Heb ik een bommelding gemist?
+8
CCC
Ibbeltje
Puggle
Niene
PiP
woezel
Monnie
Fiwen
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Heb ik een bommelding gemist?
Blijkbaar wel en is de bom ontploft voor ik kon ingrijpen. Zo ziet mijn huis eruit... Overal wasmanden (vuile was, schone was die nog gestreken moet worden en een mand gestreken strijk), overal speelgoed, stapel post die nog bekeken moet worden etc. En dat is zo niet mijn ding, kan slecht tegen rommel.
Hoe ziet jullie huis er op een onbewaakt moment uit? Kan altijd iemand binnen stappen of moet je echt even door het huis razen voor je visite ontvangt?
Hoe ziet jullie huis er op een onbewaakt moment uit? Kan altijd iemand binnen stappen of moet je echt even door het huis razen voor je visite ontvangt?
Gast- Gast
Re: Heb ik een bommelding gemist?
hahaha hier is ook regelmatig een bom ontploft hoor. Zeker nu ik weinig thuis ben ivm stage en manlief en J. veel samen thuis zijn. Vandaag nog even een deel flink onder handen genomen en nog ziet het er niet uit hier. Morgen de rest maar eens echt goed opruimen zodat de benedenverdieping weer netjes is (moet wel, want dinsdag komt de hulp en dan moet ze er wel bij kunnen om schoon te maken )
Gelukkig nog maar 1 week stage en daarna weer wat meer thuis, dan ziet het er meestal wel netjes uit.
Edit: ik ga maar eens de vaatwasser uitladen en weer vol doen want ik heb geen schone theeglazen meer in de kast staan
Gelukkig nog maar 1 week stage en daarna weer wat meer thuis, dan ziet het er meestal wel netjes uit.
Edit: ik ga maar eens de vaatwasser uitladen en weer vol doen want ik heb geen schone theeglazen meer in de kast staan
Laatst aangepast door Fiwen op za 25 feb 2012 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer dat deze in de zwangerschapspijler staat. Zou interessant zijn voor het hele forum!
Hier liever geen onverwachte visite!
Gast- Gast
Ik krijg ook liever geen onverwachte visite. Ik hou ook echt niet van rommel, probeer het beneden wel een beetje aan kant te houden, maar ik loop bijv. ook altijd achter met de was. Nu ligt overal nog speelgoed, maar ben blij dat mijn zoontje nu even slaapt en ik gewoon kan zitten. Hij speelt er straks wel verder mee, haha. Maar als er nu dus iemand belt om op visite te komen, moet ik wel even snel door mijn huis ja.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook geregeld een bom ontploft. Vooral boven kom ik er even niet aan toe.
Vaatwasser en was hou ik wel bij. Alleen dan weer de strijk
Moet eerlijk bekennen dat ik me de laatste tijd een erg slechte huisvrouw vind.
Vaatwasser en was hou ik wel bij. Alleen dan weer de strijk
Moet eerlijk bekennen dat ik me de laatste tijd een erg slechte huisvrouw vind.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Stofzuiger schreef:Blijkbaar wel en is de bom ontploft voor ik kon ingrijpen. Zo ziet mijn huis eruit... Overal wasmanden (vuile was, schone was die nog gestreken moet worden en een mand gestreken strijk), overal speelgoed, stapel post die nog bekeken moet worden etc. En dat is zo niet mijn ding, kan slecht tegen rommel.
Hoe ziet jullie huis er op een onbewaakt moment uit?Kan altijd iemand binnen stappen ofmoet je echt even door het huis razen voor je visite ontvangt?
Hier is het ook regelmatig een rommeltje.
Dan staat er nog iets vaat op het aanrecht, liggen er wat folders/post/kleurboeken op tafel.
Her en der ligt speelgoed en dan wil ik zelf(en vooral mijn man) ook nog wel eens wat laten slingeren.
Baalde dan ook dat de computer de woonkamer in moest, nóg meer rommel...
Oja strijkgoed ligt ook wel eens op de hoek van de bank, als ik het in de kast bij de stijkplank leg, dan ga ik het nooit strijken, haha.
Maaarrr als er dan aangekondigde visite komt, is het picobello. Wel fijn dus als er regelmatig iemand langs komt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wil wel een foto van mijn woonkamer maken voor je?
En dan heb ik nog niet eens een kind wat al speelt met speelgoed haha
Het is hier altijd wel gezellig rommelig, nooit echt vies, maar er zijn bepaalde hoekjes (de hoge plinten, de bovenkant van de schrootjes vd trap, de trap zelf) die gewoon niet schoon te houden zijn. Beneden is het prima te doen, maar vooral boven (en dan met name de badkamer *&^%Ostof!) is het niet altijd even stofvrij. Echt vies is het nooit hoor, maar iemand met een stofallergie zal hier genoeg niesen
Vanaf morgen ga ik weer werken en dan wil ik de donderdag als sopdag doen. Ik zou ook echt mijn auto weer eens confettivrij moeten maken na de carnaval, en de ramen moeten zemen...
Het is hier altijd wel gezellig rommelig, nooit echt vies, maar er zijn bepaalde hoekjes (de hoge plinten, de bovenkant van de schrootjes vd trap, de trap zelf) die gewoon niet schoon te houden zijn. Beneden is het prima te doen, maar vooral boven (en dan met name de badkamer *&^%Ostof!) is het niet altijd even stofvrij. Echt vies is het nooit hoor, maar iemand met een stofallergie zal hier genoeg niesen
Vanaf morgen ga ik weer werken en dan wil ik de donderdag als sopdag doen. Ik zou ook echt mijn auto weer eens confettivrij moeten maken na de carnaval, en de ramen moeten zemen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jammer dat deze in de zwangerschapspijler staat. Zou interessant zijn voor het hele forum!
Hier liever ook niet en zeker niet voor 12 uur. Tussen 11 en 12 is het meestal wel aan kant maar dan mag er nog steeds niemand in onze slaapkamer komen. Dat is nu de verzamelplaats voor het strijkgoed.
In de badkamer heb ik liever ook geen mensen.....
Rond een uur of één zie je bij ons al niet meer dat we zo hard ons best hebben gedaan s'ochtends.
Gast- Gast
Hier ook liever geen onverwachte visite, dan kan ik me namelijk ook maar moeilijk concentreren als ik vanuit mijn ooghoeken viezigheid zie.
Sinds mijn zwangerschap ben ik nog onrustiger, als ik dan ergens een rommeltje zie dan gaan mijn tenen wiebelen en dan moet ik dat echt even schoonmaken voordat ik weer kan relaxen.
En wij hebben ramen over de gehele breedte van het huis aan de voor en achterkant vh huis, dus ik heb altijd het idee dat mensen de troep kunnen zien haha
Sinds mijn zwangerschap ben ik nog onrustiger, als ik dan ergens een rommeltje zie dan gaan mijn tenen wiebelen en dan moet ik dat echt even schoonmaken voordat ik weer kan relaxen.
En wij hebben ramen over de gehele breedte van het huis aan de voor en achterkant vh huis, dus ik heb altijd het idee dat mensen de troep kunnen zien haha
Gast- Gast
Toen we nog in een klein appartementje woonden, was het altijd één grote bende en daar wilde ik dus ook echt geen onverwachts bezoek over de vloer hebben. Nu we in een groter huis wonen, hebben alle spullen eindelijk een vaste plek en is het dus ook nooit écht een grote bende. Hou ook het schoonmaken een stuk beter bij nu omdat ik overal tenminste fatsoenlijk bij kan. Dus over het algemeen kan hier op elk willekeurig moment iemand komen binnenvallen.
Gast- Gast
Het is denk dat je via de slaapkamer en keuken moet om in de woonkamer te komen. Alleen de woonkamer leefbaar houden, dan zou nog wel kunnen lukken.
Gast- Gast
Beneden ziet het er redelijk keurig maar boven valt het (ook wel) mee. Mag daar wel wat vaker stoffen enz.
Gast- Gast
Oh dat valt hier wel mee..Maar ben dan ook echt een opruim/poets freak. Het is hier altijd schoon,stofzuig 2x per dag vanwege de hond. Zelfs op de plinten ligt hier geen stof
Boven hou ik het ook goed bij,alleen op de logeerkamer staat altijd een wasmand met schone was wat gestreken moet worden. Alleen de schuur moet je bij mij niet komen,daar staat alle rommel,van verhuisdozen die leeg zijn tot verf en oud papier,maargoed niemand heeft daar wat te zoeken behalve ik
Dus hier kan onverwacht bezoek zich wel aandienen haha!
Boven hou ik het ook goed bij,alleen op de logeerkamer staat altijd een wasmand met schone was wat gestreken moet worden. Alleen de schuur moet je bij mij niet komen,daar staat alle rommel,van verhuisdozen die leeg zijn tot verf en oud papier,maargoed niemand heeft daar wat te zoeken behalve ik
Dus hier kan onverwacht bezoek zich wel aandienen haha!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Het is hier ook ontploft al ziet het er beter uit als de zon niet zo naar binnen schijnt . Ik mag ook wel een keer gaan opruimen hier...
Gast- Gast
Ons huis is een ramp! Ben net beter van een weekje griep. Nu is ons zoontje ziek en kat dood. Dus absoluut geen zin en puf om iets in huis te doen.
Als er dus onverwacht bezoek komt, wordt het keihard opruimen. Haha!
Gast- Gast
Hier kan er gerust iemand onverwacht langs komen. Ons huis is altijd netjes en schoon eigelijk ik vind dat gewoon heel prettig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
En dat opruimen doe je tussen dat de deurbel gaat en het moment dat je open doet?Balloon schreef:Ons huis is een ramp! Ben net beter van een weekje griep. Nu is ons zoontje ziek en kat dood. Dus absoluut geen zin en puf om iets in huis te doen.
Gast- Gast
]Smikkell schreef:En dat opruimen doe je tussen dat de deurbel gaat en het moment dat je open doet?Balloon schreef:Ons huis is een ramp! Ben net beter van een weekje griep. Nu is ons zoontje ziek en kat dood. Dus absoluut geen zin en puf om iets in huis te doen.
haha ja dat is knap als je dat zo snel kan
Hier trouwens liever geen onverwachts bezoek hahaah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik ben er laatst achter gekomen dat het hier meestal nog wel meevalt. Dochter is niet zo heel strooierig met speelgoed en troep kan ik allemaal achter een deur schuiven (rommelhok naast de woonkamer, ídeaal!). Toen hier laatst twee kindjes aan het spelen waren was het hier wel een enoooooooooorme zooi, stond toen echt even te knipperen hoe ze dat:
a. samen voor elkaar hadden gekregen
b. wij zoveel speelgoed hebben.
De hond zorgt hier wel voor veel haar, waardoor ik elke dag één keer veeg én één keer moet stofzuigen. Dweilen doe ik in principe om de dag (maar nu iets minder vaak, nu mijn energielever erg laag is).
a. samen voor elkaar hadden gekregen
b. wij zoveel speelgoed hebben.
De hond zorgt hier wel voor veel haar, waardoor ik elke dag één keer veeg én één keer moet stofzuigen. Dweilen doe ik in principe om de dag (maar nu iets minder vaak, nu mijn energielever erg laag is).
Gast- Gast
Wij hebben geen kinderen, maar houden ook allebei heel erg van een schoon, opgeruimd huis. Het enige wat wel eens blijft staan is de afwas. Bezoek kan hier altijd zo langs komen dus
Gast- Gast
bezoek kan hier altijd langs komen...
ik heb 3 kids dus dan ligt er idd overal speelgoed, als je daar last van hebt moet je vooral niet langs komen :-)
ik heb 3 kids dus dan ligt er idd overal speelgoed, als je daar last van hebt moet je vooral niet langs komen :-)
Gast- Gast
Hier kan het nooit langer dan 5 min. netjes blijven, riep ik gisteren nog... Ik word soms gek hoe snel het weer een troep is... Het is niet vies, maar meer rommelig en kan daar slecht tegen... Blijf dus ook opruimen, en het erge is als ik dan even snel wil stofzuigen kan ik eerst alle puinzooi gaan ruimen voordat er iets gedaan kan worden. Conclusie, kost me dus altijd meer tijd dan dat ik wil... maar goed... er mag ook geleefd worden zeg ik dan maar weer...
En ja als er mensen langskomen, hebben ze het er maar mee te doen... Vaak vinden andere het niet eens een troep, maar ik zelf meer...
En ja als er mensen langskomen, hebben ze het er maar mee te doen... Vaak vinden andere het niet eens een troep, maar ik zelf meer...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Parel schreef:Ik wil wel een foto van mijn woonkamer maken voor je?
+1 en ik heb helemaal geen kind.....
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb een vreselijk nette vriend dus een rommeltje is het hier nooit, maar nu met dat zonlicht word ik gestoord van het blonde tapijt wat ons laminaat bedekt. Ik blijf stofzuigen en swifferen, je zou denken dat ik nu onderhand wel kaal zou zijn zoveel is het
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hier kan iemand zo binnenstappen. Ik vind het niet zo'n troep hier. Ik hou het elke dag bij. Enige wat hier gebeurt is hondenharen op de vloer. Ook al stofzuig ik bijna elke dag, vooral als ze in de rui is blijf je overal haar zien.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bommelding en andere hersenkrakers
» Schiphol deels ontruimd na bommelding!
» Rtl Gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Schiphol deels ontruimd na bommelding!
» Rtl Gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: