benozyl peroxide
+9
minoessepoes
PapillonRose
Jilke
Ella
Happydobby
Benthe
Blond
Feline
Toet
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: benozyl peroxide
ik heb het een jaar of 2 geleden ook gebruikt.
heb nooit heel veel puisten gehad in de puberteit ofzo, en 2 jaar geleden had ik met momenten vele (ontstoken) puisten in mn nek/tussen mn schouderbladen. moest eerst proberen met betadine en toen dat niet hielp met Benzoylperioxide. ik kan me weinig meer herinneren van een droge huid, maar weet wel dat het erg kwaad deed aan de kleren. deed dit 'savonds erop, had dan een oud shirt aan, oud beddengoed en een handdoek extra als bescherming. maar het deed wel wonderen, want was redelijk snel weg en bleef ook weg heb inderdaad wel iedere keer heel het gebied ingesmeerd.
heb nooit heel veel puisten gehad in de puberteit ofzo, en 2 jaar geleden had ik met momenten vele (ontstoken) puisten in mn nek/tussen mn schouderbladen. moest eerst proberen met betadine en toen dat niet hielp met Benzoylperioxide. ik kan me weinig meer herinneren van een droge huid, maar weet wel dat het erg kwaad deed aan de kleren. deed dit 'savonds erop, had dan een oud shirt aan, oud beddengoed en een handdoek extra als bescherming. maar het deed wel wonderen, want was redelijk snel weg en bleef ook weg heb inderdaad wel iedere keer heel het gebied ingesmeerd.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
toetje_ schreef:Giacomo schreef:Ik gebruik nu een paar weken Benzoylperioxide en ik heb nog geen droge huid gehad.. Mijn huid is echt heel zacht. Toetje, hoe bevalt het jou nu na de laatste keer dat we elkaar erover spraken?
Ja, dat wou ik je nog zeggen. Ik ben echt blij sinds ik het op jou manier gebruik, ik heb bijna geen puistjes meer, m'n huid is zacht en het ziet er gewoon goed uit. Hopen dat het zo blijft!
Fijn!! Zullen we dan eindelijk puistjesloos blijven?
Gast- Gast
Darcy schreef:Giacomo schreef:Ik gebruik nu een paar weken Benzoylperioxide en ik heb nog geen droge huid gehad.. Mijn huid is echt heel zacht. Toetje, hoe bevalt het jou nu na de laatste keer dat we elkaar erover spraken?
Wow, dan heb je geluk! Heb je normaal snel een droge huid?
Ik weet het niet, kan mijn huid niet echt peilen. Ik had de eerste week dat ik het gebruikte op mijn neus wat schilfertjes, maar op de rest van de huid niks gehad. Dus misschien heb ik dan wel een vette huid?
Gast- Gast
sanne-84 schreef:ik heb het een jaar of 2 geleden ook gebruikt.
Haha
Ik heb tot nu toe geen verkleuringen gehad. Maar het scheelt ook dat ik er niet mee ga slapen natuurlijk.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: