Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

OK - hoe deed jij dit?

+55
smooch
Luna
Novalee
Zenna
sanna
*Troela*
tweeling
Snoes
Aimee
Coco
Samantha
Steep
NoName88
Thunder
sabje
Flower_L
Bloem86
Floor
Bloempjuh23
Rush
Highway
Sophiee
Fiebje
Clapperdie
Parisienne
Slakje
PapillonRose
Puggle
Mida4you
Parel
Pompoen
LDJ
Linda
Bluestar
Ella
iloverose
Muus
Muppetje
Bimbam
Jade
bolus26
Viva
Happydobby
Jezzie
Printje
Knof
Mamsie
Lejow
L!ND@
Urban Naked
Caroow
PiP
Star007
Liadan
Paper Crown
59 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:59

Bloem86 schreef:Ik deed het maar een beetje op gevoel. Heb ook nooit met een spiegeltje gekeken, maar nooit commentaar gehad Wink Dus zal wel goed zijn geweest!

Zou toch wat zijn als je er wel comantaar op krijgt. "Mevrouw, uw schaamhaar zit niet zo netjes"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  LDJ di 23 okt 2012 - 8:02

Lejow schreef:
Bloempjuh23 schreef:Vanaf dat ik het niet meer kon zien was manlief aan de beurt OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 561177
Hij vind/vond het echt leuk om te doen haha

Oh god.. waarom zie ik dit soort dingen altijd voor me.
'En schat, wat had je vandaag gehad willen hebben.. Streepje? Hartje, bliksemschichtje? Zeg het maar!'
Hahaha Lejow lol!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Bloem86 di 23 okt 2012 - 8:02

Sunprincess schreef:
Bloem86 schreef:Ik deed het maar een beetje op gevoel. Heb ook nooit met een spiegeltje gekeken, maar nooit commentaar gehad Wink Dus zal wel goed zijn geweest!

Zou toch wat zijn als je er wel comantaar op krijgt. "Mevrouw, uw schaamhaar zit niet zo netjes"

Haha! Dat zou inderdaad wat zijn! Maar ook vanuit mn vriend geen commentaar.. Wink
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Bloempjuh23 di 23 okt 2012 - 8:05

Lejow schreef:
Bloempjuh23 schreef:Vanaf dat ik het niet meer kon zien was manlief aan de beurt smile
Hij vind/vond het echt leuk om te doen haha

Oh god.. waarom zie ik dit soort dingen altijd voor me.
'En schat, wat had je vandaag gehad willen hebben.. Streepje? Hartje, bliksemschichtje? Zeg het maar!'

Whahaha zo had ik t niet bekeken smile
Nee hoor hoppa alles eraf!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Flower_L di 23 okt 2012 - 8:07

op de tast. Houd het nu wel netjes bij overigens, omdat ik weeet dat het steeds lastiger wordt OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:11

Hier ook op de tast, niet gecontroleerd met een spiegeltje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  sabje di 23 okt 2012 - 8:15

Ik heb op mijn epileerapparaat een tondeuseding. Dit gebruikte ik toen. Kan je er bijna niet in scheren. Wel keek ik in een spiegeltje. Van scheren krijg ik bultjes en zo was het toch netjes.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Paper Crown di 23 okt 2012 - 8:16

Gelukt!! Haha vraag niet hoe want ik zie letterlijk niets maar was best netjes. Maar als ik alleen mijn benen had gedaan was 't ook goed want hij ging in mijn bovenbeen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Thunder di 23 okt 2012 - 8:16

Floor schreef:Wat grappig zeg, ik deed dat gewoon niet meer maar ik ben kennelijk echt een uitzondering.
Toen ik er niet meer bij kon heb ik het ook maar gelaten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 8:18

Paper Crown schreef:Gelukt!! Haha vraag niet hoe want ik zie letterlijk niets maar was best netjes. Maar als ik alleen mijn benen had gedaan was 't ook goed want hij ging in mijn bovenbeen..

Mijn vk vertelde onlangs dat die rhesusprik niet meer gegeven wordt. Of maak jij geen antistoffen aan?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 9:21

2 dagen voor ik ging bevallen had ik het opeens in mijn hoofd dat alles eraf moest maar kon er niet bij. Toen had ik het geniale idee om het dan maar met een schaar bij te knippen. Achteraf was dat toch niet zo'n geniaal plan.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  NoName88 di 23 okt 2012 - 9:32

yvonne schreef:2 dagen voor ik ging bevallen had ik het opeens in mijn hoofd dat alles eraf moest maar kon er niet bij. Toen had ik het geniale idee om het dan maar met een schaar bij te knippen. Achteraf was dat toch niet zo'n geniaal plan.. :shock:

Oh oh, jij zette alvast 'een knip' voordat de bevalling begonnen was?!

Ik moet overigens wel een paar keer hardop lachen om dit topic. Vond het zelf ook een strijd van de week. Heb het ook op de tast gedaan. Buik aan de kant duwen lukt helaas ook niet meer Sad
Heb me wel voorgenomen om het nu weer ff iets beter bij te houden, als het minder lang is gaat het makkelijker... Maar helaas, het is altijd alweer lang voordat je het in de gaten hebt Mad

Enne, ik laat het mijn man ook liever niet doen. Hij stelt het wel eens voor, maar ik vertrouw dat niet zo. Ben veel te bang dat ik gesneden word daar!
Enne, wat er al meer zeggen. Jammer dan, als het niet netjes is! Die vk heeft vast wel ergere dingen gezien!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Steep di 23 okt 2012 - 9:47

yvonne schreef:2 dagen voor ik ging bevallen had ik het opeens in mijn hoofd dat alles eraf moest maar kon er niet bij. Toen had ik het geniale idee om het dan maar met een schaar bij te knippen. Achteraf was dat toch niet zo'n geniaal plan.. :shock:

What did you do :shock:

Hier ook gewoon op de tast en dat ging ook niet altijd goed, hele stukken vergeten haha.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:32

*dubbel*


Laatst aangepast door yvonne op di 23 okt 2012 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:32

yvonne schreef:
Steep schreef:
yvonne schreef:2 dagen voor ik ging bevallen had ik het opeens in mijn hoofd dat alles eraf moest maar kon er niet bij. Toen had ik het geniale idee om het dan maar met een schaar bij te knippen. Achteraf was dat toch niet zo'n geniaal plan.. :shock:

What did you do :shock:

Hier ook gewoon op de tast en dat ging ook niet altijd goed, hele stukken vergeten haha.
Ik begrijp nu ook werkelijk niet hoe ik zoiets stoms kon doen.. Bij het hechten na de bevalling zei de verloskundige nog wel: hmm dit
Is wel raar gescheurd. Mijn zus lag bijna onder het bed van het lachen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:42

Rataplan schreef:
Floor schreef:Wat grappig zeg, ik deed dat gewoon niet meer maar ik ben kennelijk echt een uitzondering.
Toen ik er niet meer bij kon heb ik het ook maar gelaten.

ik liet het ook gewoon toen ik er niet meer bij kon. Sta er eigenlijk van te kijken dat bijna iedereen zich nog scheert. Moet zeggen dat ik er bij de bevalling of controle ook niet druk om heb gemaakt wat ze er over gedacht hebben.

Nu nav dit topic vraag ik me wel af of t voor een vk veel verschil maakt. En dan bedoel ik qua uitvoeren van het werk. Zou ze/hij last hebben van evt haar daar? Of misschien juist eel als het geschoren/niet helemaal goed bijgehouden is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Parel di 23 okt 2012 - 10:59

Als ik het niet bijhoud en te lang niet scheer voel ik me persoonlijk vies down there en het gaat jeuken. Idem dito met al het andere lichaamshaar (behalve hoofd natuurlijk haha).
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Samantha di 23 okt 2012 - 12:01

Gaat het dan geen zeer doem tijdens/na de bevalling?
Ik hoorde namelijk dat je muts dan best wel opzwelt en dat daardoor de haartjes (onderhuidse stoppels) zeer kunnen gaan doen...

Wat daarvan waar is weet ik dus niet
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Jade di 23 okt 2012 - 18:19

Poison schreef:
Rataplan schreef:
Floor schreef:Wat grappig zeg, ik deed dat gewoon niet meer maar ik ben kennelijk echt een uitzondering.
Toen ik er niet meer bij kon heb ik het ook maar gelaten.

ik liet het ook gewoon toen ik er niet meer bij kon. Sta er eigenlijk van te kijken dat bijna iedereen zich nog scheert. Moet zeggen dat ik er bij de bevalling of controle ook niet druk om heb gemaakt wat ze er over gedacht hebben.

Nu nav dit topic vraag ik me wel af of t voor een vk veel verschil maakt. En dan bedoel ik qua uitvoeren van het werk. Zou ze/hij last hebben van evt haar daar? Of misschien juist eel als het geschoren/niet helemaal goed bijgehouden is?

Vroeger, in de tijd dat wij geboren zijn.. werd de vrouw door de verloskundige voor de bevalling kaalgeschoren en ontsmet.

Tegenwoordig maakt het niet zoveel uit geloof ik.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 19:15

Jade schreef:
Poison schreef:
Rataplan schreef:
Floor schreef:Wat grappig zeg, ik deed dat gewoon niet meer maar ik ben kennelijk echt een uitzondering.
Toen ik er niet meer bij kon heb ik het ook maar gelaten.

ik liet het ook gewoon toen ik er niet meer bij kon. Sta er eigenlijk van te kijken dat bijna iedereen zich nog scheert. Moet zeggen dat ik er bij de bevalling of controle ook niet druk om heb gemaakt wat ze er over gedacht hebben.

Nu nav dit topic vraag ik me wel af of t voor een vk veel verschil maakt. En dan bedoel ik qua uitvoeren van het werk. Zou ze/hij last hebben van evt haar daar? Of misschien juist eel als het geschoren/niet helemaal goed bijgehouden is?

Vroeger, in de tijd dat wij geboren zijn.. werd de vrouw door de verloskundige voor de bevalling kaalgeschoren en ontsmet.


Weer wat geleerd. Dat wist ik niet. Maar op zich... Als ze er echt last van hebben zullen ze het wel aangeven met 36 weken ofzo.

Tegenwoordig maakt het niet zoveel uit geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Printje di 23 okt 2012 - 19:35

Overigens kan ik het nog prima zien, bij R zelfs tot het einde kon ik het goed zien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Parisienne di 23 okt 2012 - 19:38

Een vraag voor Fiwen! Laughing Maakt het veel uit of het netjes geschoren is of niet?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Coco di 23 okt 2012 - 19:49

Ik kon het met een week of 2 al niet meer zien, maar ik haalde er gewoon elke dag even snel het mesje overheen, daar hoef je toch niet voor te kijken of ben ik nou gek? Ik kan wel voelen of er nog ergens stoppels zitten of niet.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om de boel te laten groeien trouwens. Denk ook niet dat mijn man daar blij van zou worden. Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Paper Crown di 23 okt 2012 - 19:51

Ik kan echt niet elke dag scheren hoor haha. Dan krijg ik bultjes en jeuk. Ik moet echt een paar dagen wachten.

Wij hebben sowieso geen seks meer, whaha. Mijn man wordt sowieso niet blij meer van seks, hij noemt het seks met een teletubbie maar voornamelijk omdat hij de baby echt voelt bewegen. Dus voor hem hoef ik het niet te doen OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Aimee di 23 okt 2012 - 19:52

Ik deed het ook op de tast. Vaak riep ik dan mijn vriend er even bij om te kijken hoe het er uit zag Laughing Helemaal op het eind had ik dat ook een keer gedaan, en mijn vriend schrok zich een ongeluk. Keek ik naar beneden, zag ik het bloed langs mijn benen stromen (bloed in combinatie met water ziet er natuurlijk al veeeeel erger uit). Blijkbaar was het toch niet helemaal goed gegaan Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 3 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum