Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwdag (en trouwdag vergeten)

+11
sanne-84
Paper Crown
SoGood
Ella
Tania
Susan
Sarah1985
Arwyn
mzcharlotte
Guus
Pompoen
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  sanne-84 wo 24 okt 2012 - 9:01

тыквашка schreef:
sanne-84 schreef:Wij zijn nog geen jaar getrouwd, maar hoop er toch wel bij stil te staan. Doen we nu ook bij de datum dat we elkaar hebben leren kennen. Al is t maar een bosje bloemen of uiteten (wat hier ook niet heel vaak gebeurd)

Wij eh...wij hebben geen datum van toen we elkaar leerden kennen of toen we wat kregen. We weten zelfs niet meer of het nou voorjaar, zomer, najaar of winter was, weet alleen nog ongeveer in welk jaar het was!!

Hahaha, tja.. Als je er ook geen waarde aan hecht is het ook geen probkeem toch
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Pompoen wo 24 okt 2012 - 9:02

sanne-84 schreef:
тыквашка schreef:
sanne-84 schreef:Wij zijn nog geen jaar getrouwd, maar hoop er toch wel bij stil te staan. Doen we nu ook bij de datum dat we elkaar hebben leren kennen. Al is t maar een bosje bloemen of uiteten (wat hier ook niet heel vaak gebeurd)

Wij eh...wij hebben geen datum van toen we elkaar leerden kennen of toen we wat kregen. We weten zelfs niet meer of het nou voorjaar, zomer, najaar of winter was, weet alleen nog ongeveer in welk jaar het was!!

Hahaha, tja.. Als je er ook geen waarde aan hecht is het ook geen probkeem toch

Nou ja, ik vind dat soort dingen altijd wel weer een goede reden (lees excuus) voor een feestje of uit eten gaan. Maar goed eigenlijk bedenk ik daar sowieso wel gewoon goeie excusen voor meestal. Dus nee echt een probleem is het niet alleen als mensen vragen hoelang wij samen zijn dan is dat dus altijd maar een gok Razz .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:06

Ik zeg het mijn vriend elke maand, dat we weer een maand verder zijn samen Laughing

En de datum dat we elkaar leerden kennen gaan we wat leuks doen & de dag dat we officieel wat kregen ook! Ach, ik vind het gewoon leuk om cadeautjes te kopen en samen tijd door te brengen, dus een reden is altijd goed. Ik wil graag trouwen op de dag dat we elkaar leerden kennen qua datum, dus dan kunnen we dat mooi combineren voortaan Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  sanne-84 wo 24 okt 2012 - 9:18

тыквашка schreef:
sanne-84 schreef:
тыквашка schreef:
sanne-84 schreef:Wij zijn nog geen jaar getrouwd, maar hoop er toch wel bij stil te staan. Doen we nu ook bij de datum dat we elkaar hebben leren kennen. Al is t maar een bosje bloemen of uiteten (wat hier ook niet heel vaak gebeurd)

Wij eh...wij hebben geen datum van toen we elkaar leerden kennen of toen we wat kregen. We weten zelfs niet meer of het nou voorjaar, zomer, najaar of winter was, weet alleen nog ongeveer in welk jaar het was!!

Hahaha, tja.. Als je er ook geen waarde aan hecht is het ook geen probkeem toch

Nou ja, ik vind dat soort dingen altijd wel weer een goede reden (lees excuus) voor een feestje of uit eten gaan. Maar goed eigenlijk bedenk ik daar sowieso wel gewoon goeie excusen voor meestal. Dus nee echt een probleem is het niet alleen als mensen vragen hoelang wij samen zijn dan is dat dus altijd maar een gok Razz .

Ik ook, vandaar dat ik zowel de ontmoetingsdatm en trouwdatum wil bliven gebruiken:)


Laatst aangepast door sanne-84 op wo 24 okt 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  sanne-84 wo 24 okt 2012 - 9:20

Pippa schreef:Ik zeg het mijn vriend elke maand, dat we weer een maand verder zijn samen Laughing

En de datum dat we elkaar leerden kennen gaan we wat leuks doen & de dag dat we officieel wat kregen ook! Ach, ik vind het gewoon leuk om cadeautjes te kopen en samen tijd door te brengen, dus een reden is altijd goed. Ik wil graag trouwen op de dag dat we elkaar leerden kennen qua datum, dus dan kunnen we dat mooi combineren voortaan Yes

De eerste maand dat we getrouwd waren vond mn man het wel leuk, de 2e maand al wat minder, dus bij de 3e maand maar gestopt met zeggen;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 9:20

O, ik doe het alleen maar om hem te pesten, omdat hij er een hekel aan heeft. En dat al 3 jaar lang Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  sanne-84 wo 24 okt 2012 - 9:47

Hahahaha. Msschien toch weer eens hier gaan invoeren dan!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 23:27

Ik zou daar zelf wel waarde aan hechten denk ik, net zoals ik het ook fijn vindt om elk jaar wat leuks te doen of uit eten te gaan op de dag dat we x aantal jaar een relatie hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 0:18

Snoes schreef:Ik zou daar zelf wel waarde aan hechten denk ik, net zoals ik het ook fijn vindt om elk jaar wat leuks te doen of uit eten te gaan op de dag dat we x aantal jaar een relatie hebben.

Ik vind het ook wel leuk om dat wél te doen, omdat ik het een goede reden vind, maar eigenlijk vind ik het ook leuk dat op een willekeurige andere dag te doen. Wij doen dat ook wel trouwens, dan gaan we gewoon even quality time delen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 0:52

*Weggehaald*


Laatst aangepast door Youandi op za 27 okt 2012 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 3:47

Oh ik heb toen we 1 jaar getrouwd waren ook nauwelijks iets gehoord hoor, misschien wel een kaart gekregen van een vriendin (haha is alweer lang geleden)... Maar ik was zelf helemaal niet thuis! Ik zat 10 dagen in Litouwen en was er dus niet op onze huwelijksdag...denk dat toen de klad er al in is geraakt ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 4:16

Ik denk wel dat we uit eten gaan als we een jaar getrouwd zijn, maar dat duurt nog even, we houden het al bijna 1,5 maand uit Laughing

Maar elke keer als we zoveel jaar samen waren gingen we ook iets leuks doen, meestal uit eten ofzo, dus nu hebben we er gewoon een extra dag bij Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 4:17

Ik heb ook wel eens toen we een keer uit eten wilden maar geen goede reden hadden opgezocht hoeveel dagen we getrouwd waren zodat we dat konden gaan vieren :cheering:.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 4:18

тыквашка schreef:Ik heb ook wel eens toen we een keer uit eten wilden maar geen goede reden hadden opgezocht hoeveel dagen we getrouwd waren zodat we dat konden gaan vieren Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 281626781.
Dat vind ik een goeie! Die ga ik vast wel een keer toepassen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 9:00

Vind het altijd wel een dag om weer even stil te staan bij het feit hoe we er weer een jaar verder samen voor staan.. We gaan lekker uit eten en zijn een keer een weekendje weg geweest en eigenlijk is het gewoon een leuke reden om extra tijd voor elkaar te maken Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 394967

2 jaar geleden zijn we het een jaar vergeten... 2 dagen nadat ik bevallen was van L.ynn kwam mijn moeder aan met een boeket voor ons 3 jarige jubileum en ik keek san :O zo aan en hij keek :shock: terug hehe

Door alle aandacht voor L.ynn waren we het vergeten *gelukkig allebei want anders is het helemaal zo knullig*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Flippin' Bitch do 25 okt 2012 - 9:26

Ik denk, als ik ooit trouw met mijn vriend, dat ik dan toch onze 'verkeringsdatum' zou aanhouden als bijzondere dag. Maar dat komt ook omdat we al een aardige tijd samen zijn (8,5 jaar nu). We zorgen die dag eigenlijk altijd dat we in ieder geval 's avonds samen zijn en gaan dan uit eten.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwdag (en trouwdag vergeten) - Pagina 2 Empty Re: Trouwdag (en trouwdag vergeten)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum