Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris? Empty Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris?

Bericht  cin-87 di 4 sep 2012 - 6:27

Wij gaan deze maand naar Turkije marmaris.. en was benieuwd, wat je daar echt gezien moet hebben of juist dingen wat je daar niet moet doen..

Tips zijn van harte welkom!

Liefs

cin-87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris? Empty Re: Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris?

Bericht  Tatjana1987 di 4 sep 2012 - 20:28

Ik kom zelf al jaren in marmaris, en ik vlieg er toevallig woensdag weer heen.

Wat echt een aanrader is 1 van de boottochten die ze organiseren, en dan is de leukste de tocht naar Dalyan, heel mooi natuurgebied en strand, de graven in de bergen, als je in september gaat kan je de schildpadden nog zien bij dalyan, de biesbosche en het modderbad in de bergen.

Dit is wel een lange tocht van 09.00 tot 19.30 maar ook erg indrukwekkend, en je hebt kans op het zien van dolfijnen.

Een jeepsafari is leuk om te doen je ziet wat van het binnenland en de mooie meren en zeeen die er in de buurt zijn...

Tevens doe ik ook altijd een hammam in 1 van de eerste dagen van mijn vakantie.

En boek niks bij de reisorganisatie maar altijd bij de toeristenhokjes die je overal vindt in marmaris die zijn veel goedkoper en net zo goed.

Zorg wel dat je de prijs flink afdwingt, het is einde seizoen dus ze proberen snel nog wat winst te maken... neem een bedrag in je hoofd wat jij ervoor wenst te betalen gaan ze niet akkoord probeer het bij een ander hokje elke 300 meter zit er wel 1 Wink

Heel veel plezier in marmaris!

welk hotel of appartement verblijf je?
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris? Empty Re: Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris?

Bericht  Snoes di 4 sep 2012 - 22:30

Wij zijn vorig jaar naar Marmaris geweest, maar heb niet meer tips voor je dan wat Tatjana al heeft gezegd smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris? Empty Re: Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris?

Bericht  cin-87 di 25 sep 2012 - 7:02

Dankjewell voor jullie reacties.. sorry voor mij late reactie.. we zijn net terug uit Marmaris en hebben zeker wel wat aan jullie reacties gehad.

We hebben de excursies idd geboekt bij zo'n hokje. scheelt enorm kwa bedrag dan bij een reisorganisatie..
We hebben een boottrip gemaakt langs de baaien van Marmaris, scooter gehuurd en naar turqut (+- 40km van marmaris) gereden daar is een waterval. Ook hebben we een dagje dalyan geweest.. was leuk , maar had door de verhalen meer van verwacht.. welgeteld maar 1 schildpad gezien, die ook nog was gelokt.. En zijn wezen duiken.. dit is echt een aanrader, voor weinig geld zie je ontzettend mooie dingen.. en de hammam is zeer zeker ook een aanrader..



cin-87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris? Empty Re: Wie heeft er nog tips voor Turkije Marmaris?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum