Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

+68
Mida4you
Caribbeanlover
Blair
M_as
Aimee
MissD
litllejoy
Aziraphale
Zora
Bay
Pompoen
Lady Starstruck
Bisq
Middleme
Curious
Shy
xxDila
Alex
Sterre
Guus
Happydobby
GreenGrass
Niekske
Jeanette
Shisha
xxjojootjexx
ExpressoB
Elliot
Jerry
Discordia
Ooh La La!
Melis_je
Marin
Caroow
Red Velvet
Twellie
Parel
Atelier Madame
Toet
M@niek
*Troela*
Lady4
Star007
Mamsie
Rumble
Japie
Arwyn
Caro
Paper Crown
RioolSpook
Bliss
Rebecca
mzcharlotte
marjoleinnn
Highway
Marie
Bazinga
loura
SoCali
Ibbeltje
Blond
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Antibes
Lejow
Inge
Burn
72 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:39

Mooie foto's ook Inge! Ergens vind ik de eerste het mooist, maar ik weet eigenlijk niet waarom.. Prachtige trouwjurk had je trouwens, mooi decollete!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  SoCali di 23 okt 2012 - 7:40

Antibes schreef:
SoCali schreef:
Antibes schreef:Mooi SoCali!! Prachtige ogen en supermooi haar! Daar ben ik jaloers op! Valt dat vanzelf zo, die slag/krullen?

(zucht, je kan wel merken dat ik héél hard anatomie aan het leren ben)

Dank je! Heb inderdaad krullen, alleen die voorste plukken krullen alle kanten op dus die krul ik zelf dan nog met de stijltang... Laughing

Ah, ok. Erg mooi! Ik vind het altijd zo mooi als meiden een echt "kapsel" hebben, mij lukt dat nooit.. ben ik te lui voor

Nou deze is gemakt voor het stappen en dus wel mijn haar echt in model gedaan. Door de weeks als ik meot werken zit het ook niet zo, dan ben ik er ook te lui voor haha.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:40

Maura schreef:Gaat het om een foto uit het heden of uit het verleden of maakt het niets uit?

Want van nu heb ik geen mooie foto's, heb alleen mooie foto's uit het verleden.

Volgens mij maakt het niets uit! =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:40

SoCali schreef:
Antibes schreef:
SoCali schreef:
Antibes schreef:Mooi SoCali!! Prachtige ogen en supermooi haar! Daar ben ik jaloers op! Valt dat vanzelf zo, die slag/krullen?

(zucht, je kan wel merken dat ik héél hard anatomie aan het leren ben)

Dank je! Heb inderdaad krullen, alleen die voorste plukken krullen alle kanten op dus die krul ik zelf dan nog met de stijltang... Laughing

Ah, ok. Erg mooi! Ik vind het altijd zo mooi als meiden een echt "kapsel" hebben, mij lukt dat nooit.. ben ik te lui voor

Nou deze is gemakt voor het stappen en dus wel mijn haar echt in model gedaan. Door de weeks als ik meot werken zit het ook niet zo, dan ben ik er ook te lui voor haha.

Haha, herkenbaar! Zo heel af en toe met uitgaan ben ik ook gemotiveerd genoeg om mijn haar droog te fohnen ipv er gewoon een staart in te doen.. =D
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  loura di 23 okt 2012 - 7:41

Antibes schreef:Vooral de eerste vind ik mooi Loura, een soort dromerige, romantische uitstraling! En met je haar omhoog heb je een prachtig profiel qua kaaklijn ook!

Edit: eigenlijk weet ik niet of het je kaaklijn is.. Miss meer het totaal, oren/ogen/kin/neus.. Gewoon een mooi profiel dus, vergeet die laatste drie woorden maar.. nerd

Dank je! Nu viel het mij eigenlijk net op toen ik die fotos plaatse dat ze allemaal profiel zijn haha stom. Ik vind mezelf van voren minder mooi denk ik laughcry
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:42

loura schreef:
Antibes schreef:Vooral de eerste vind ik mooi Loura, een soort dromerige, romantische uitstraling! En met je haar omhoog heb je een prachtig profiel qua kaaklijn ook!

Edit: eigenlijk weet ik niet of het je kaaklijn is.. Miss meer het totaal, oren/ogen/kin/neus.. Gewoon een mooi profiel dus, vergeet die laatste drie woorden maar.. nerd

Dank je! Nu viel het mij eigenlijk net op toen ik die fotos plaatse dat ze allemaal profiel zijn haha stom. Ik vind mezelf van voren minder mooi denk ik laughcry

Volgens mij is het vrij normaal om een "mooie hoek" te hebben toch... Ik vind de mooiste foto's ook meestal net schuin onder een hoek van mijn rechterkant hoor.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Inge di 23 okt 2012 - 7:42

Antibes schreef:Mooie foto's ook Inge! Ergens vind ik de eerste het mooist, maar ik weet eigenlijk niet waarom.. Prachtige trouwjurk had je trouwens, mooi decollete!
thanks

Bazinga schreef:Mooie foto's, Inge!

Die laatste ken ik :/ Heb je die als profielfoto gehad ergens of op Yes gewoon? Hij komt me echt heel bekend voor :P

Ja dat is heel lang mijn avatar geweest op yes :-)


Laatst aangepast door Inge op di 23 okt 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Bazinga di 23 okt 2012 - 7:43

Wist ik wel.... Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Marie di 23 okt 2012 - 7:44

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 845A30F7-2910-4081-98CA-B068F3CF2D63-93984-0000213B5718D32D
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  loura di 23 okt 2012 - 7:44

SoCali erg mooi haar heb je!

Bazinga die laatste foto vind ik mooi van de webcam

Inge, mooie spontane fotos
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Ibbeltje di 23 okt 2012 - 7:46

Marie hele mooie foto van jezelf.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:46

Ik moet hem nog steeds inscannen en ik heb nooit de orginele foto's gekregen, maar deze vind ik zelf wel mooi gelukt. Was voor een artikel in Yes.

*

En deze;

*


Laatst aangepast door Maura op di 23 okt 2012 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Highway di 23 okt 2012 - 7:47

Pixie: mooie foto's, je mond doet me denken aan de mond van Julia Stiles!

Mooie foto's allemaal!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:47

He, die foto is inderdaad mooi Maura! Die heb ik nog nooit gezien. Dat lichtere haar blijf ik ook erg mooi vinden. Ik dacht laatst te lezen dat je nu ook weer van het zwart bent afgestapt?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Ibbeltje di 23 okt 2012 - 7:48

Mau die 1e foto is super mooi!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:49

Antibes schreef:He, die foto is inderdaad mooi Maura! Die heb ik nog nooit gezien. Dat lichtere haar blijf ik ook erg mooi vinden. Ik dacht laatst te lezen dat je nu ook weer van het zwart bent afgestapt?

Nee, het blijft blond. Zag laatst hier de link van Taaz.com staan en toen heb ik even een foto van mezelf upgeload om te kijken wat beter was en blond was echt veel beter. (Tja, blijf eigenwijs. Moest het even zelf zien. Zag het niet zo goed op de foto)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:49

Leuk Marie! Volgens mij had ik nog nooit een foto van jou gezien. Erg mooie foto, ook qua kleuren. En ik vind het mooi hoe jij toch zo licht bent qua haar/wenkbrauwen, maar wel nog een expressief gezicht hebt. Ik vind mezelf vaak zo flets worden, maar bij jou helemaal niet! Geen idee of dat de sproetjes/kleding of een lente-zomer-herftst-wintertype verschil ( laughcry ) is, maar mooi is het wel! Erg warme, pure foto! Natural beauty.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  marjoleinnn di 23 okt 2012 - 7:52

Fruity schreef:Waauw Pixie! Jij met lang haar! Krijg je zo'n ander gezicht van. Mooi!
+1 Ik vind dat langere haar echt mooi bij je!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:53


Vind deze ook wel mooi van mezelf, heel anders dan die andere foto's die ik allemaal beetje hetzelfde vind.


Laatst aangepast door Antibes op di 23 okt 2012 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:54

Ibbeltje schreef:Mau die 1e foto is super mooi!

Ik vind het vooral een hele komische foto.

Ik was toen verkouden en als ik verkouden ben, dan hoest ik tot ik er bijna in stik. Ik moest nog de make-up in, maar ik kreeg zo'n hoestbui, dat de visagist allang blij was dat ik was opgehouden met blaffen. Ik ben dus met mijn eigen make-up op de foto gezet. Was wel goed zo. Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 827601 En ik keek er juist zo naar uit om er eens anders uit te zien. Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:55

Antibes schreef:*

Vind deze ook wel mooi van mezelf, heel anders dan die andere foto's die ik allemaal beetje hetzelfde vind.
Deze is mooi Antibes. Ik vind Sjors uit GTST een heel erg mooie vrouw (eigenlijk al vanaf het moment dat ze in de soap kwam) en daar heb je wel iets van weg op deze foto!


Laatst aangepast door Smikkell op di 23 okt 2012 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  mzcharlotte di 23 okt 2012 - 7:57

*


Laatst aangepast door mzcharlotte op wo 24 okt 2012 - 7:30; in totaal 2 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Kowalski di 23 okt 2012 - 7:57

Jaa dat vind ik ook Smikkel! Al vind ik Sjors in GTST helemaal niet meer leuk Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Rebecca di 23 okt 2012 - 7:57

Eigenlijk wordt ik nooit zo blij van foto's van mezelf, vaak is er minstens 1 oog dicht, hou ik mijn hoofd ongunstig waardoor het lijkt of ik 3 onderkinnen heb en veel foto's zijn 'buiten' gemaakt, waardoor mijn haar verwilderd zit. Maar, als ik dan toch moet kiezen vind ik deze 2 wel leuk, van de eerste vind ik het wel wat jammer dat ik met mijn ogen knijp. Van de 2e vind ik zo leuk dat er echt te zien is hoe ik geniet van de zon smile

O ja, wel een beetje groot...

*weg*


Laatst aangepast door Rebecca op wo 24 okt 2012 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 7:58

Dankjewel! Ik ken GTST niet, maar heb even gegoogled en zie wel wat je bedoelt.. Mijn haar is daar toch echt korter dan ik het nu heb en ik twijfel al tijden of ik daar weer naar terug wil.. Maar dat is wel een flinke slag, van voorbij bh-bandje terug naar schouderlang.......

(zou je hem uit je quote willen halen trouwens, thanks!)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum