Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie favo winkels en merken

+10
Koffieleut
Belle1985
Atelier Madame
loura
Monte
Happydobby
Diese
Zininzon
Arwyn
tweeling
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  tweeling vr 17 jun 2011 - 6:28

Ben ik echt benieuwd naar, waar gaan jullie meestal shoppen?
Ik ga voor de basics (ondershirtjes etc.) meestal naar de H&M
Verder vind ik Met een gaaf merk vooral voor broeken en voor de rest DEPT, Object, Supertrash en Glitz&Glam.

Bestellen jullie ook veel online of juist echt slenteren in de stad?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Arwyn vr 17 jun 2011 - 6:32

Ik vind dat The Sting altijd wel erg leuke dingen heeft, daar kan ik meestal wel slagen. Ook bij de Leads kan ik vaak wel wat vinden, maar volgens mij zit die alleen in het noorden.
De H&M vind ik soms wel leuk, maar lang niet altijd, ook niet qua pasvorm.
De laatste tijd heb ik veel gekocht bij de C&A en de Hema. Niet duur en leuke dingen! Moet je soms even goed voor kijken, maar toch, krijg vaak genoeg complimentjes, haha.
Qua broeken ben ik bijna helemaal om naar G-Star. Vind ze veeeeeel te duur, dus alleen in de uitverkoop, maar ze zijn heerlijk lang waardoor ik eindelijk geen hoog water broeken meer heb smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  tweeling vr 17 jun 2011 - 6:35

Arwyn schreef:Ik vind dat The Sting altijd wel erg leuke dingen heeft, daar kan ik meestal wel slagen. Ook bij de Leads kan ik vaak wel wat vinden, maar volgens mij zit die alleen in het noorden.
De H&M vind ik soms wel leuk, maar lang niet altijd, ook niet qua pasvorm.
De laatste tijd heb ik veel gekocht bij de C&A en de Hema. Niet duur en leuke dingen! Moet je soms even goed voor kijken, maar toch, krijg vaak genoeg complimentjes, haha.
Qua broeken ben ik bijna helemaal om naar G-Star. Vind ze veeeeeel te duur, dus alleen in de uitverkoop, maar ze zijn heerlijk lang waardoor ik eindelijk geen hoog water broeken meer heb smile

Ja G-star broeken zijn ook duur maar ze blijven ook wel lang mooi vind ik, Leads ken ik inderdaad hebben ze ook leuke dingen!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Zininzon vr 17 jun 2011 - 6:35

Ik koop bijna niets online, weet nooit welke maat ik moet hebben.
Winkels waar ik goed kan slagen, zijn Hema, Jeans Center en Miss Etam
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Diese vr 17 jun 2011 - 7:37

Ik heb bijna al mijn kleding van The Sting.
Vero Moda, Only en Vila vind ik ook leuk.
DEPT ook, maar tegenwoordig wil ik niet meer zoveel geld uitgeven voor kleding, dus alleen als ik een feestje heb.
Indian Rose voor spijkerbroeken.
En ik koop heel veel accessoires bij Pieces!!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Happydobby vr 17 jun 2011 - 7:44

H&M, Hema, Vera Moda, Only
Verder af en toe esprit, C&A, miss sixty, dept.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Monte vr 17 jun 2011 - 7:45

Topjes, jurkjes, vesten en andere bovenkleding: H&M(meeste), New Yorker, hema(basic topjes), C&A, the sting
Broeken: spijker koop ik van het merk geisha(voor hollandse meiden met maat 40), gewoon: C&A en soms H&M
Badkleding: H&M en hunkemuller
Ondergoed en slaapkleding: H&M, hunkemuller en V&D
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  loura vr 17 jun 2011 - 8:50

tweeling schreef:Ben ik echt benieuwd naar, waar gaan jullie meestal shoppen?
Ik ga voor de basics (ondershirtjes etc.) meestal naar de H&M
Verder vind ik Met een gaaf merk vooral voor broeken en voor de rest DEPT, Object, Supertrash en Glitz&Glam.

Bestellen jullie ook veel online of juist echt slenteren in de stad?

Ik ook de merking die jij opnoemt... Object ben ik echt fan van! French Connection, Fornarina, Levi's, Modstorm en Vila ook.

Ik shop overal en nergens. Ik vind bijenkorf wel fijn want daar heb je alles in 1 Wink Ik vind River Island ook echt heel leuk en voor de rest gewoon H&M en Only dat soort winkels vind ik ook altijd wel iets!

Ik shop ook veel online bij Zalando.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 9:09

I I love you Vero Moda
Echt super leuk voor shirtjes, vestjes, tuniekjes e.d.

Voor de rest ben ik ook gek op de Primark, gewoon omdat alles daar zo lekker goedkoop is.
Oh en ook de Zara is een favoriet.

H&M idd voor de basics, hoewel de Hema dat ook goed doet.
C&A is de laatste jaren ook hipper en leuker geworden en ik wil ook nog wel is iets leuks kopen bij de Action.

Oh en ik vind de Forever21 in Amerika te gek!

Genoeg leuke winkels angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:01

ASOS is echt mijn favorietje. (Ik koop het meeste van hun eigen merk omdat ik dat leuke kleding vind en nog goed betaalbaar. De kwaliteit varieert wel heel erg, maar ik weet nu dat ik nooit iets van 100% viscose moet kopen want dat gaat 'pillen')

Verder ook duurdere merken zoals Numph, Horace, TBA vind ik ook echt heel mooi maar dat is ver boven mijn budget. Hier dus heel af en toe wat van.

Verder shop ik eigenlijk alleen online :P Vind ik veel leuker, in de winkels vind ik alles saai, degelijk en niet fashion forward genoeg Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Belle1985 vr 17 jun 2011 - 21:00

Ik heb niet echt een favoriete winkel, wel een merk: Jane Norman. Daar heb ik echt heel veel kleding van. Jane Norman is te koop in sommige V&D's, dus daar kom ik eigenlijk wel heel vaak. Hoewel ik de rest van de winkel niets vind. Verder kijk ik altijd overal, The Sting, Only, SPS, River Island, Amazon etc.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Koffieleut vr 17 jun 2011 - 21:08

Ik vind bij de Zara en H&M altijd wel wat leuks. Ook leuk vind ik: Vila, Object, Dept, Punkyfish, Kuyichi en Diesel (van die laatste 2 heb ik meerdere spijkerbroeken die mij super zitten!)
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  tweeling vr 17 jun 2011 - 23:47

loura schreef:
tweeling schreef:Ben ik echt benieuwd naar, waar gaan jullie meestal shoppen?
Ik ga voor de basics (ondershirtjes etc.) meestal naar de H&M
Verder vind ik Met een gaaf merk vooral voor broeken en voor de rest DEPT, Object, Supertrash en Glitz&Glam.

Bestellen jullie ook veel online of juist echt slenteren in de stad?

Ik ook de merking die jij opnoemt... Object ben ik echt fan van! French Connection, Fornarina, Levi's, Modstorm en Vila ook.

Ik shop overal en nergens. Ik vind bijenkorf wel fijn want daar heb je alles in 1 Wink Ik vind River Island ook echt heel leuk en voor de rest gewoon H&M en Only dat soort winkels vind ik ook altijd wel iets!

Ik shop ook veel online bij Zalando.

Hihi ik weet bij Zalando echt nooit wat ik moet kiezen zoveel keus hebben ze, dan neem ik meestal maar gewoon niks;)
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 0:04

Ik heb een paar basic hele mooie jeans van Levi's curve ID en daarop draag ik veel Hema, H&M, King Louie, Ralph Lauren, Polo Sylt en Tommy Hilfiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Zonnetje za 18 jun 2011 - 0:50

Ik koop mijn kleding meestal bij H&M, Only, Vero moda, Vila, The sting en HEMA.
Spijkerbroeken heb ik van G-star, MET jeans en Dept.
Lingerie koop ik vaak bij Hunkemoller.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Jeanette za 18 jun 2011 - 0:53

Ik koop mijn kleding het liefst bij Vila, Dept, H&M, Vero Moda, New Yorker, Only en het allerliefst in een boetiekje waar ik heb gewerkt. Lingerie haal ik altijd bij de New Yorker.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 2:48

Ik koop veel kleding bij Hema. Verder kom ik wel bij The Sting, Esprit, Vero Moda, Street One en nog wat lokale (zelfstandige) kledingwinkels bij mij in het dorp (waar ze ook veel bekende merken verkopen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:03

Esprit, Dept, Vila, Steps en soms de H&M.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  SuperGrover za 18 jun 2011 - 5:34

New Yorker is mijn ultieme favoriet. Ik hou zoveel van die winkel, dat het zelfs mede een reden is geweest voor mijn keuze van Utrecht als studiestad laughcry

Verder H&M, C&A, London (al koop ik daar bijna alleen in de uitverkoop, want eigenlijk is alles daar boven mijn budget) en natuurlijk de Hema.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Blond za 18 jun 2011 - 5:38

Spijkerbroeken zijn altijd van Gstar of Diesel. Leggings en hemdjes meestal van de H&M of Pieces
Verder draag ik veel Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, DEPT en ik heb ook nog H&M, Vila, Vero Moda, Hema, Mango en Zara in de kast liggen.

Qua schoenen komen ze overal vandaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie favo winkels en merken Empty Re: Wat zijn jullie favo winkels en merken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum