Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar slaapt jullie kindje overdag?

+18
Mikki
Catwoman79
Monnie
Lindsya
Susan
Bruintje Beer
Tania
sheila123
Flemy
PapillonRose
maiadebij
Parisienne
Printje
Flip Fluitketel
pantuf
Teddyaapje
Fiwen
duckie
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Catwoman79 vr 4 feb 2011 - 1:18

Printje schreef:Altijd in bed, ook toen hij nog klein was vrijwel altijd in bed. De box is om te spelen een bed om te slapen. (zo vind ik het dan, bovendien zou R echt niet slapen in de box)
Hier was dat netzo
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Mikki vr 4 feb 2011 - 1:58

Eigenlijk altijd in bed. De eerste twee maanden had ze veel last van krampjes en sliep ze veel in de draagdoek, maar verder altijd in bed. Ze viel zelf ook echt alleen maar in slaap in bed of draagdoek. Zelfs al wandelend viel ze niet in slaap in de wandelwagen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Dora vr 4 feb 2011 - 4:55

Printje schreef:Altijd in bed, ook toen hij nog klein was vrijwel altijd in bed. De box is om te spelen een bed om te slapen. (zo vind ik het dan, bovendien zou R echt niet slapen in de box)

+1.
In de eerste weken heeft ze wel eens in de box geslapen, maar dat was meer in de kraamtijd. Of buiten in de wandelwagen (in de schaduw) als wij ook buiten waren.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Mida4you vr 4 feb 2011 - 7:43

Onze kleine meid lag ook de eerste 3 maanden in haar wiegje bij ons op de kamer. Ze viel ook regelmatig in slaap in de box op wipstoel. Maar nu we hebben gemerkt ( al vroeg ) is dat ze heel erg gesteld is op regelmaat. Dus zodra ze moe is of wrijft in haar oogjes of vervelend wordt gaat ze lekker naar haar eigen bedje.
Zo heel af en toe ligt ze nog even in mijn armen te slapen, maar dat komt omdat ik dat zo'n fijn gevoel vindt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:45

Altijd in zijn eigen bed. S. heeft 1x 10 minuten in de box geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Diese vr 4 feb 2011 - 9:40

De eerste maanden sliep Lu.ne overal: ledikant, wieg, box, kinderwagen, wipper of bij mij in bed.
Nu probeer ik haar wel vaker in haar eigen ledikantje te leggen, maar als het zo uit komt slaapt ze onderweg ook nog wel in de maxicosi. Soms laat ik haar ook bewust in de box of in de wipper slapen, zodat ze een keer op haar buik of zij kan slapen. Het lijkt haar niet uit te maken, ze slaapt overal door heen!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  meisjesmama vr 4 feb 2011 - 9:45

De oudste sliep veel in de wagenbak of in de box de 1ste tijd. Maar die had verborgen reflux en toen we dat nog niet wisten stikte ze regelmatig in haar slaap en als ze beneden was was ik er sneller bij.
De jongste sliep veel beneden in haar wieg. Ik had bewust eerst een wieg neergezet en daarna pas een box. Ook zij heeft reflux maar kreeg met 4 weken haar 1ste medicijnen al waardoor het over controle was dus die ging met 8 weken in haar wieg boven slapen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt jullie kindje overdag? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt jullie kindje overdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum