Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

+12
Rush
Aziraphale
NoName88
Rebecca
mii_joyce
Angela_1986
Annemoontje
Caroow
Poubelle
rapa nui
Minx
Susan
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:58

Daar gaat het om toch, dat het gewoon leuk is Yes

Ja, ik ben sowieso een koopjesjager, vind dat leuk Embarassed Maar tegen deze dingen liep ik toevallig aan eigenlijk, en het zijn gewoon leuke & mooie dingen, maar dan voor een hoop minder :cheering:

Ik ben uiteindelijk voor 6 personen aan cadeautjes €54 kwijt, met een budget van €60! angel


Laatst aangepast door Pippa op vr 9 nov 2012 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Aziraphale vr 9 nov 2012 - 8:00

Angela_1986 schreef:
Aziraphale schreef:Angela_1986, waar heb je dat pannetje in hartvorm gekocht? Lijkt me leuk voor m'n broer en z'n vriendin. Die zijn deze week samen gaan wonen smile

Bij de Xenos! Zijn van die hele kleine pannetjes, 'Cocotte hart' heten ze en ze kosten € 2,99!

Tnx!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 vr 9 nov 2012 - 8:02

Ja juist, daar gaat 't om! Yes

Vanwaar de ' Embarassed '? Is ook gewoon leuk toch, tenmiste dat vind ik ook! Dat is wel vaak zo hè, dat als je er niet naar op zoek bent, je de leukste dingen tegenkomt. Ik was vanmiddag in een winkelcentrum waar ik zélden kom maar ik wist dat ze daar een boekenvoordeel hadden dus wilde perse even gaan kijken. In eerste instantie liep ik de Xenos voorbij maar dacht 'Ga toch maar ff kijken!' en daar vond ik dus die pannetjes, kookboek, kaarsenhouder en kaars! Was helemaal blij :cheering: Vind het ook niet leuk als je voor iedereen maar één cadeautje hebt dus wil graag leuke cadeautjes, niet te veel 'prullen' maar wel voor een leuk prijsje zodat ik een paar dingen p.p. kan komen. Dat lukt tot nu toe aardig! Very Happy Voor m'n tante had ik nog 2 hobbyspulletjes voor... € 1,75 hahahaha! Dus voor haar kan ik ook nog lekker verder shoppen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:04

Nou, sommige mensen vinden het stom/raar. Of zeggen "daar heb je Pippa weer hoor". Terwijl ik het gewoon leuk vind om verder te kijken dan mijn neus lang is, om iets speciaals/unieks te hebben, maar voor een leuke prijs. Ook met kleding let ik gewoon op aanbiedingen en wacht ik graag op de sale. Waarom? Gewoon, waarom teveel betalen voor iets Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 vr 9 nov 2012 - 8:10

Ja met kleding heb ik het dan weer minder, maar daar neem ik ook niet de tijd voor om op m'n gemak te snuffelen.

Maar dat van de cadeautjes herken ik wel hoor! Vind ik ook leuk Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Rush ma 12 nov 2012 - 3:00

Hulp nodig! Ook van mama`s.

Wat is leuk voor jongens van 3 & 5? Voor ongeveer 10-15 euro per kind? Of iets voor ze samen. Ik wil nog iets voor m`n neefjes halen, maar er is zoveel wat gewoon leuk is! (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 5:00

Rush schreef:Hulp nodig! Ook van mama`s.

Wat is leuk voor jongens van 3 & 5? Voor ongeveer 10-15 euro per kind? Of iets voor ze samen. Ik wil nog iets voor m`n neefjes halen, maar er is zoveel wat gewoon leuk is! (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 394967

Mega Bloks, Men neefje van 3 en half krijgt nu vanalles van chuggington maar dit kan vanaf 3 jaar geloof ik. Uhm zo`n grote afstandbestuurbare hijskaan (intertoys boekje 20 euro geloof ik) en hier vond ie ook alles van Cars leuk. Zolang het er maar opstaat haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Tullow ma 12 nov 2012 - 5:17

Ik moet voor een vrouw van 39 cadeautjes kopen, voor totaal €20,- Maar ik zou echt niet weten wat ik moet kopen. Ze houdt niet van kaarsjes, bad/douche producten etc.
Op haar verjaardag krijgt ze altijd al een boek, dus dat doe ik nu ook maar niet, maar wat dan??
Oh ja, ze vind koeien leuk... (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 878948377
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 5:23

een schilderij met koeien erop ofzo? Bij de blokker heb je daar nu ook een afwasborstel bij (misschien wel voor de grap erbij doen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Tullow ma 12 nov 2012 - 5:25

Op zich een leuk idee, Lily! Er hangen alleen al 3 koeien schilderijen.. Echt, bedenk iets met koeien en zij heeft het.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 22:18

Lily schreef:
Rush schreef:Hulp nodig! Ook van mama`s.

Wat is leuk voor jongens van 3 & 5? Voor ongeveer 10-15 euro per kind? Of iets voor ze samen. Ik wil nog iets voor m`n neefjes halen, maar er is zoveel wat gewoon leuk is! (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 394967

Mega Bloks, Men neefje van 3 en half krijgt nu vanalles van chuggington maar dit kan vanaf 3 jaar geloof ik. Uhm zo`n grote afstandbestuurbare hijskaan (intertoys boekje 20 euro geloof ik) en hier vond ie ook alles van Cars leuk. Zolang het er maar opstaat haha
Ha Cars is altijd goed he? Hahaha! Ik heb nu Trucky 3 gevonden. Een educatieve puzzel met vrachtauto`s. Die ga ik kopen denk ik.

Iemand nog tips wat een man kan vragen voor kleine cadeautjes tot €10? Mijn vriend weet niks. (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 22:39

mijn man weet het ook nooit en vraagt daarom maar meestal iets van sokken of gereedschap ofzo. Nu heeftie als hobby z`n spiegelreflex dus zal er daar wel iets voor op het verlanglijstje komen. En anders iets van een boek of tijdschrift?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 22:41

Ja tijdschrift en aanstekers staan er op z`n lijstje. Maar dat vind ik wel heel karig, dus ik heb aangeboden om 'm aan te vullen. Zonder inspiratie. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 8:24

Mijn vriend is teleurgesteld dat ik voor de hele familie cadeautjes heb gekocht, maar dat hij niks van mij krijgt nerd Nu wil ik hem wel verrassen met een leuk cadeau, maar ik heb echt géén idee. Alle DVD boxen die hij wilde, die heeft hij al. Horloges heeft hij genoeg & ik wil er eigenlijk ook niet echt zoveel aan uit geven, hij is de maand erop ook al jarig Laughing

Tips, iemand? Mag 10 - 15 euro kosten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 8:27

Mijn vriend is gék op chocolade. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 8:28

Joan schreef:Mijn vriend is gék op chocolade. Very Happy

Die van mij niet, vooral niet omdat hij aan het sporten is om af te vallen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Shopelle do 22 nov 2012 - 1:05

Pippa schreef:
Joan schreef:Mijn vriend is gék op chocolade. Very Happy

Die van mij niet, vooral niet omdat hij aan het sporten is om af te vallen Laughing

Leuk tijdschrift, een kaartje voor de bioscoop,
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 do 22 nov 2012 - 5:49

* Een jongen van 25, heeft een 'stoere' hond, hobby ofzo is me eigenlijk ook niet bekend
Zweedse fakkel, iets voor de hond Moet nog wel een cadeautje bij...

* Vrouw van eind 20, hoort bij de eerder genoemde man, gaan dus samen met de caravan weg, loopt hard en tennist (zou leuk zijn om daar iets voor te kopen maar ik heb daar de ballen verstand van), oh en volgens mij vinden ze beide koken wel leuk. Ze hebben nog niet zo lang een relatie.
Zij krijgt dus dat kookboek samen met haar vriend en ook een bij het kookboek passend pannetje in hartvorm. Voor haar zoek ik ook nog een cadeautje.

Voor de 2 bovenstaande moet ik nog wat!

Denk dat ik voor de jongen maar een lekkere douchegel haal ofzo met een handdoek en washandje (vroeg hij om via een algemeen lijstje dus de kans bestaat dat iemand anders dat ook al heeft). Of heeft iemand anders nog een geniaal idee? Nog voor €2,- tot €4,-.

En voor de vrouw heb ik ook nog €3,- te besteden maar ik weet het niet... bij alles wat ik bedenk, denk ik 'Neeeeh, te stom/saai/algemeen/smaakgebonden!' :nopompom: Dus wie o wie helpt mij aan HET idee of in ieder geval even op weg
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Kowalski do 22 nov 2012 - 9:20

Meiden, ik heb inspiratie nodig!

Ik moet voor volgende week wat cadeautjes kopen voor te dobbelen, en wel 3 cadeautjes voor 7,50 euro (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 1270000679

Wie heeft tips voor leuke, gekke, grappige, kleine dingen? Het is een gemeleerd gezelschap, wel allemaal jonge mensen, maar dus jongens en meiden (mannen en vrouwen?). En het hoeft natuurlijk niet al te serieus te zijn, het gaat meer om 'de leuk' (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 394967

Hetzelfde heb ik eind december, dat is wel met allemaal (jonge) meiden, maar dan 2 cadeautjes voor 10 euro en ook dat mag grappig en iets minder serieus zijn. Maar 'wel serieuze' dingen mag ook natuurlijk!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Burn do 22 nov 2012 - 11:17

Bij de action hadden ze toilet golf!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 3 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum