Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

+12
Rush
Aziraphale
NoName88
Rebecca
mii_joyce
Angela_1986
Annemoontje
Caroow
Poubelle
rapa nui
Minx
Susan
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 8:32

Pff, dat is geen makkelijke opgave Fruity! Waar houdt die man van 34 zich dan in hemelsnaam mee bezig?! Tijdschriftenbon? Bioscoopbon? Dvd/spelcomputerspelletjes-pakket? Bier/drank?

Voetbal, ook zo handig... Rolling Eyes Wink Voetbalspelletje, verzorgingspakketje voor na het voetballen, tijdschrift over voetbal? Uh...

Mii-joyce, voor de vrouw zou je dan ook wat leuks kunnen doen voor in de tuin! Bij de Big Bazaar heb ik laatst een leuk vogelhuisje gekocht, je hebt ook van die voederbolletjes maar dan niet van die simpele bolletjes maar in een leuke vorm, bloembollen/zaadjes, tuinsteker, leuke handschoenen, handcrème voor na het tuinieren, tijdschrift over tuinieren, enzovoorts.

Voor de man van 54 misschien een 'relax-pakket'; wat lekkers te eten en drinken, sudoku-boekje, tijdschrift over computer en/of voetbal. Iets leuks voor de hond; leuke riem, speelgoed, iets lekkers.

Voor de man van 34 zou je misschien ook eens bij de Action kunnen kijken, daar hebben ze veel schilderspullen, ook leuke boeken ter inspiratie en/of met instructies. Volgens mij zijn er ook wel boekjes over schilderen in de natuur, heb je twee 'vliegen' (hobbies) in één klap.

Heeft iemand een leuke tip voor een kookboek voor de man van begin 30 die ik eerder noemde?
Heb ondertussen de bevestiging dat hij graag kookt en denk dat hij een 'grappig' kookboek wel kan waarderen. Ben ondertussen op Bol aan het kijken maar dan kom ik bv. zo'n basis-mannen-kookboek tegen terwijl hij koken dus wel echt leuk vindt en de basis al kent! Hij is pas samen met zijn vriendin en kookt/zorgt graag voor haar dus een kookboek dat verband heeft met de liefde zou ook leuk zijn!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  mii_joyce ma 29 okt 2012 - 8:34

angela, bedankt voor je ideeën! Ik ga eens kijken Very Happy

wat is jullie budget.. heb even teruggezocht hiervoor.. ik ga voor je nadenken! smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 8:39

Graag gedaan!

Zat net die ideetjes voor jullie te bedenken en toen dacht ik 'Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk?!', ik denk namelijk steeds 'Neeh, niet origineel genoeg!, 'Hm, te makkelijk!', 'Nee, is 't ook nét niet...' Rolling Eyes

Mijn budget is € 7,50 met een uitloop tot een tientje.

Oh, ik had nog een algemene tip! Voor de ontvanger die van (koekjes) bakken houdt en de gever die het leuk vindt om zelf wat te maken: een bijna-koekjes-pot Very Happy Via google zijn heel veel leuke voorbeeldjes en recepten te vinden, ook in brownie-variant mogelijk.
Je neemt dan een glazen pot van bv. de Xenos, vult die laag voor laag met de ingredienten, maakt er een leuk etiketje op met het recept en voila, leuk cadeautje! Ik heb er tijdje geleden eentje gemaakt en die is enthousiast ontvangen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  mii_joyce ma 29 okt 2012 - 8:40

dat is ook wel een heel leuk idee, die bijna-koekje- pot smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 8:53

Ja en het is echt zó gemaakt dus makkelijk (en niet te duur!) cadeautje smile

Ik zie dat je ook camping/outdoor-kookboeken hebt, aangezien hij ook wel graag met de caravan weg gaat is dat misschien ook nog wel een idee of niet?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Rebecca ma 29 okt 2012 - 20:58

Angela_1986 schreef:
Heeft iemand een leuke tip voor een kookboek voor de man van begin 30 die ik eerder noemde?
Heb ondertussen de bevestiging dat hij graag kookt en denk dat hij een 'grappig' kookboek wel kan waarderen. Ben ondertussen op Bol aan het kijken maar dan kom ik bv. zo'n basis-mannen-kookboek tegen terwijl hij koken dus wel echt leuk vindt en de basis al kent! Hij is pas samen met zijn vriendin en kookt/zorgt graag voor haar dus een kookboek dat verband heeft met de liefde zou ook leuk zijn!

Echt een heel specifieke tip niet, maar ik was laatst bij de expo, die had faillissementsuitverkoop, 50% korting, er lagen een aantal erg mooie kookboeken, normaal 15,-, nu dus 7,50.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 5:10

als je googled zijn er genoeg kookboeken te vinden in verband met de liefde. Maar volgens mij gaan die meer over gerechten die lustopwekkend zijn e.d.

Heb je ook geen boekenvoordeel winkel in de buurt. Daar zijn de boeken meestal ook goedkoper dan bij een boekenwinkel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 wo 31 okt 2012 - 6:25

Thanx Rebecca & Lily! Beide winkels zitten niet heel dicht in de buurt maar wel op redelijke afstand, misschien ga ik daar idd wel eens even kijken smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 11:02

Boekenvoordeel is zeker aanrader!

Ik heb voor het meisje van 13 de DVD "Afblijven" & "Timboektoe" voor 5 euro samen gekocht! 1 voor 3 euro, 2 voor 5! Yes
& het kookboek "Bakken" vol met allemaal recepten voor een vriendin voor €6, dus ik was voor samen maar 11 euro kwijt :cheering: Nu alleen nog voor de man van in de 30, maar ik ga het kookboek "koken met kinderen" voor hem kopen, om lekker met zijn zoons te doen! Zo.... de eerste cadeautjes zijn binnen! Nog maar 8 personen te gaan Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 11:03

Algemene tip dus, alle kookboeken bij de Boekenvoordeel. Er staan zulke mooie & bijzondere boeken. Ook heb je daar een enorm mooi Gordon Ramsay boek voor 15 euro liggen smile

En je hebt nu bij de Bruna een tijdschrift van Quest, de beste 101 vragen van 2012. Voor een man erg leuk! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  mii_joyce do 1 nov 2012 - 8:33

Gast schreef:Boekenvoordeel is zeker aanrader!

Ik heb voor het meisje van 13 de DVD "Afblijven" & "Timboektoe" voor 5 euro samen gekocht! 1 voor 3 euro, 2 voor 5! (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 3079029344
& het kookboek "Bakken" vol met allemaal recepten voor een vriendin voor €6, dus ik was voor samen maar 11 euro kwijt (Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 281626781 Nu alleen nog voor de man van in de 30, maar ik ga het kookboek "koken met kinderen" voor hem kopen, om lekker met zijn zoons te doen! Zo.... de eerste cadeautjes zijn binnen! Nog maar 8 personen te gaan Cool



doe je goed, waar ben je geweest :O
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:35

Dat staat erboven! Ik was bij de boekenvoordeel Yes

Je hebt daar de mooiste dingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  mii_joyce do 1 nov 2012 - 8:36

oeps, per ongeluk over heen gelezen, sorry Laughing Daar woensdag ook maar heen dan Very Happy
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 0:49

De boekenvoordeel heeft ook een website/winkel kwam ik zojuist achter!

En ik heb vanmorgen bij de Hema een Zweedse fakkel (volgens mij heet het zo) gekocht en eigenlijk spijt dat ik er maar 1 heb gekocht. Denk namelijk dat ik die ook nog voor de andere mannen ga halen, die houden volgens mij ook wel van een vuurtje stoken. Het is een ronde houtblok, in het midden zit een soort aanmaakblokje en dat steek je aan, soort minivuurkorfje ofzo. Kost € 4,5095 (ik ben er van overtuigd dat er een bord stond met € 4,50 maar broertje heeft er net ook gekocht en op de bon staat € 4,95). Aan de ene kant vind ik het in verhouding een beetje duur, aan de andere kant weet ik ook niet wat ik anders moet kopen en weet ik dat ze zoiets wel leuk zouden vinden. Kan ik toch beter geld uitgeven aan iets dat ze leuk vinden dan aan allerlei 'troepjes'.


Laatst aangepast door Angela_1986 op za 3 nov 2012 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  NoName88 za 3 nov 2012 - 1:26

Angela_1986 schreef:De boekenvoordeel heeft ook een website/winkel kwam ik zojuist achter!

En ik heb vanmorgen bij de Hema een Zweedse fakkel (volgens mij heet het zo) gekocht en eigenlijk spijt dat ik er maar 1 heb gekocht. Denk namelijk dat ik die ook nog voor de andere mannen ga halen, die houden volgens mij ook wel van een vuurtje stoken. Het is een ronde houtblok, in het midden zit een soort aanmaakblokje en dat steek je aan, soort minivuurkorfje ofzo. Kost € 4,50. Aan de ene kant vind ik het in verhouding een beetje duur, aan de andere kant weet ik ook niet wat ik anders moet kopen en weet ik dat ze zoiets wel leuk zouden vinden. Kan ik toch beter geld uitgeven aan iets dat ze leuk vinden dan aan allerlei 'troepjes'.

Goeie tip! Ik heb namelijk het lootje van een mini-pyromaantje Razz
Ga volgende week even kijken of ik ze hier ook zie... Waar lag dat ergens? Welke afdeling zeg maar?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 1:28

NoName88 schreef:
Angela_1986 schreef:De boekenvoordeel heeft ook een website/winkel kwam ik zojuist achter!

En ik heb vanmorgen bij de Hema een Zweedse fakkel (volgens mij heet het zo) gekocht en eigenlijk spijt dat ik er maar 1 heb gekocht. Denk namelijk dat ik die ook nog voor de andere mannen ga halen, die houden volgens mij ook wel van een vuurtje stoken. Het is een ronde houtblok, in het midden zit een soort aanmaakblokje en dat steek je aan, soort minivuurkorfje ofzo. Kost € 4,50. Aan de ene kant vind ik het in verhouding een beetje duur, aan de andere kant weet ik ook niet wat ik anders moet kopen en weet ik dat ze zoiets wel leuk zouden vinden. Kan ik toch beter geld uitgeven aan iets dat ze leuk vinden dan aan allerlei 'troepjes'.

Goeie tip! Ik heb namelijk het lootje van een mini-pyromaantje Razz
Ga volgende week even kijken of ik ze hier ook zie... Waar lag dat ergens? Welke afdeling zeg maar?

Laughing

Ze stonden in dit filiaal recht voor de ingang, je liep er zo op! Op de site kan ik ze niet vinden... Ik denk dat ze anders bij de decoratie/tuinspullen liggen.

Edit: ik ging even googelen en kwam deze versie van de Praxis tegen, nog goedkoper ook!
(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 1068919
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:26

Nog mensen tips nodig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:27

Ik heb een groot deel al gekocht/besteld!

Maar ik moet nog wat voor een man van 56 jaar! Budget €10 - €15. Hij is erg van het computeren, wandelen, met zijn vrouw leuke dingen doen & met zijn dochters. Houdt van lezen, maar heeft heel veel boeken zelf al. Speelt vaak op de Ipad.

En ik zoek nog wat voor een man van 35 jaar. Budget €7,50. Heeft 2 zoons, bakt & kookt vaak met ze, werkt heel hard & tennist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 do 8 nov 2012 - 5:32

:cheering: Fijn dat je al een hoop spullen hebt Pippa! Ik zal nog even voor je denken over die twee...

Morgen wil ik even naar het winkelcentrum om te shoppen, hopelijk kan ik ook een boel vinden!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:34

Ik heb het volgende gekocht:

Voor een vrouw van 27 + haar vriend van 26: Een staafmixer, om zelf beslag etc. te kunnen maken ook & soep te pureren.
Voor een vrouw van 22 + haar vriend van 24: Een gewone mixer. Ze willen graag gaan bakken in hun eigen huisje! Hier maak ik dus een pakket van met pannenlappen, ovenwant, cakeblik, etc.
Voor een vrouw van 52: De Kattenalmanak van Fiep!

Ik heb een deel daarvan besteld bij de HEMA, is nu 15% korting op (bijna) alles! Scheelt me alweer ruim 5 euro, anders ging ik te ver over het budget heen, haha! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 vr 9 nov 2012 - 7:34

*Hier is iets fout gegaan... Embarassed *


Laatst aangepast door Angela_1986 op do 22 nov 2012 - 5:49; in totaal 2 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Aziraphale vr 9 nov 2012 - 7:41

Angela_1986, waar heb je dat pannetje in hartvorm gekocht? Lijkt me leuk voor m'n broer en z'n vriendin. Die zijn deze week samen gaan wonen smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 vr 9 nov 2012 - 7:48

Aziraphale schreef:Angela_1986, waar heb je dat pannetje in hartvorm gekocht? Lijkt me leuk voor m'n broer en z'n vriendin. Die zijn deze week samen gaan wonen smile

Bij de Xenos! Zijn van die hele kleine pannetjes, 'Cocotte hart' heten ze en ze kosten € 2,99!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:48

O zo'n pannetje heb ik ook, die werken echt voor geen meter, haha! Maar ze zien er leuk uit cheers

Ik heb net een heel cool cadeau besteld voor mijn vader. De DVD box van Fawlty Towers! Die was nu maar €13,00. Oké, ik zit over het budget heen... maar dit gaat hij geweldig vinden Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 vr 9 nov 2012 - 7:57

Ssssst Pippa! Ik doe gewoon net alsof ik dat niet gelezen heb... nerd Maar ik vond het er ook niet heel praktisch uitzien maar wel heel leuk! En zij zijn volgens mij ook wel van de tafel mooi dekken, gezellig aan tafel eten samen, natafelen enzo. Dus dan kunnen ze toch gewoon in een grotere pan koken of in een ovenschotel en dan in zo'n pannetje serveren angel Denk ook namelijk ook niet dat ze aan één pannetje genoeg hebben haha! Maar hé, 't idee is leuk Razz

Ach, tis je vader! En als hij dit écht geweldig vindt dan is het het ook wel waard, toch?
Jij had trouwens van de week ook goed gescoord met de korting, leuk is dat he!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! - Pagina 2 Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum