autostoeltjes prenatal
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
autostoeltjes prenatal
Hoi!
Wij gaan dit weekend eens langs bij de prenatal, want het zijn weer de mama mazzeldagen!
Nu wil ik gaan kijken naar een autostoeltje dus.......... iemand suggesties voor een goede stoel?
maxicosi
romer
stokke
recardo
of het gewone prenatalmerk?
Ik vind deze wel mooi:
http://www.prenatal.nl/shop/Box-portal%2C-informatie-en-community-Box-informatie/MaxiCosi-Maxi-Cosi-Cabriofix-2010-83190.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=83190
of deze
http://www.prenatal.nl/shop/Er-op-uit-Autostoeltjes/MaxiCosi-Mc-pebble-2011-Brown-earth-87630.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=87630
Iemand ervaring met deze stoeltjes?
Wij gaan dit weekend eens langs bij de prenatal, want het zijn weer de mama mazzeldagen!
Nu wil ik gaan kijken naar een autostoeltje dus.......... iemand suggesties voor een goede stoel?
maxicosi
romer
stokke
recardo
of het gewone prenatalmerk?
Ik vind deze wel mooi:
http://www.prenatal.nl/shop/Box-portal%2C-informatie-en-community-Box-informatie/MaxiCosi-Maxi-Cosi-Cabriofix-2010-83190.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=83190
of deze
http://www.prenatal.nl/shop/Er-op-uit-Autostoeltjes/MaxiCosi-Mc-pebble-2011-Brown-earth-87630.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=87630
Iemand ervaring met deze stoeltjes?
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: autostoeltjes prenatal
wij hebben de cabiofix, gratis gekregen bij de wagen. Hij bevalt goed!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben de Pebble, bevalt prima!
Alleen i.c.m. de bugaboo iets minder. De adapters passen niet helemaal goed, al zeggen ze in de winkel van wel.
Ik weet ze dat nu bij de prenatal de cabriofix crossed line hebben (is een zwarte met een groenig biesje), die is dacht ik 100 euro zonder MMD korting. (wij hebben de tobi in die kleur gekocht gisteren, scheelde 60 euro!)
Alleen i.c.m. de bugaboo iets minder. De adapters passen niet helemaal goed, al zeggen ze in de winkel van wel.
Ik weet ze dat nu bij de prenatal de cabriofix crossed line hebben (is een zwarte met een groenig biesje), die is dacht ik 100 euro zonder MMD korting. (wij hebben de tobi in die kleur gekocht gisteren, scheelde 60 euro!)
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Wij hebben de Cabriofix, kregen we bij onze kinderwagen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Net terug van de Prenatal en toch gekozen voor de Pebbles. Mevrouw van de winkel heeft beide stoeltjes vergeleken en zo zijn we tot deze keuze gekomen. Bedankt voor jullie reacties!
@Roos: Had jouw berichtje nog niet gelezen, maar is het echt onstabiel met die adapters of past het er wel op? Vind dat namelijk wel echt belangrijk dat het goed past!!!
Gr Mizzie
@Roos: Had jouw berichtje nog niet gelezen, maar is het echt onstabiel met die adapters of past het er wel op? Vind dat namelijk wel echt belangrijk dat het goed past!!!
Gr Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Onstabiel is het totaal niet! En het past zeker! Maar het is even een gehannes, zeker als alles net nieuw is...
Het 'probleem' is, om de MC van de adaptors af te krijgen wanneer deze op het onderstel staat. Daar is behoorlijk wat kracht voor nodig. Ik heb inmiddels een trucje (knopje indrukken en je voet op het grote wiel zetten) en het gaat goed!
Het 'probleem' is, om de MC van de adaptors af te krijgen wanneer deze op het onderstel staat. Daar is behoorlijk wat kracht voor nodig. Ik heb inmiddels een trucje (knopje indrukken en je voet op het grote wiel zetten) en het gaat goed!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Soortgelijke onderwerpen
» Autostoeltjes
» Fotoshoot Prenatal
» Vloerkleed Prenatal
» Babydoos van prenatal
» Babykamerpaleis en prenatal?
» Fotoshoot Prenatal
» Vloerkleed Prenatal