Taart/muffins ideeen gezocht!
Pagina 1 van 1
Taart/muffins ideeen gezocht!
Donderdag is mijn moeder jarig en we zijn dan de hele dag niet thuis (op vakantie). Nu wil ik graag iets lekkers voor bij de koffie maken, maar ik weet niet wat ik 4 dagen kan bewaren. Ik moet het namelijk morgen maken en dan pas donderdag opeten. Het kan taart zijn, maar aangezien we maar met zn vieren zijn is het misschien net zo handig om muffins te maken. Wie heeft er een leuk idee wat ook nog 4 dagen bewaard kan worden (muffins zouden ingevroren kunnen worden, taart niet).
Gast- Gast
Re: Taart/muffins ideeen gezocht!
Cupcakes kun je prima 4 dagen bewaren, zonder in te vriezen. In een luchtdichte doos (zo'n ikea bakje, of tuperware ding)
Laagje botercreme er op, schildje van marsepein/fondant met de leeftijd van je moeder er op?
Of een lekkere toef van meringue botercreme!
Laagje botercreme er op, schildje van marsepein/fondant met de leeftijd van je moeder er op?
Of een lekkere toef van meringue botercreme!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Taart/muffins ideeen gezocht!
Bedankt! Dan worden het in ieder geval muffins als ik die kan bewaren. Ik heb alleen niet zo veel in huis en morgen is alleen de kleine zondagswinkel open, dus heel bijzonder zal het niet worden. Mijn moeder houdt ook niet heel erg van zoet, dus ik zat te denken aan appel-kaneel muffins of iets anders met fruit. Als iemand lekkere recepten voor zoiets heeft is dat nog welkom
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vragen muffins/cupcakes/pops invriezen
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» muffins
» bakolie muffins
» muffins vers houden
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» muffins
» bakolie muffins
» muffins vers houden
Pagina 1 van 1