Waar speelt je kindje mee in bad?
+15
koNijntje
Parisienne
Dolphinne
Fearie
M@niek
Supertalentje
hellowkitty
SarahKey
Bruintje Beer
Floor
Liadan
Fiebje
Lejow
Clapperdie
studiebol
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar speelt je kindje mee in bad?
Hier zitten ze meerdere keren per week in bad.. ik krijg het idee dat ze wat uitgekeken zijn op de badeendjes, wat ik snap want daar spelen ze nu echt al een half jaar mee ofzo. Lege flessen zijn momenteel ook wel leuk.. maar dan houd het wel ff op.
Wat is leuk speelgoed voor in bad? / waar vermaakt jou kind zich goed mee?
Wat is leuk speelgoed voor in bad? / waar vermaakt jou kind zich goed mee?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Waar speelt je kindje mee in bad?
Misschien een gietertje? En je hebt van die schuimfiguren die je in bad kan plakken. Misschien is dat leuk?
Hier is T. nog helemaal weg van zijn badeendjes
Hier is T. nog helemaal weg van zijn badeendjes
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Krijtjes waarmee ze op het bad kunnen tekenen?
Van die puzzels die ze op het bad kunnen plakken?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier speelt hij met hetzelfde idee als een badeend maar dan in andere dieren, lege bakjes, schrubspons, badstiften, en van die dingen waar je het water door kan laten lopen en dan draaien ze rond.
Bij de meeste speelgoedwinkels hebben ze wel een hoekje met bad/ douche speeltjes.
Bij de meeste speelgoedwinkels hebben ze wel een hoekje met bad/ douche speeltjes.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Bij de action heb je van die figuurtjes die je op het bad/muur kan plakken als ze nat zijn, die vinden ze leuk.
Verder spelen ze veel met:
- plastic serviesje
- wasbollen
- badkrijt (hema)
- nijntje badfluitjes
- Dora pop voor in bad
Mijn dochter speelt vooral met het serviesje en de dora pop. Zoon speelt vooral met de wasbollen.
Verder spelen ze veel met:
- plastic serviesje
- wasbollen
- badkrijt (hema)
- nijntje badfluitjes
- Dora pop voor in bad
Mijn dochter speelt vooral met het serviesje en de dora pop. Zoon speelt vooral met de wasbollen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
een gieter
flessen badschuim/shampoo (gewoon volle flessen)
zo'n plastic beestje wat water kan spuiten, dan spuit ik straaltjes water op z'n buik, dat vindt hij geweldig.
en vandaag was de nieuwe favoriet: een washand
verder spettert hij altijd vreselijk hard (moet daarna altijd dweilen) hij vind het gewoon leuk in bad.
flessen badschuim/shampoo (gewoon volle flessen)
zo'n plastic beestje wat water kan spuiten, dan spuit ik straaltjes water op z'n buik, dat vindt hij geweldig.
en vandaag was de nieuwe favoriet: een washand
verder spettert hij altijd vreselijk hard (moet daarna altijd dweilen) hij vind het gewoon leuk in bad.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Badfiguurtjes die kan plakken met water, Met beestjes die water opnemen, een activiteitending met een dolfijntje enz. En gewoon bekers.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Liadan schreef:Bij de action heb je van die figuurtjes die je op het bad/muur kan plakken als ze nat zijn, die vinden ze leuk.
Deze vind S ook erg leuk. Hebben we sinds kort, hij speelt ook nog steeds graag met de badeendjes. Nu hebben wij geen groot bad, maar gewoon een kinderbadje. Het allerleukst vind hij alles nat maken.
Hier zitten ze ook allebei nog in een babybadje, we hebben er 2 en dan zitten ze gezellig naast elkaar .
Liadan- Ratel
Liadan, dat ziet er vast heel gezellig uit.
Die badfiguurtjes om te plakken van action heb ik ook gekocht maar nog niet gebruikt. werkt dat wel goed? worden die dingen niet zacht door het water? onze zoon (vr)eet ongeveer alles wat los en vast zit namelijk.
Die badfiguurtjes om te plakken van action heb ik ook gekocht maar nog niet gebruikt. werkt dat wel goed? worden die dingen niet zacht door het water? onze zoon (vr)eet ongeveer alles wat los en vast zit namelijk.
Floor- Ratel
Nee, ze blijven gewoon zoals ze zijn als ze niet nat zijn, dus niet zachter ofzo!
Liadan- Ratel
SarahKey schreef:Liadan schreef:Bij de action heb je van die figuurtjes die je op het bad/muur kan plakken als ze nat zijn, die vinden ze leuk.
Deze vind S ook erg leuk. Hebben we sinds kort, hij speelt ook nog steeds graag met de badeendjes. Nu hebben wij geen groot bad, maar gewoon een kinderbadje. Het allerleukst vind hij alles nat maken.
Hier spelen ze daar ook het liefste mee. En met lege flessen.
Verder zijn ze gek op schuim. Ik had laatst een keer van dat gekleurde schuim van Etos, vonden ze helemaal geweldig. Kunnen ze ook 'kneden'
Gast- Gast
liadan, bedankt, ik dacht er pas aan toen ik thuis was dus heb die dingen nog niet durven geven.
Owja schuim is hij ook dol op, hij snapt maar niet wat het is en gaat echt door het dolle als ik mijn handen onder het schuim heb zitten
Owja schuim is hij ook dol op, hij snapt maar niet wat het is en gaat echt door het dolle als ik mijn handen onder het schuim heb zitten
Floor- Ratel
Liadan schreef:Nee, ze blijven gewoon zoals ze zijn als ze niet nat zijn, dus niet zachter ofzo!
Ze worden idd niet zachter maarrrr haha er staan bij ons al overal tandafdrukjes in
Hier vind ze der badeend nog steeds interessant en ook een bekertje en der washandje.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Ik heb deze van Difrax, kan hij mee spetteren en vooral op kauwen (terwijl hij alles nat spettert )
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Lejow schreef:Krijtjes waarmee ze op het bad kunnen tekenen?
Die krijtjes wat een vieze dingen zijn dat. Ik heb ze ook gekocht. Ik vind ze echt vies en overal die troep, je kunt die krijtjes nergens in doen, liggen ze daar maar te liggen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Wij hebben deze van de Hema, is ideaal want is maar 1 ding die je terug in de vis kan doen. En de achterkant van de vis is een soort spons waar je meteen alles wat gekrijt is mee schoon kan vegen:M@niek schreef:Lejow schreef:Krijtjes waarmee ze op het bad kunnen tekenen?
Die krijtjes wat een vieze dingen zijn dat. Ik heb ze ook gekocht. Ik vind ze echt vies en overal die troep, je kunt die krijtjes nergens in doen, liggen ze daar maar te liggen.
Liadan- Ratel
Hier zon mini setje voor in de zandbak, met een vormpje, gietertje, schepje en zeefje. Ook nog wat badeendjes.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Liadan schreef:Wij hebben deze van de Hema, is ideaal want is maar 1 ding die je terug in de vis kan doen. En de achterkant van de vis is een soort spons waar je meteen alles wat gekrijt is mee schoon kan vegen:M@niek schreef:Lejow schreef:Krijtjes waarmee ze op het bad kunnen tekenen?
Wat ik me altijd afvraag, gaat dat spul wel weer uit de voegen?
Gast- Gast
Ja hoor, ik krijg altijd alles weer uit de voegen!_MamaRosa_ schreef:Liadan schreef:Wij hebben deze van de Hema, is ideaal want is maar 1 ding die je terug in de vis kan doen. En de achterkant van de vis is een soort spons waar je meteen alles wat gekrijt is mee schoon kan vegen:M@niek schreef:Lejow schreef:Krijtjes waarmee ze op het bad kunnen tekenen?
Wat ik me altijd afvraag, gaat dat spul wel weer uit de voegen?
Liadan- Ratel
Dit spul bedoelde ik trouwens. Kreeg ik toen met een volle spaarkaart.
Gast- Gast
Hier staat er een gietertje, bakje, dop van haarmousse en 2 Cars autootjes die water kunnen spuiten in de douche.
Dat schuim vd etos hebben we ook een keer gehad, was ook leuk. Maar gewoon wat schuim uit mijn haren als ik die was (en we dus samen douchen) is ook al leuk.
Dat schuim vd etos hebben we ook een keer gehad, was ook leuk. Maar gewoon wat schuim uit mijn haren als ik die was (en we dus samen douchen) is ook al leuk.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
N. is helemaal dol op haar zeemeerminnetjes (mini-barbies). Die beleven hele avonturen in bad of onder de douche.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
eigenlijk speelt t. (heel saai) met lege flesjes en badeendjes, haha..
meestal zit er badolie in zijn badje, maar soms maken we een schuimbadje, dit vind hij ook leuk.
verder weinig bijzonders, hij vind het gewoon heerlijk om met het water te spetteren..
meestal zit er badolie in zijn badje, maar soms maken we een schuimbadje, dit vind hij ook leuk.
verder weinig bijzonders, hij vind het gewoon heerlijk om met het water te spetteren..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?
» Waar voel(de) jij je kindje?
» Kleding waar je kindje is uitgegroeid
» Waar sliep jullie kindje?
» Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?
» Waar voel(de) jij je kindje?
» Kleding waar je kindje is uitgegroeid
» Waar sliep jullie kindje?
» Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: