Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

+68
Mida4you
Caribbeanlover
Blair
M_as
Aimee
MissD
litllejoy
Aziraphale
Zora
Bay
Pompoen
Lady Starstruck
Bisq
Middleme
Curious
Shy
xxDila
Alex
Sterre
Guus
Happydobby
GreenGrass
Niekske
Jeanette
Shisha
xxjojootjexx
ExpressoB
Elliot
Jerry
Discordia
Ooh La La!
Melis_je
Marin
Caroow
Red Velvet
Twellie
Parel
Atelier Madame
Toet
M@niek
*Troela*
Lady4
Star007
Mamsie
Rumble
Japie
Arwyn
Caro
Paper Crown
RioolSpook
Bliss
Rebecca
mzcharlotte
marjoleinnn
Highway
Marie
Bazinga
loura
SoCali
Ibbeltje
Blond
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Antibes
Lejow
Inge
Burn
72 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:58

*

Laatst aangepast door Zelda op di 23 okt 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Kowalski di 23 okt 2012 - 7:59

Die onderste is echt heel mooi Rebecca!

Zelda jij hebt zo een mooi, sprekend, vrouwelijk gezicht! I love you

Laatst aangepast door Kowalski op di 23 okt 2012 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bliss di 23 okt 2012 - 7:59

Dit vind ik wel mooie foto's van mezelf:

-3x weg-

(hier vind ik m'n outfit vooral mooi Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 561177)

Laatst aangepast door Bliss op do 25 okt 2012 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marie di 23 okt 2012 - 7:59

Antibes schreef:Leuk Marie! Volgens mij had ik nog nooit een foto van jou gezien. Erg mooie foto, ook qua kleuren. En ik vind het mooi hoe jij toch zo licht bent qua haar/wenkbrauwen, maar wel nog een expressief gezicht hebt. Ik vind mezelf vaak zo flets worden, maar bij jou helemaal niet! Geen idee of dat de sproetjes/kleding of een lente-zomer-herftst-wintertype verschil ( laughcry ) is, maar mooi is het wel! Erg warme, pure foto! Natural beauty.

Dankjewel! Dit is wel een foto waarin ik eigenlijk helemaal niet op mezelf lijk (beetje raar..) Normaal gesproken heb ik een bril op en die haarkleur is niet van mezelf! :P Hahah. 'Normaal' zie ik er zo uit:
Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 306967_152736524817895_1444630196_n
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Inge di 23 okt 2012 - 7:59

Smikkell schreef:
Antibes schreef:*

Vind deze ook wel mooi van mezelf, heel anders dan die andere foto's die ik allemaal beetje hetzelfde vind.
Deze is mooi Antibes. Ik vind Sjors uit GTST een heel erg mooie vrouw (eigenlijk al vanaf het moment dat ze in de soap kwam) en daar heb je wel iets van weg op deze foto!
Eens, dat was ook gelijk wat ik dacht bij deze foto
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:59

Vind die eerste foto erg mooi hoor Rebecca en eigenlijk helemaal niet storend dat je iets met je ogen knijpt. Lijkt ook helemaal niet echt knijpen eigenlijk, meer een soort van mee-lachen met je ogen. Ik vind het een goeie foto!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:00

Zelda, ik mis je vakantiefoto met zonnebril. Dat vind ik een erg mooie foto van jou.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:01

*

Laatst aangepast door Joan op za 24 nov 2012 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:01

Kowalski schreef:

Eens! Iets popperigs ook met grote ogen en een mooie mond, maar zonder saai-mooi te worden, eerder funky randje juist.. Leuke foto's! Die eerste vind ik ook echt cool!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte di 23 okt 2012 - 8:02

Ik vind jou zulke prachtige kijkers hebben Joan!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Kowalski di 23 okt 2012 - 8:02

Antibes schreef:
Kowalski schreef:

Eens! Iets popperigs ook met grote ogen en een mooie mond, maar zonder saai-mooi te worden, eerder funky randje juist.. Leuke foto's! Die eerste vind ik ook echt cool!

Dat dus! Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 3079029344

En Joan, jij bent gewoon een natural beauty Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:03

Marie schreef:
Antibes schreef:Leuk Marie! Volgens mij had ik nog nooit een foto van jou gezien. Erg mooie foto, ook qua kleuren. En ik vind het mooi hoe jij toch zo licht bent qua haar/wenkbrauwen, maar wel nog een expressief gezicht hebt. Ik vind mezelf vaak zo flets worden, maar bij jou helemaal niet! Geen idee of dat de sproetjes/kleding of een lente-zomer-herftst-wintertype verschil ( laughcry ) is, maar mooi is het wel! Erg warme, pure foto! Natural beauty.

Dankjewel! Dit is wel een foto waarin ik eigenlijk helemaal niet op mezelf lijk (beetje raar..) Normaal gesproken heb ik een bril op en die haarkleur is niet van mezelf! :P Hahah. 'Normaal' zie ik er zo uit:

Oh, grappig, dat is heel anders inderdaad! Hoewel ik dit ook een mooie foto vind hoor. Eigenlijk staat met Ă©n zonder bril je allebei wel erg goed.. Vind die andere haarkleur wel iets mooier, maar kan ook zijn omdat die foto gewoon in zijn geheel iets warmer is. Vind deze ook mooi namelijk!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:04

mzcharlotte schreef:Ik vind jou zulke prachtige kijkers hebben Joan!

Ja echt! Serieus, wat een enooooorme ogen (groot = mooi)! Krachtige volwassen schoonheid ook verder qua gezicht trouwens, ook al in die foto van 10 jaar terug (zelfs met mutsje).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:04

Thanks girls Very Happy en inderdaad Smikkell, die vakantie foto, hoe kon ik die nou vergeten......ik was zo gelukkig toen smile

*

Laatst aangepast door Zelda op di 23 okt 2012 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 23 okt 2012 - 8:05

Smikkell schreef:Zelda, ik mis je vakantiefoto met zonnebril. Dat vind ik een erg mooie foto van jou.

Jaaa mee eens!

Maar op deze sta je ook mooi.Vooral de 2e vind ik.

Joan wauw je ziet er goed uit! Mooi!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bliss di 23 okt 2012 - 8:05

Zelda, jij bent zo cute! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:08

Dankjewel Bliss! Ik vind die eerste foto van jou ook supermooi, is die bewerkt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:08

Jaaaaaa, die Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 4 281626781

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:08

Vind die eerste foto mooi Bliss (en je jurk op #3 ook hoor Wink ). Vind dat je erg mooie wenkbrauwen hebt en je ogen mooi uitkomen op die foto!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:09

Wat een mooie dames komen er voorbij!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 23 okt 2012 - 8:10

Zelda schreef:Dankjewel Bliss! Ik vind die eerste foto van jou ook supermooi, is die bewerkt?

Nee, ik weet niet hoe hij zo is geworden, maar is met de camera van een vriendin gemaakt en een beetje wazig uitgevallen ofzo Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:10

Joan, op die 2e foto heb je echt kattenogen, mooi hoor!

Gast
Gast

Bericht  Rebecca di 23 okt 2012 - 8:10

Mooie meid ben jij Antibes!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:10

Bliss schreef:
Zelda schreef:Dankjewel Bliss! Ik vind die eerste foto van jou ook supermooi, is die bewerkt?

Nee, ik weet niet hoe hij zo is geworden, maar is met de camera van een vriendin gemaakt en een beetje wazig uitgevallen ofzo Very Happy
Ah oke, ik vind 'm in ieder geval prachtig smile

Gast
Gast

Bericht  Burn di 23 okt 2012 - 8:11

Chipp schreef:Wat een mooie dames komen er voorbij!
Je moet zelf ook mee doen uiteraard!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: