Bommelding en andere hersenkrakers
+31
Angela_1986
_Lacey_
Lady Starstruck
Rush
Jerry
sanne-84
Derpy
Truttebol
Pollewop
Kreeftje
Burn
Sushi
Marie
Lenthe
Highway
Sorella
mzcharlotte
Caramba
Lejow
LaBird
Char1
loura
Caroow
luisa
Sneeuwvlok
tuttebel
Poubelle
Jasmine
SuperGrover
aniet
Elliot
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bommelding en andere hersenkrakers
Ik las vroeger het bordje in de winkel waar 'Klantenservice' op stond altijd als 'klantenservies' en dat vond ik me toch raar want de winkel had wel een zelfbedieningsrestaurant maar die was aan de andere kant van het pand ten opzichte van de klantenservice én bij het restaurant hadden ze toch ook al servies staan?!
Een aantal plaatsen hier in de buurt worden op de radio/tv ook regelmatig verkeerd uitgesproken.
Een aantal plaatsen hier in de buurt worden op de radio/tv ook regelmatig verkeerd uitgesproken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Jaya schreef:Besteklade
Minister
Negeren
Deze moest ik 5 keer lezen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
rijstroken!
Bailey- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 19
Registratiedatum : 06-02-11
Haha grappig topic
Wij gingen jaren terug eens badolie kopen en ik stond een lekker geurtje uit te zoeken, ik vroeg aan mijn man wat nou jeneverbes was (ik sprak het uit als je ne verbs) hij lag dubbel en ik had echt niks door, als ik nu eens flauw doe ofzo krijg ik hem nog altijd terug
Wij gingen jaren terug eens badolie kopen en ik stond een lekker geurtje uit te zoeken, ik vroeg aan mijn man wat nou jeneverbes was (ik sprak het uit als je ne verbs) hij lag dubbel en ik had echt niks door, als ik nu eens flauw doe ofzo krijg ik hem nog altijd terug
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Pompatelier ; las ik altijd als pomp-ateljee, maar het is een pompatelier (zo ook uitgesproken) en dat is een veranderatelier, oftewel waar je kleding kan laten vermaken.
Grappig om te merken dat als hier zo'n woord los staat, het moeilijk is om het goed te lezen. Terwijl ik daar als het in een zin staat of in de juiste context geen moeite mee heb.
Grappig om te merken dat als hier zo'n woord los staat, het moeilijk is om het goed te lezen. Terwijl ik daar als het in een zin staat of in de juiste context geen moeite mee heb.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Wat grappig, dit wist ik niet had het ook als pomp-ateljee gezegdSabgirl schreef:Pompatelier ; las ik altijd als pomp-ateljee, maar het is een pompatelier (zo ook uitgesproken) en dat is een veranderatelier, oftewel waar je kleding kan laten vermaken.
Ik vroeg een keer aan de leraar wat legeren nou was (uitgesproken léger-en ipv legéren)
Inkpinkje moest ik ook ff over nadenken
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heb ik een bommelding gemist?
» Schiphol deels ontruimd na bommelding!
» Andere converter?
» Andere forumnaam
» Andere fora
» Schiphol deels ontruimd na bommelding!
» Andere converter?
» Andere forumnaam
» Andere fora
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: