Facebook - like
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook - like
Dames,
Ik weet dat ik hier niet mag spammen maar ik zou jullie allemaal iets willen vragen. Het kost je 30 seconden van je tijd, je moet er 3x voor klikken, maar je helpt mij (en mijn team) er onwijs mee..
Wij doen namelijk mee aan een wedstrijd op facebook om een sponsordeal te ontvangen. We moeten zo veel mogelijk 'likes' krijgen. Klik hier , klik op die pagina (met alle teams erop) op de 'vind ik leuk'-knop en vervolgens verschijnen er stemknopjes bij elk team, en dan kun je stemmen op 'RUS - Rugbyende Utrechtse Studenten'. Je moet dus 2x iets liken.. Bedankt alvast!
*het plaatje laat het ook nog eens makkelijk zien, het is 3x klikken en maar 30 seconden werk.. Thanks!*
Ik weet dat ik hier niet mag spammen maar ik zou jullie allemaal iets willen vragen. Het kost je 30 seconden van je tijd, je moet er 3x voor klikken, maar je helpt mij (en mijn team) er onwijs mee..
Wij doen namelijk mee aan een wedstrijd op facebook om een sponsordeal te ontvangen. We moeten zo veel mogelijk 'likes' krijgen. Klik hier , klik op die pagina (met alle teams erop) op de 'vind ik leuk'-knop en vervolgens verschijnen er stemknopjes bij elk team, en dan kun je stemmen op 'RUS - Rugbyende Utrechtse Studenten'. Je moet dus 2x iets liken.. Bedankt alvast!
*het plaatje laat het ook nog eens makkelijk zien, het is 3x klikken en maar 30 seconden werk.. Thanks!*
Laatst aangepast door Try op di 18 okt 2011 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Facebook - like
Tea-Leaf schreef:Is dit geen reclame? ( Niet lullig bedoeld )
Dat is 't, nouja, het is iig spam, I know.. Ik hoop dat het toch heel even mag blijven staan..
Try- Kletskop
Nu weet ik wie jij bent! :-)
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb ge-liked Normaal doe ik dit niet maar ik vind het erg stoer dat je op rugby zit
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ik dacht dat jullie dat al wel wisten Zoals ik in mijn fb-berichtje ook al zei, ik doe dit normaliter nooit maar mijn hart ligt echt bij deze vereniging en we zouden dit zooooo goed kunnen gebruiken.
Aziraphale, thanks!
@ all: hoe is het met jullie? Nog roddels/dingen die ik gemist heb? Ik lees af en toe mee, maar zodra ik me weer inlog spendeer ik veels te veel tijd op 't forum, vandaar dat ik er een beetje van vandaan ben gebleven..
Aziraphale, thanks!
@ all: hoe is het met jullie? Nog roddels/dingen die ik gemist heb? Ik lees af en toe mee, maar zodra ik me weer inlog spendeer ik veels te veel tijd op 't forum, vandaar dat ik er een beetje van vandaan ben gebleven..
Try- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: