Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

benozyl peroxide

+9
minoessepoes
PapillonRose
Jilke
Ella
Happydobby
Benthe
Blond
Feline
Toet
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

benozyl peroxide - Pagina 2 Empty Re: benozyl peroxide

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 0:46

Ik gebruik ook de 5 procent, mijn huid wordt wel droog maar niet zo extreem als hier de ervaringen zijn. Dat het bleekt heb ik nog nooit last van gehad gelukkig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PapillonRose za 5 feb 2011 - 1:04

Dus toch ook wel positieve ervaringen! Bij degenen die het wel fijn vinden, hoe snel werkt het?

Ik kijk het eerst even aan met mijn nieuwe pil, maar als ik te ongeduldig wordt wil ik misschien nog wel één poging wagen met het vervelende goedje om te kijken of ik er nu beter op reageer.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:07

Het duurde volgens mij wel lang voordat het werkte, zes weken ofzo. Ik heb nog steeds wel puistjes, pff ben 23, word je toch gek van, maar wel minder.

Gast
Gast

Bericht  Feline za 5 feb 2011 - 1:10

Smikkell schreef:
Feline schreef:Nou, er viel bij mij echt niet tegen op te smeren. Ik had ook echt vrij ernstige acne en als je je hele gezicht met dat spul insmeert zit je hele gezicht onder de vellen. 3 dubbel laags zeg maar... Leek echt of ik een huidziekte had. Heb 't 3 jaar terug nog geprobeerd toen ik enkele puistjes had na pauze van de pil maar weer vroegen mensen wat ik had. Dus toen maar weer de pil gaan slikken.
Echt?

Ja, echt smile Heb er nu nog littekens van.. soort van deukjes in m'n wang. Best zonde. Had echt zware ontstekingen.. Arts wist ook niet precies wat het was. Grote bulten die een maand bleven zitten. Werden ook niet wit ofzo.. heel vaag. En tussendoor dus ook nog veel 'gewone' puistjes.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  PapillonRose za 5 feb 2011 - 1:11

Darcy schreef:Het duurde volgens mij wel lang voordat het werkte, zes weken ofzo. Ik heb nog steeds wel puistjes, pff ben 23, word je toch gek van, maar wel minder.

Ik ben ook 23, had gedacht er nu toch wel een keer van af te zijn.. Dat was ik trouwens ook, maar toen werd ik zwanger en zat binnen no-time weer vol Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:13

PapillonRose schreef:
Darcy schreef:Het duurde volgens mij wel lang voordat het werkte, zes weken ofzo. Ik heb nog steeds wel puistjes, pff ben 23, word je toch gek van, maar wel minder.

Ik ben ook 23, had gedacht er nu toch wel een keer van af te zijn.. Dat was ik trouwens ook, maar toen werd ik zwanger en zat binnen no-time weer vol Laughing

Stom he! Ik heb er nu gelukkig meestal nog maar 1 of 2 of met periodes 0. Mijn vriend is 25 en bij hem is dat laatste nu ook pas weg. Ik haat puistjes.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 5 feb 2011 - 1:17

Darcy schreef:
PapillonRose schreef:

Stom he! Ik heb er nu gelukkig meestal nog maar 1 of 2 of met periodes 0. Mijn vriend is 25 en bij hem is dat laatste nu ook pas weg. Ik haat puistjes.

Haat aan de puistjes! Ik zit trouwens echt weer helemaal vol, zo irritant! Zal blij zijn als het beter gaat. Maar er is dus nog hoop, als je vriend het ook had en er nu helemaal vanaf is Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:10

Ja! Ik hoop dan niet dat het terug komt als ik zwanger wordt (over vijf jaar ofzo :P). Hoop dat het voor jou ook helpt!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:41

Ik heb ook nog altijd puistjes, heel irritant. Is de ene eindelijk weg, komt de ander alweer aankakken. In mijn puberteit had ik dus echt nooit puistjes he. Ik slikte de pil en mijn gezicht was helemaal gaaf. Toen gestopt met de pil om zwanger te worden en het kwam weer. Maar sindsdien is het nooit meer weg geweest, of ik nou weer aan de pil ging of niet. Ik denk dat het puur een hormoonkwestie is. Nu met de ivf zit ik er ook helemaal onder. Ik denk ook dat het voor een deel ook aan voeding kan liggen.

Ik heb overigens ook al heel geprobeerd, maar niks helpt echt. Misschien moet ik dat spul er ook maar eens opsmeren.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 5 feb 2011 - 8:43

Ben 25 en heb ze ook nog steeds.. Heb er ook al vanalles opgesmeerd en niets hebt
Van die benzyol huppeldepup wordt mijn gezicht alleen maar mega droog....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 5 feb 2011 - 8:43

Niet heel positieve ervaringen tot nu toe dus.. Ik gebruik het nu sinds twee dagen, ben benieuwd.

Ik ben er trouwens wel heel voorzichtig mee, smeer het echt alleen op de puistjes zelf en maar een dun laagje. De volgende ochtend een flinke laag vochtinbrengende crème er op tegen de drogen huid. Tot nu toe zie ik nog niks aparts.

Ik vraag me af of andere dit ook hebben gedaan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:52

Ik deed het idd ook altijd zo, dun laagje echt alleen op de ontstekingen, en de volgende dag creme erop. Bij mij droogden ze dan in een paar dagen uit (en dan krijg je van die velletjes, die ging ik er altijd af krassen).
Ik heb overigens altijd een babyface gehad, een heel gave huid, tot mijn 28ste ofzo. Nu ben ik 30 en heb ik een heel onrustige huid.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 5 feb 2011 - 9:37

Ik heb het ook pas sinds m'n 18e. Daarvoor, in de pubertijd nooit ergens last van gehad.

Mijn huid is sowieso nooit heel gaaf geweest helaas, ik heb ook sproetjes en vrij grote poriën. Maar zoals ik er nu uit zie slaat werkelijk alles, ik durf niet eens zonder make-up de deur uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PapillonRose za 5 feb 2011 - 10:45

toetje_ schreef:Ik heb het ook pas sinds m'n 18e. Daarvoor, in de pubertijd nooit ergens last van gehad.

Mijn huid is sowieso nooit heel gaaf geweest helaas, ik heb ook sproetjes en vrij grote poriën. Maar zoals ik er nu uit zie slaat werkelijk alles, ik durf niet eens zonder make-up de deur uit.

+1, ik vind mijn huid echt niet lief meer! Durf echt niet zonder megaplamuurlaag de deur uit. Terwijl dat volgens mij ook niet echt goed is voor je huid.. Maarja, stel je voor dat iemand me zonder make-up ziet nu :shock:

Volgens mij is het bij mij ook een hormonenkwestie, ben benieuwd of het zich nog gaat herstellen met behulp van de pil.. In de puberteit had ik weleens een puistje, maar het viel op zich allemaal mee. Tot een jaar of 4 geleden en ik ineens behoorlijk acné kreeg. Uiteindelijk met heftige medicatie van de dermatoloog eraf gekomen. Maar nu is het tijdens de zwangerschap weer teruggekomen, en het wil niet meer weg laughcry Grrrr!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Mariposa za 5 feb 2011 - 13:34

Wat veel negatieve ervaringen allemaal! Ik vind het zelf wel een goed middel en raad t daarom zeker aan! Het is voor mij 1 van de weinige dingen wat echt werkt en het is nog goedkoop ook. Heb zelf ook nog steeds last van puistjes maar dat wisselt enorm, soms kan mijn gezicht onder de puisten zitten en de andere keer is t bijna helemaal gaaf. Maar ik heb daarom altijd een tube liggen voor noodgevallen haha. Dus het is niet zo dat ik het weken achter elkaar gebruik.
Bij mij werkt t al na ongeveer 3 dagen, het klopt dat je huid na meerdere keren smeren uitdroogt en wat schilferig wordt maar dan stop ik er gewoon weer even mee of smeer ik mn huid in met een hydraterende creme, het trekt dan ook zo weer weg bij mij. Ik denk wel dat je er meer last van zou hebben als je van jezelf een droge huid hebt.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Toet zo 6 feb 2011 - 1:23

Fijn dat het voor jou wel goed werkt. Ik merk ook echt nu al verschil, al m'n puistjes zijn bijna weg! Nu nog hopen dat ze ook weg blijven.
Ik heb nog een last van droge plekken, van mezelf heb ik gelukkig geen droge huid, wel heel gevoelig.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond zo 6 feb 2011 - 6:41

Ik denk dat ik dat spul ook eens ga halen voor noodgevallen. Soms heb ik ineens een puistenaanval, op mijn wang ofzo. Dan durf ik ook echt niet het huis uit zonder make-up..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie zo 6 feb 2011 - 8:52

Benthe schreef:Ik gebruik zelf producten van Louis Widmer en daar ben ik erg tevreden over. Daar is namelijk een creme van waar benzoyl-peroxide inzit, maar het is lang niet zo agressief en het droogt ook niet zo erg uit. Het heet de acne-care creme.

Klopt, dat is een betere. Sowieso is het een erg fijn merk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:09

Ik gebruik nu een paar weken Benzoylperioxide en ik heb nog geen droge huid gehad.. Mijn huid is echt heel zacht. Toetje, hoe bevalt het jou nu na de laatste keer dat we elkaar erover spraken?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 20:36

Giacomo schreef:Ik gebruik nu een paar weken Benzoylperioxide en ik heb nog geen droge huid gehad.. Mijn huid is echt heel zacht. Toetje, hoe bevalt het jou nu na de laatste keer dat we elkaar erover spraken?

Wow, dan heb je geluk! Heb je normaal snel een droge huid?

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 23 feb 2011 - 21:28

Ik gebruik het nu ook, alleen voor de plekken waar ik een puistje heb. Ik krijg er juist ook een enorm droge huid van. Maar het werkt wel als een tierelier, mijn puistjes zijn echt met twee dagen weg.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 24 feb 2011 - 0:01

Giacomo schreef:Ik gebruik nu een paar weken Benzoylperioxide en ik heb nog geen droge huid gehad.. Mijn huid is echt heel zacht. Toetje, hoe bevalt het jou nu na de laatste keer dat we elkaar erover spraken?

Ja, dat wou ik je nog zeggen. Ik ben echt blij sinds ik het op jou manier gebruik, ik heb bijna geen puistjes meer, m'n huid is zacht en het ziet er gewoon goed uit. Hopen dat het zo blijft!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 24 feb 2011 - 1:15

toetje_ schreef:

Ja, dat wou ik je nog zeggen. Ik ben echt blij sinds ik het op jou manier gebruik, ik heb bijna geen puistjes meer, m'n huid is zacht en het ziet er gewoon goed uit. Hopen dat het zo blijft!

Hoe gebruik je het dan..??
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 24 feb 2011 - 3:20

_Chance schreef:
toetje_ schreef:

Eerst smeerde ik het alleen op de puist zelf, omdat ze dat bij de apotheek hadden gezegt en dat op de verpakking staat. Maar vervolgens gingen de puisten die er zaten wel eerder weg, maar kwamen er ook net zo hard weer nieuwe, schoot niet echt op dus.
Toen vertelde giacomo dat zij het op het hele gebied waar ze een onzuivere huid heeft smeert, een dun laagje. Dat doe ik nu ook en het ziet er al stukke beter uit.
Wat vroeger in de avond je gezicht wassen, spul er op smeren en vlak voordat je naar bed gaat nog even je gezicht wassen. Heb je ook geen last van bleek vlekken in je beddengoed.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 24 feb 2011 - 3:55

toetje_ schreef:
_Chance schreef:
toetje_ schreef:

Eerst smeerde ik het alleen op de puist zelf, omdat ze dat bij de apotheek hadden gezegt en dat op de verpakking staat. Maar vervolgens gingen de puisten die er zaten wel eerder weg, maar kwamen er ook net zo hard weer nieuwe, schoot niet echt op dus.
Toen vertelde giacomo dat zij het op het hele gebied waar ze een onzuivere huid heeft smeert, een dun laagje. Dat doe ik nu ook en het ziet er al stukke beter uit.
Wat vroeger in de avond je gezicht wassen, spul er op smeren en vlak voordat je naar bed gaat nog even je gezicht wassen. Heb je ook geen last van bleek vlekken in je beddengoed.

Dat laatste doe ik sowieso, ik ga er niet mee slapen. En ik smeer ook het gebied in. Kan ook aan de combinatie met dit weer liggen dat ik nu een wat drogere huid heb. Hij schilfert iig niet (zoals veel meiden hadden).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud