Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip leuke sites eens wat anders.

+15
CCC
Parisienne
Shy
schuddebuikje
Puggle
Parel
Caroow
Roodkapje
Fiwen
Fearie
bolus26
Highway
PiP
Marin
Jade
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  schuddebuikje do 25 okt 2012 - 11:12

en hoe krijg je dan een nederlands adres ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  strawberry do 25 okt 2012 - 11:28

schuddebuikje schreef:en hoe krijg je dan een nederlands adres ??

Ik kreeg dat ook niet voor elkaar. Maar je moet helemaal naar onderen scrollen, dan zie je de nl vlag. Daar klik je op en daar staan de prijzen ook in euros en kan je naar een nl adres verzenden.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Parisienne do 25 okt 2012 - 11:32

Eerst heb ik de site op Nederlands gezet (kan onderin), daarna me aangemeld. Daarna ingelogd gaan shoppen. Uiteindelijk met iDeal betaald.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Parisienne do 25 okt 2012 - 11:35

Heb overigens eerst maar een broekje en een shirt/tuniek besteld. Voordat ik een order van 150 euro ga plaatsen houd ik het even 'klein', want ik wil eerst even de maat afwachten. Terugsturen zal denk ik niet makkelijk zijn, dat risico wil ik niet lopen. Ik wacht de eerste bestelling af, als ik daar tevreden over ben ga ik los Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  strawberry do 25 okt 2012 - 11:37

Parisienne schreef:Heb overigens eerst maar een broekje en een shirt/tuniek besteld. Voordat ik een order van 150 euro ga plaatsen houd ik het even 'klein', want ik wil eerst even de maat afwachten. Terugsturen zal denk ik niet makkelijk zijn, dat risico wil ik niet lopen. Ik wacht de eerste bestelling af, als ik daar tevreden over ben ga ik los Wink

Ja dat was ook mijn idee. Vind die maten maar lastig. Volgens mij is het wel duurder om via die "nederlandse" site te bestellen. Tenminste als ik het goed hem omgerekend. Ze hebben wel echt leuke dingen. De volgende kinderbijslag gaat denk ik daar aan op!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Parisienne do 25 okt 2012 - 12:01

Qua prijs vind ik het ook echt leuk! Veel duurder dan bijv. H&M vind ik het niet. Ben erg benieuwd naar mijn eerste bestelling!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:05

Parisienne schreef:Qua prijs vind ik het ook echt leuk! Veel duurder dan bijv. H&M vind ik het niet. Ben erg benieuwd naar mijn eerste bestelling!

Maar als je hem op NL zet dan kom je op nextdirect uit en dan zijn de prijzen meteen omhoog.. :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Mysterious vr 26 okt 2012 - 0:15

super leuke dingen!!

en nee ik ga niet vbestellen, die doe het NIETTip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 2474380249 ( misschien straks hihi)
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 6:50

Nou dat is ook niet eerlijk...

Op die engelse site van Next kost het truitje dat ik wilde bestellen 11 pond (13,69 euro)
En op de Nederlandse site is hetzelfde truitje in dezelfde maat 18 euro.

:nopompom:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  smooch vr 26 okt 2012 - 6:52

Deugniet schreef:Nou dat is ook niet eerlijk...

Op die engelse site van Next kost het truitje dat ik wilde bestellen 11 pond (13,69 euro)
En op de Nederlandse site is hetzelfde truitje in dezelfde maat 18 euro.

:nopompom:


Ja dat vind ik ook echt minder Sad
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip leuke sites eens wat anders. - Pagina 2 Empty Re: Tip leuke sites eens wat anders.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum