Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

OK - hoe deed jij dit?

+55
smooch
Luna
Novalee
Zenna
sanna
*Troela*
tweeling
Snoes
Aimee
Coco
Samantha
Steep
NoName88
Thunder
sabje
Flower_L
Bloem86
Floor
Bloempjuh23
Rush
Highway
Sophiee
Fiebje
Clapperdie
Parisienne
Slakje
PapillonRose
Puggle
Mida4you
Parel
Pompoen
LDJ
Linda
Bluestar
Ella
iloverose
Muus
Muppetje
Bimbam
Jade
bolus26
Viva
Happydobby
Jezzie
Printje
Knof
Mamsie
Lejow
L!ND@
Urban Naked
Caroow
PiP
Star007
Liadan
Paper Crown
59 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 2:51

Linda schreef:Mijn man heeft onze dochter aangepakt. Hij wilde dat graag doen en vond dat uiteindelijk heel speciaal.
Ik vind het ook een bijzonder idee dat mijn dochter het aller eerste contact heeft gehad met haar eigen vader en niet met een vreemde verloskundige. Bij de tweede gaan we dat zeker weer zo doen.

Dat wilde ik ook graag om die reden, helaas wilde mijn man dat niet. Uiteindelijk heb ik haar zelf aangepakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Linda do 25 okt 2012 - 2:53

Rejoy. schreef:
Linda schreef:Mijn man heeft onze dochter aangepakt. Hij wilde dat graag doen en vond dat uiteindelijk heel speciaal.
Ik vind het ook een bijzonder idee dat mijn dochter het aller eerste contact heeft gehad met haar eigen vader en niet met een vreemde verloskundige. Bij de tweede gaan we dat zeker weer zo doen.

Dat wilde ik ook graag om die reden, helaas wilde mijn man dat niet. Uiteindelijk heb ik haar zelf aangepakt.

Dat is ook heel speciaal! Ik weet niet of ik dat had gekund. Ik kon m'n hoofd er niet helemaal meer bijhouden. Maar ik kan me voorstellen dat als je op zo'n relaxte manier bevalt dat het dan wel lukt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  smooch do 25 okt 2012 - 3:00

Mijn vriend riep ook altijd ik ga echt niet kijken als de baby eruit komt.
Maar tijdens de bevalling hield hij mijn ene been vast en toen de vk zei ik zie een bos haar, van de baby dan he smile Toen keek hij wel en toen ze er bijna uitkwam ook.
Hij zei later ook dat het vanzelf ging.

En scheren deed ik op gevoel en dat ging goed.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 3:38

Paper Crown schreef:
Charlie schreef:Ik vind het heel vervelend wanneer mensen doen alsof je pas een goede relatie hebt wanneer je maar alles van elkaar mag en kan zien en geen gene hebt. Ik zie dat heel anders.

Nou ik ook! Ik laat echt geen scheten als mijn man in de buurt is. Hij ook niet bij mij, in ieder geval niet bewust ofzo. Soms ben ik boven en dan denkt hij hdat ik het niet hoor maar ik hoor het wel.

Haha, ik liet alleen in het begin geen scheten bij mijn man in de buurt. Maar ik ben nogal scheterig soms dus als ik het dan inhoud dan krijg ik hartstikke buikpijn, dat is geen 10 jaar vol te houden.
Mijn man liet echter nooit scheten, dus ik dacht altijd dat hij dat gewoon niet deed ofzo. Haha nou ik ben van een koude kermis thuis gekomen, op een dag heeft hij blijkbaar besloten dat als ik scheten laat waar hij bij is dat het anders ook wel kan...nou pfooooeeeee! laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:42

Hahahaha, jullie zijn echt grappig! Yes

Mijn vriend wil graag een heel groot doek ervoor, en dan bij mijn hoofd zitten zodat hij niks ziet. Hij vindt het idee enorm eng en is bang om flauw te vallen door al het bloed & gedoe. Ik vind het prima, als die maar in mijn buurt blijft iig Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 3:51

Mijn man mag trouwens van mij best kijken en de baby aanpakken etc., geen idee wat hij wil trouwens, ik laat het wel aan hem en de situatie over. Misschien wil ik hem wel bijten Twisted Evil tijdens de persweeën en dan is bij mijn voeten staan véél te ver weg! Evil or Very Mad
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Jezzie do 25 okt 2012 - 4:59

Mijn vriend heeft ook niet gekeken. Ik ben op de baarkruk bevallen en hij zat achter mij.
Ik denk ook niet dat hij wel had willen kijken als ik bijvoorbeeld op bed was bevallen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  MissD do 25 okt 2012 - 6:22

smooch schreef:Mijn vriend riep ook altijd ik ga echt niet kijken als de baby eruit komt.
Maar tijdens de bevalling hield hij mijn ene been vast en toen de vk zei ik zie een bos haar, van de baby dan he OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 561177 Toen keek hij wel en toen ze er bijna uitkwam ook.
Hij zei later ook dat het vanzelf ging.

En scheren deed ik op gevoel en dat ging goed.

Dat riep mijn man ook altijd. Maar op het moment zelf heeft hij gewoon gekeken. Zelfs daarna toen de verloskundige gehecht had en aan hem vroeg of ze het goed had gedaan :O, dat vond ik iets minder fijn.

Scheren deed ik op gevoel en dat is eigenlijk altijd goed gegaan.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  sanna do 25 okt 2012 - 7:36

Rush schreef:Ik vraag me echt af of jullie mannen zich nergens scheren als je bang bent dat hij dat niet kan? Suspect

Ik ben absoluut niet bang dat hij het niet kan.. Maar er zijn grenzen! Ik snap juist niet dat iemand dat laat doen door haar vriend.. Maar goed ieder zijn eigen!
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 7:51

sanna schreef:
Rush schreef:Ik vraag me echt af of jullie mannen zich nergens scheren als je bang bent dat hij dat niet kan? Suspect

Ik ben absoluut niet bang dat hij het niet kan.. Maar er zijn grenzen! Ik snap juist niet dat iemand dat laat doen door haar vriend.. Maar goed ieder zijn eigen!
Er zijn dames die reageren dat ze vrezen voor hun edele delen, vandaar mijn vraag Wink.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  CCC do 25 okt 2012 - 8:14

Puggle schreef:Daar ben.je dan echt allemaal niet mee bezig hoor pc.
mijn man,heeft gewoon gekeken. Hij stond er ook echt boven omdat hij mijn been vast had bij het persen. Ik vind het gewoon normaal dat jij keek het is wel zijn kind en hij vond het erg bijzonder. Op zo'n moment ben je ook met andere dingen bezig en zie je een doos echt niet als een doos zeg,maar.

Hier ook...Mijn vriend vind het zo mooi en bijzonder.

Scheren deed ik op de tast, mijn vriend wilde dat niet eens doen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  sanna do 25 okt 2012 - 9:05

Rush schreef:
sanna schreef:
Rush schreef:Ik vraag me echt af of jullie mannen zich nergens scheren als je bang bent dat hij dat niet kan? Suspect

Ik ben absoluut niet bang dat hij het niet kan.. Maar er zijn grenzen! Ik snap juist niet dat iemand dat laat doen door haar vriend.. Maar goed ieder zijn eigen!
Er zijn dames die reageren dat ze vrezen voor hun edele delen, vandaar mijn vraag Wink.

Oke haha.. Ja dat zal idd wel wat meevallen! Wink
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Twellie do 25 okt 2012 - 10:22

Ik heb mijn vriend van tevoren ook verboden in mijn kruis te gaan staren tijdens de bevalling, maar op het moment zelf interesseerde het me 0,0 meer. Als dat kind er maar eens uit kwam, meer kon me niet schelen op dat moment. Hij heeft dus ook wel gekeken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  M@niek do 25 okt 2012 - 10:27

Mijn man heeft ook gewoon gekeken. Totdat ze de knip gingem zetten, dat had hij liever niet willen zien. Oja scheren, gewoon mn buil omhoog getild en op de tast gedaan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Snoes do 25 okt 2012 - 22:33

Mijn vriend mag van mij ook best kijken en de baby aanpakken, dat moet hij zelf weten op dat moment.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OK - hoe deed jij dit? - Pagina 6 Empty Re: OK - hoe deed jij dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum