facebook vakantieupdates?
+22
Sam
Elliot
Susan
ixis
Snoes
Olijfje
Caramba
Gympie
Inge
Bazinga
Truttebol
Jeanette
Shisha
Sazzle
Kowalski
Minx
Rush
Penny Blossom
Muurvlindertje
Happinaz
Blair
Linnie1985
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: facebook vakantieupdates?
4 dagen naar Jamaica, nou joepie.... Ik snap dit soort acties ook echt niet. Dom gedoe.
Gast- Gast
Nou, die bewustwording werkt dus wel degelijk.
Ik vind het een beetje onzin dat er zo'n gedoe om is. Laat die lui lekker hun vakantie posten als ze dat willen, volgende week is het weer voorbij.
Ik vind het een beetje onzin dat er zo'n gedoe om is. Laat die lui lekker hun vakantie posten als ze dat willen, volgende week is het weer voorbij.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er nog geen voorbij zien komen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik zag het gister voor het eerst op facebook. Dacht eerst dat ze daadwerkelijk ging, tot ik de reacties las en er uit op maakte dat het weer zoiets was. Nu ik weet wat het betekent zou ik 1 dag naar Miami gaan
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik ga twee dagen naar China, heel geloofwaardig ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Kowalski schreef:Omg wat voel ik me nu weer dom
Een kennis van me had zoiets op facebook gezet, dus ik reageren met: Oo wat tof! Bofkont! Met school of gewoon lekker voor jezelf?
Wist ik veel
Ow wat dom! Dat heb ik ook gedaan bij een klasgenootje, zij ging naar Miami! Wat een stomme actie zeg!
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Kowalski schreef:Omg wat voel ik me nu weer dom
Een kennis van me had zoiets op facebook gezet, dus ik reageren met: Oo wat tof! Bofkont! Met school of gewoon lekker voor jezelf?
Wist ik veel
Ow wat dom! Dat heb ik ook gedaan bij een klasgenootje, zij ging naar Miami! Wat een stomme actie zeg!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Vind het ook maar een stomme actie.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wow ik las echt even: hoe helpt dit mensen aan borstkanker? Ik dacht al: denk ook niet echt dat dat de bedoeling van de actie is..Bazinga schreef:Hoe helpt dit mensen te denken aan borstkanker? :/ Achterlijk gedoe..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ga 30 dagen naar de Dominicaanse Republiek
Maar ach, ben er net 13 dgn geweest..
Maar ach, ben er net 13 dgn geweest..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Die vakantie zou mij nu best helpen bij de strijd tegen borstkanker
Beetje jammer dat ik maar 1 dag naar Mexico ga
Beetje jammer dat ik maar 1 dag naar Mexico ga
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik snap niet zo goed dat we ons bewuster moeten worden van borstkanker. Wat kan er verder bereikt worden door iedereen bewust te maken? En waarom dan wel van borstkanker en niet van alvleesklierkanker of een ander soort?
Ik zou liever zien dat mensen bewust worden gemaakt van bijvoorbeeld mensenrechten of vrouwenrechten in bepaalde landen. Ik heb het idee dat je daar meer mee bereikt met bewustwording.
Ik zou liever zien dat mensen bewust worden gemaakt van bijvoorbeeld mensenrechten of vrouwenrechten in bepaalde landen. Ik heb het idee dat je daar meer mee bereikt met bewustwording.
Gast- Gast
Confusion schreef:Ik snap niet zo goed dat we ons bewuster moeten worden van borstkanker. Wat kan er verder bereikt worden door iedereen bewust te maken? En waarom dan wel van borstkanker en niet van alvleesklierkanker of een ander soort?
Wat ik me kan bedenken is bewustmaken om tot zelfcontrole te komen. Bij borstkanker kun je jezelf in de gaten houden, bij andere kankers minder/niet. Maar ik heb niet echt het idee dat dit de reden is die achter de 'bewustmaking' zit.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik ookSusan schreef:Ik ga twee dagen naar China, heel geloofwaardig ook.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Zag hem ook al 3 keer voorbij komen, in een heel groot groepsgesprek Ik ga dus 1 dag naar Canada, en ik ben er ook nog werkelijk 1 dag geweest ook!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik mag in ieder geval 29 dagen naar de dominicaanse republiek, Bij de eerste die ik zag geloofde ik het nog wel, maar toen zag ik dat meerdere weggingen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: