Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

+68
Mida4you
Caribbeanlover
Blair
M_as
Aimee
MissD
litllejoy
Aziraphale
Zora
Bay
Pompoen
Lady Starstruck
Bisq
Middleme
Curious
Shy
xxDila
Alex
Sterre
Guus
Happydobby
GreenGrass
Niekske
Jeanette
Shisha
xxjojootjexx
ExpressoB
Elliot
Jerry
Discordia
Ooh La La!
Melis_je
Marin
Caroow
Red Velvet
Twellie
Parel
Atelier Madame
Toet
M@niek
*Troela*
Lady4
Star007
Mamsie
Rumble
Japie
Arwyn
Caro
Paper Crown
RioolSpook
Bliss
Rebecca
mzcharlotte
marjoleinnn
Highway
Marie
Bazinga
loura
SoCali
Ibbeltje
Blond
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Antibes
Lejow
Inge
Burn
72 plaatsers

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  ExpressoB di 23 okt 2012 - 21:22

Punk'd schreef:Leuk Espresso B om eens een foto van jou te zien! Volgens mij heb ik die nog nooit voorbij zien komen of altijd gemist. Leuke meid ben je Very Happy

Dankjewel!!! heb wel eens foto's geplaatst maar plaats niet regelmatig. Ja denk dat je ze dan hebt gemist, ik haal ze ook later altijd wel weer weg.

Wou dat mijn haar nog zo mooi was, toen was het nog niet zo lang geleden gekleurd. Nu vind ik het stom... rare kleur.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Empty Re: Wat vind jij de mooiste foto van jezelf?

Bericht  Shisha di 23 okt 2012 - 21:23

Dank je Punk'd! Mag ook wel na 7 jaar een beugel te hebben gehad haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 21:25

Punk'd, je hebt echt hele lieve ogen.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx di 23 okt 2012 - 21:28

Vind het zo grappig om er dan nu achter te komen dat ik sommige forummers al heel lang "ken", maar niet wist onder welke naam ze nu actief waren... haha..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette di 23 okt 2012 - 21:29

Wat een mooie meiden hier!! I love you

Pfff, mooie foto's van mezelf, ben zo niet fotogeniek, dus zoveel leuke foto's zijn er niet haha.

Ik nog met pony;

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Sxyps3

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 34ihdsi

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Ogjl2h

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ooh La La! di 23 okt 2012 - 21:32

Kowalski schreef:Oh La La: Die laatste Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 2970661624

Punk'd schreef:Ohlala: Leuk om eens een foto van jouw te zien! Wat een leuke vrouw ben je Yes

Embarassed Wat lief!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Marin di 23 okt 2012 - 21:38

Punk'd ik vind jou echt zo mooi! Je hebt echt een heel eigen gezicht, echt prachtig.

Shisha, wat had jij toch een mooie trouwjurk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niekske di 23 okt 2012 - 21:42

Jammer dat ik niet meer alle foto's kan zien Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 1270000679 maar de rest: mooi!

Lejow:je straalt helemaal op je foto's en wat een mooie dame heb je!
Stuit: je moet vaker je haar los dragen, staat je echt mooi! En die foto met je zoon is echt zo cute!
Pixie: mooi! Stoer en sexy Wink met dat lange haar lijk je zo anders, staat je ook heel erg mooi!
Fruity: ik heb me jou altijd donker voorgesteld, geen idee waarom Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 878948377 mooi lach heb je, vooral die laatste foto vind ik erg mooi!
Ibbeltje: jij straalt echt helemaal, super mooi!
SoCali: leuke spontane foto! Ik wil jouw haar Very Happy
Loura: beauty I love you je lijkt wel een model zo, ik vind vooral die tweede foto erg mooi!
Bazinga: wat heb je mooie ogen op die eerste foto! die laatste foto matcht precies het beeld dat ik van jou krijg op het forum Wink
Inge: wat ben jij een mooie bruid!
Marie: natural beauty smile je lijkt op Yvon Jaspers vind ik!
mzcharlotte: mooie foto's, leuk met je haar zo deels voor je gezicht!
Rebecca: Die laatste foto is mooi! Jouw haar wil ik ook wel smile
Bliss: super mooie foto's! Die eerste is echt gaaf!
Joan: wat ben jij mooi! Prachtige ogen heb je!
Rioolspook: leuke foto! Toch jammer dat ik je gezicht net niet kan zien, ben wel nieuwsgierig!
PC: wauw beauty! Wat een lijntje heb/had je Wink
Caro: mooi! Je kijkt wat onzeker op die laatste foto, nergens voor nodig! Gave outfit draag je daar ok!
Mamsie: wauw, sexy mama krijgt ook mooie kids Wink Die tweede foto vind ik echt super I love you
Lady4: jij bent ook een beauty! Je hebt een mooie lach! En ik vind jouw bril echt gaaf!
Mama1985: jouw nieuwe kapsel is echt gaaf! Staat je heel goed!
M@oniek: ik had me jou ook heel anders voorgesteld, je lijkt inderdaad wel een zuid-europese schone Wink
Pippa: mooie lach! Je straalt echt smile
Caroow: strike a pose smile lijkt op de houding van je avatar Wink mooie, zonnige foto!
Marin: jij lacht ook zo mooi! Die foto met die ijs-koffie (?) vind ik de mooiste, daar zie je ook je sproetjes smile
Ooh lala: jij doet je nick wel eer aan Wink mooie foto's!
Caroline: wauw, jij hebt ook van die mooie ogen! Niet verbergen achter een zonnebril! Wink showen!
Punk'd: ook een natural beauty! Die eerste foto is echt stoer Cool en jij hebt ook zo'n mooie grote ogen!
ExpressoB: ik had me jou heel anders voorgesteld, leuk om een keer een foto te zien! Mooie meid!
xxjojootjexx: leuke foto's! Zo'n stap-foto's geven meestal het mooiste resultaat omdat ze niet ze geposeerd zijn Wink je lacht mooi!
Shisha: wauw! Mooie meid! Jij krijgt vast een prachtige baby! Ik vind je moedervlek stoer trouwens. Ik heb er zelf ook één en baal er nog wel eens van, maar ik zie dat het ook heel mooi kan zijn!
Jeanette: ik vind die eerste foto echt heel mooi, mooi gezichtje heb je zo!

Ok en dan mijzelf...
///

///

Laatst aangepast door Niekske op do 25 okt 2012 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Marin di 23 okt 2012 - 21:43

Wow wat lief dat je op iedereen reageert Niekske. Dat was idd een ijskoffie smile

Jij bent echt zo'n meisje wat de perfecte mix van stoer en lief heeft. De eerste foto is heel erg mooi.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  loura di 23 okt 2012 - 21:43

Punk'd schreef:
Loura: Echt jou haar is zo perfect! (je bent helemaal perfect haha) maar de tweede foto is echt precies qua stijl en kleur (tenmiste voor zover ik het kan zien in zwart/wit Wink ) wat ik ook wil.

Dank je! Haha en perfect ben ik zekerrrr niet! Ja die foto is alweer een paar jaar terug ik heb nu een lange bob. Ik vond mijn haar met pony zo ook wel goed zitten.

Ik vind die eerste foto van jou cool! En die laatste heel mooi in het bos.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  GreenGrass di 23 okt 2012 - 21:43

weg

Laatst aangepast door GreenGrass op di 23 okt 2012 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Happydobby di 23 okt 2012 - 21:44

WEG

Laatst aangepast door Happydobby op di 23 okt 2012 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura di 23 okt 2012 - 21:45

Marin schreef:Wow wat lief dat je op iedereen reageert Niekske. Dat was idd een ijskoffie smile

Jij bent echt zo'n meisje wat de perfecte mix van stoer en lief heeft. De eerste foto is heel erg mooi.

Idd! Ik vind Nielske op die eerste foto echt een mooie sprekende lach hebben.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Guus di 23 okt 2012 - 21:47

Punkie <3

wat leuk om foto's te zien van dames die ik nog niet kende! Ooh lala, vooral die laatste vind ik leuk!
En Loura vind ik ook erg mooi! ik denk, die avatar is goed gekozen, je favo 'hoek' Wink

ik merk aan dit topic dat het hoog tijd is dat er weer eens mooie foto's van mij gemaakt gaan worden Wink

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 12a306d4
(let niet op mijn vriend, die had er geen zin in)

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 9778d794

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 076c3917

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Bcc5aeab
en op deze ben ik gewoon heel erg gelukkig I love you (maar is mn neus zo groot silent )
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Guus di 23 okt 2012 - 21:50

wow gaat snel hier! smile

Niekske, jij lijkt echt heeel erg op iemand waarbij ik op de middelbare school heb gezeten!
je hebt echt een heel mooie uitstraling, heel vrolijk en toch vrouwelijk smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Highway di 23 okt 2012 - 21:53

Ik vind het lastig om mooie foto's uit te kiezen want ik lijk er helemaal niet meer op alle foto's maar goed
#weg

aub niet quoten, wil ze straks wel weer verwijderen

Laatst aangepast door Highway op wo 24 okt 2012 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Kowalski di 23 okt 2012 - 21:55

Leuk leuk leuk!

Niekske, ik heb nog nooit een foto van je gezien, jij bent leuheuk! Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  ExpressoB di 23 okt 2012 - 22:05

[quote="Niekske"]Jammer dat ik niet meer alle foto's kan zien [img]mooi!

ExpressoB: ik had me jou heel anders voorgesteld, leuk om een keer een foto te zien! Mooie meid!

dankjewel ook!! lief ook dat je op iedereen reageert. Hoe had je mij dan voorgesteld :P
Leuk om jou ook eens te zien!

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sterre di 23 okt 2012 - 22:13

Wauw, wat mooi ladies! Echt veel stralende foto's, daar word ik blij van.

Hier een beetje een recente. Ik vind hem vooral mooi omdat je kan zien dat ik me toen heel gelukkig voelde:

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 398897_280313822066152_286138372_n

En deze:

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 259981_10150295475140572_1901103_n

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Elliot di 23 okt 2012 - 22:15

Niekske wat lief dat je op iedereen reageert! Ik vind jou echt een hele lieve uitstraling hebben. Prachtige meid ben je!

Goochempie, ik vind jou en je vriend (verloofde) zoveel liefde uitstralen. Echt een mooi stel! I love you

Highway, jij bent echt veranderd op die foto's! Mooie gave huid heb je! Leuke foto van jou en je man! smile

Sterre, ik vind jouw tweede foto het mooist, je straalt!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Alex wo 24 okt 2012 - 0:06

Ik doe ook mee! Foto's door de jaren heen:

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Nice

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Rianneroos

Een ongedwongen en ontspannen moment tijdens het taart snijden en een oma die heel hard riep dat we niet moesten trekken, anders viel de taart eraf Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 394967

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 165458DSC00765-1

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 IMG_0830

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 Rianneuitgesneden
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Elliot wo 24 okt 2012 - 0:13

Wow Alex, ik kom er ineens achter wie jij bent. Ik krijg jou steeds in mijn FB suggesties, haha. Mooie foto's, en wat een schitterende trouwjurk had je aan zeg! I love you
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Toet wo 24 okt 2012 - 0:20

Kowalski schreef:Toet ik vind die ene foto van jou leuk!

Daar ben je aan het dansen en daar heb je geloof ik wel eens bij verteld dat je je niet zo fijn voelde, maar toch een super avond had!

Deze bedoel je! Ja, die vind ik inderdaad ook leuk Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 561177

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 380524_318553848175751_1633988216_n

Deze foto vind ik ook heel cool! Alleen vind ik mezelf hier niet zo mooi op staan, je kunt iets té goed zien dat ik er al drie dagen op het festival was Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 394967

Wat vind jij de mooiste foto van jezelf? - Pagina 8 226257_10152023146615165_1845470291_n

Laatst aangepast door Toet op wo 24 okt 2012 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Shisha wo 24 okt 2012 - 0:20

Dank je Nieske! En jou misstaat die moedervlek ook niet hoor!

Sterre: Ik vind die onderste foto van jou echt mooi!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Kowalski wo 24 okt 2012 - 0:22

Jaa die Toet! I love you
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: