook niks.

Gast
Gast

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:29

Carrie schreef:
Discordia schreef:
Pippa schreef:

Misschien heb ik net de verkeerde kleuren gekocht, maar ik vind MAC nogal overschat. Ik vind de pigmentatie van de oogschaduws niet goed en de lipglos vind ik ook niks.

Ik vind het echt heel mooi. Maar Rituals heeft nog mooiere make-up. Dat heeft zelfs een prijs gewonnen. Helaas hebben ze niet zoveel kleurtjes als Mac of Lancome.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:31

Nou Discordia, ik wil mijn haar heel graag anders qua model, maar niet verven. Alleen durf het geen 1 kapper te laten doen. Over jou wil ik wel nadenken Yes Alleen dan ben ik wel benieuwd wat je in gedachten hebt. Mac-over lijkt me sowieso leuk, ik zou graag tips krijgen die niet teveel tijd kosten, maar me wel mooi(er) maken Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:32

O Rituals heb ik al van handzeep tot shampoo van... nu nog de make-up dus I love you

Gast
Gast

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:35

Pippa schreef:Nou Discordia, ik wil mijn haar heel graag anders qua model, maar niet verven. Alleen durf het geen 1 kapper te laten doen. Over jou wil ik wel nadenken Yes Alleen dan ben ik wel benieuwd wat je in gedachten hebt. Mac-over lijkt me sowieso leuk, ik zou graag tips krijgen die niet teveel tijd kosten, maar me wel mooi(er) maken Yes

Stuur me maar een berichtje, dan gaan we er eens over babbelen Wink
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:37

Carrie schreef:

Oeh ja ik hou ook heel erg van dat merk. Er komt weer een prachtig die wil ik hebben oogschaduwpallete van uit.
.....whut?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:37

Serene van Beautylab.nl schrijft erg leuke artikels over o.a. budget make-up (ook over high end merken) ik kijk elke dag wel even op haar site, staan leuke dingen op! Dit is een artikel over een budgetoogschaduw pallete die ze gereviewd heeft.

http://www.beautylab.nl/budgettip-technic-electric-beauty-bright-eyes-palette/

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:38

Zelda schreef:
Carrie schreef:

.....whut?

Haha het is een beetje een kromme zin, maar er komt een nieuw oogschaduwpallete van uit, die ik graag wil hebben smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:39

Carrie schreef:
Zelda schreef:
Carrie schreef:

.....whut?

Haha het is een beetje een kromme zin, maar er komt een nieuw oogschaduwpallete van uit, die ik graag wil hebben Make-up (merken) tip topic - Pagina 2 561177
Haha, oh Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: