Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 26 van 34 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 26 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  kwak vr 7 dec 2012 - 20:48

Gefeliciteerd!!
Fijne kraamtijd!!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Knof vr 7 dec 2012 - 21:46

Gefeliciteerd MG met jullie zoon! Fijn dat jullie thuis zijn!

Snoes; laat de kraamtranen maar lekker lopen. Ik had ze ook heel erg en dacht echt dat het niet over zou gaan. Na een week was het bij mij over.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ vr 7 dec 2012 - 22:22

M-G, gefeliciteerd met jullie zoon! Daar is hij dan Very Happy .
Fijn dat jullie weer thuis zijn. Veel geluk samen.
Hoe vond je het inleiden?

Snoes, dat lijkt me idd wel pittig meteen alleen.

LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  tweeling za 8 dec 2012 - 1:37

Snoes: gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Ik had ook veel last van kraamtranen, lekker laten gaan...het lucht op en je voelt je over een paar dagen vast al weer wat beter. Pittig dat jullie alleen zijn! Geniet ervan samen smile

Mg: gefeliciteerd! Hoe is je bevalling gegaan, vond je het inleiden pittig?

LDJ: hopelijk gaat jullie spruw snel weg, vervelend!

All: hier alles goed, lekker weekend! Onze dame groeit goed, ze weegt nu bijna 6kg...dat kleine baby gezichtje gaat er al zo snel vanaf. We hebben echt een lekker ritme nu...voedingen om 8.30 12.30 16.30 20.00 en 23.30. Genieten zo! Hebben jullie al een keer met de baby gedoucht? Ik van de week voor het eerst maar vond het echt eng, zo glibberig Brrr. Ik doe haar voorlopig nog lekker veilig in haar badje Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  M-G zo 9 dec 2012 - 11:22

bedankt voor de felicitaties!

Ik zal het hele verhaal nog wel een keer plaatsen voor de geïnteresseerden maar nu even snel en kort want de kleine vent wil zo zijn voeding hebben.

Tweeling: in het begin viel het me mee en dacht ik ow is dit alles? maar na 1,5 uur - 2 uur kwam ik in een weeënstorm terecht waarbij er eigenlijk geen tijd tussen de weeën meer zat. Dus geen tijd om even op adem te komen. Misschien is dat ook gewoon zoals het hoort hoor, het is mijn eerste dus dat weet ik niet, maar dat vond ik pittig. Lang leve de pijn pomp die ik na 3,5 uur kreeg. Uiteindelijk denk ik dat ik, gezien alle verhalen die ik heb gelezen, nog niet mag klagen.

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva ma 10 dec 2012 - 4:36

Lente, goed om te horen dat het goed bij jullie gaat, ben benieuwd of ze de volgende keer wel in gewicht gegroeid zal zijn!
Lijkt me ook minder gezellig als ze boven slaapt, maar als het voor haar helpt inderdaad...

Bolus, fijn dat je je al wat beter voelt door die medicijnen!

LDJ, heb je nu een receptje van je HA gekregen of?

Snoes, wauw, wat een licht ventje! Fijn dat jullie uit het ziekenhuis zijn.
Laat die (kraam)tranen inderdaad maar lekker gaan. Het lijkt mij ook moeilijk dat als je BV had willen geven, het nu niet mag.

MG, gefeliciteerd met jullie zoontje!!
Een weeenstorm hoort niet, en iedereen mag wel wat klagen over zijn bevalling, het doet nu eenmaal pijn :P

Tweeling, ik heb vorige week een keer samen gedoucht, had ook weer enge ideeen erover in mijn hoofd, maar alles goed gegaan, ik hou haar dan net zo vast als in badje, met je arm onder haar hoofd door en dan onder haar oksel vastpakken zegmaar. En ook een beentje extra vasthouden. Of tegen mijn schouder. Maar het blijft wel iets engs hebben vind ik ook ja.

Hier gaat alles goed, weer wat rustigere dagen achter de rug. Het is zo gek, morgen is ons meisje alweer 1 maand! Ze groeit zo snel, haar maatje 50/56 pakjes beginnen strak te zitten, ze draagt soms al kleine 62-jes. En het echte baby-baby is er ook al vanaf vind ik. Het is echt snel gegaan, heb er bijna heimwee naar :P Morgen ook voor het eerst naar het CB, ben benieuwd hoe veel ze dan weegt.
Ze heeft ook al een paar keer brabbel geluidjes gemaakt, ofja, brabbel, wel echt met haar stemmetje een soort zucht. Dat heeft wel iets liefs :P
Belden net overigens 2 wildvreemde meisjes aan omdat ze nog een oppasadresje zochten. Nou, niet hier :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 5:51

Mistery-Girl, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Snelle bevalling ook, erg fijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 6:21

Ik heb mijn bevallingsverhaal inclusief 2 foto's geplaatst in een nieuw topic. Van zodra ik hier wat meer ritme krijg, ga ik hier weer actiever meelezen en meeposten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muus do 13 dec 2012 - 21:46

.

Laatst aangepast door Muus op zo 1 sep 2013 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 1:37

Hier beginnen we stilaan ook een ritme te vinden, Muus. Onze zoon komt ook gemiddeld om de 4u voor zijn voeding, soms laat hij er 5 uur tussen 's nachts. Meestal krijgt hij rond middernacht de laatste en dan komt hij tussen 4u en 5u weer en daarna slaapt hij tot 8u/9u. Hij heeft wel moeilijkheden met stoelgang maken, dus dat moeten we nu in de gaten houden.

Onze zoon slaapt prima in de box, alsook in de wieg. Hij slaapt overal eigenlijk wel goed. Overdag ligt hij altijd beneden bij ons, maar na zijn voeding van 20u leggen we hem alvast boven in zijn wiegje op onze kamer. We hebben een babyfoon met camera die we dan opzetten zodat we hem in de gaten kunnen houden.

Hier ook een chronisch slaaptekort, zowel bij mij als bij mijn vriend, maar het zorgt gelukkig niet voor strubbelingen in onze relatie. Hij is heel begripvol en laat mij vaak slapen als de baby wakker wordt, omdat ik al een maand slecht heb geslapen (de laatste weken van mijn zwangerschap sliep ik ook heel erg slecht en na de bevalling heb ik nog geen enkele nacht goed geslapen).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G ma 17 dec 2012 - 3:08

Dit topic moest ik even zoeken, hij was een eindje afgezakt.
Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Mijn bevallingsverhaal:

Op woensdag 5 december werd ik om 5.30 wakker en waren mijn vliezen gebroken. Ik ben eerst maar eens naar de wc gegaan. Boven aangekomen was mijn vriend ook wakker geworden en heeft hij het bed verschoond en heb ik mijzelf opgefrist om vervolgens weer lekker het bed in te gaan. De volgende ochtend de verloskundige gebeld en die is om 12.00 uur langs geweest. Als de weeën begonnen om de 5 minuten en minimaal een minuut aan hielden dan moest ik ze weer bellen. Ik ben toen maar het eten gaan maken, de was nog even doen en meer van die huishoudelijke dingetjes om de tijd door te komen. 's avonds om 20.30 is de verloskundige weer geweest en had ik nog steeds niet meer dan af en toe krampen. Ze heeft me toen gemeld bij het ziekenhuis en daar moest ik de volgende ochtend om 9.00 uur zijn maar ze zei er direct bij dat het druk was dus dat het goed mogelijk was dat ze me weer naar huis stuurden en pas op 7 december in zouden leiden.

Donderdag 6 december om 9.00 uur kwamen we aan in het ziekenhuis en werd ik ontvangen met de mededeling: zo jij komt vandaag bevallen? Eeuhm ok... daar had ik nog niet helemaal op gerekend maar goed de kleine moet toch een keer komen.

Ik werd aan de ctg gelegd en ik had 3 cm ontsluiting (de krampjes de hele dag hadden dus toch nog iets gedaan) Om 11.00 uur werd het infuus aangelegd en om 11.30 zijn ze begonnen met weeënopwekkers toedienen. Iedere 15 / 20 minuten werd de medicatie omhoog gezet. De weeën werden steeds beter voelbaar en om 12.30 moest ik de weeën weg zuchten. Vanaf 13.00 uur / 13.30 kreeg ik continue weeën en zat er bijna geen tijd meer tussen de weeën. Vanaf dat moment heb ik een paar keer tegen mijn vriend gezegd dat ik het echt niet trok. Om 14.30 kwamen ze weer kijken en zat ik op 7 cm ontsluiting. Toen zakte de moed mij in de schoenen want ik moest nog volgens hun berekeningen 3 uur en doordat ik geen rust tussen de weeën had, vond ik het behoorlijk pijnlijk.

Ik kon als ik dat wilde pijnstilling krijgen maar ik zag een ruggenprik moet zitten, die wilde ik absoluut niet. Ze kwamen toen met een pijnpompje aan die op mijn infuus aangesloten kon worden en die ik zelf toe kon dienen. Wat een verlichting. Toen heb ik tot 16.00 uur, deels van de wereld, op bed gelegen. Om 16.00 uur kon ik de weeën amper weg zuchten (wat ik toen nog niet door had was dat ik persweeën had). Om 16.20 heeft mijn vriend de gynaecoloog erbij gehaald omdat ik soms amper adem kon halen. Ze ging even kijken en zag het hoofdje al. De dames moesten haast maken, kruikje klaar maken etc. Om 16.30 mocht ik beginnen met persen. (ze dacht een keer of 3 omdat hij al zover met het hoofdje naar beneden dat) Het werd uiteindelijk 5 of 6 keer want meneer had zijn hand naast zijn hoofdje liggen. Bij de laatste persweeën pakte ze de schaar voor als het niet zou lukken, dan zou ze knippen. Toen heb ik nog extra mijn best gedaan want een knip wilde ik voorkomen.

Om 16.52 kwam onze zoon ter wereld. Toen het hoofdje er eenmaal uitwas moest de rest nog volgens en dat vond ik nog het pijnlijkst van naast zijn schouder zat een armpje dubbel omdat hij zijn hand naast zijn hoofdje had.

Door alle medicijnen was ik nog een beetje suffig en besefte ik het eigenlijk nog niet helemaal. De kleine vent lag dan wel op mijn buik, iedereen om mij heen was emotioneel (mijn schoonmoeder, beste vriendin en uiteraard mijn vriend waren bij de bevalling) en ik lag nog een beetje wezenloos naar de kleine te kijken.

We moesten 1 nachtje blijven in het ziekenhuis ter observatie in verband met langdurig gebroken vliezen. Gelukkig mocht mijn vriend blijven slapen. De volgende dag mochten we om 10.30 naar huis omdat het weer zo slecht werd en alles goed ging (eigenlijk moesten we tot 17.00 uur blijven) Hij dronk alleen nog steeds niet maar eenmaal thuis is dat helemaal goed gekomen. Hij maakt het prima!

Als ik terug kijk op de bevalling vond ik het best pittig maar niet zo erg als ik mij van te voren voorgesteld had. Voor zo'n kleine zou ik het zo weer over doen.

Ik was vrij snel weer op de been, misschien iets te snel want ik dacht alles wel weer even te doen maar ik moest toch een beetje inbinden want de kleinste dingen vielen me zwaar. Nu 11 dagen later begin ik langzamerhand het ritme te vinden en luister ik wat beter naar mijn lichaam.

Hoe is het met jullie allemaal en de kleintjes?
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  LDJ ma 17 dec 2012 - 4:50

Klinkt best pittig mg. Gek hè dat dat gevoel vrij snel weer afzakt na de bevalling.
Op dat moment vond ik het echt een hel, maar nu ik erop terug kijk, viel het best mee en kan ik het gevoel niet eens meer precies omschrijven.

En dat snel weer op de been zijn en te snel dingen doen herken ik wel.
Rustig aan doen hoor meid!

Hier gaat alles zijn gangetje. Onze dochter slaapt s nachts lekker van 24 tot een uur of 5/6 en daarna nog weer tot een uur of 9/10.
Overdag slaapt ze nu ook wat meer zelf.
Het is een lekker meisje, ze begint al wat te brabbelen, zooooo schattig.
Spruw is bijna over, wat een gedoe zeg...

Hoe gaat het met de rest?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G ma 17 dec 2012 - 11:18

Muus: Tot nu toe slaapt onze kleine overal. De eerste dagen was hij veel beneden maar sliep hij slecht in zijn ledikantje boven. Op advies van de kraamzorg hebben we hem toen nog maar maximaal 2 keer tussen de voedingen door beneden neer gelegd en de rest in zijn ledikant en sindsdien slaapt hij ook goed in zijn ledikantje. Nu ligt hij de meeste tijd boven in zijn ledikantje en is hij 's middags 4 uur beneden en 'savonds soms ook nog een keer 4 uur. Op dit moment ligt hij te slapen in de wandelwagenbak want we zijn vanavond bij mijn vader geweest. Straks gaat hij weer naar boven. We hebben er wel een camera hangen zodat we hem in de gaten kunnen houden.

Viva: één maand alweer... wat gaat de tijd toch snel. Die kleine van ons past nog niet echt in 56, dat is allemaal een beetje te lang en te wijd. Hoe was het bij het CB?

LDJ: Op het moment zelf dacht ik echt NOOIT weer... maar inderdaad om één of andere reden zakt dat gevoel toch snel weer af als je die kleine in je armen hebt. Voor de tijd zei ik ook altijd dat ik me niet voor kon stellen dat je die pijn vergeet, de pijn ben ik ook niet vergeten maar de kleine "verzacht" de pijn. Ik doe het nu wel wat rustiger aan maar dat gevoel van alles weer aan te kunnen was echt wel direct aanwezig.Fijn dat de spruw weer over is.
Leuk lijkt me dat als ze wat beginnen te brabbelen.

Snoes: hoe is het met jou en natuurlijk met de kleine? alweer wat slaap ingehaald?

De kleine hier doet het eigenlijk prima en slaapt nu soms 1 keer per dag 6 tot 6,5 uur aan één stuk. Jammer daaraan is dat hij dat op de avond doet en ik heb dat natuurlijk het liefste 's nachts. Verder komt hij 's nachts meestal om de 4 uur en overdag nog weleens om de 3 uur. Als hij slecht gedronken heeft dat meld hij zich meestal 2 uur later. Mijn vriend laat mij regelmatig liggen zodat ik lekker verder kan slapen. Vanochtend stond er onverwacht bezoek aan de deur om 11.30 en ik lag nog lekker op bed, jammer dan voor het bezoek, dan moeten ze maar een afspraak maken. Soms heeft de kleine wel wat last van krampjes (2 slapeloze nachten gehad in totaal) en dan is hij echt ontroostbaar, dat vind ik zo zielig. Maar helaas hoort dat er af en toe bij.

In het begin dronk hij niet ontzettend veel maar nu maak ik flessen van 120 cc (4 scheppen) en die gaat meestal 4 keer per dag, op 10/20 cc na, op. De andere 2 keer stopt hij meestal bij 80 cc. Tot vrijdag mocht ik ophogen naar flessen van 120 cc en dan komt het CB en zal ik het wel verder horen wat hun advies is.
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 1:16

Mistery-Girl, klinkt inderdaad als een pittige bevalling! Maar zo te lezen heb je dat prima gedaan, gelukkig had je de pijnpomp nog. Fijn dat het zo goed gaat met hem en met jou! Ik heb precies hetzelfde gevoel, ik weet dat de bevalling behoorlijk pijnlijk was, maar ik kan me de pijn bijna niet meer herinneren. Als mensen nu op kraambezoek komen, vragen ze vaak of het meeviel. Ik zeg dan ook altijd maar dat ik echt niet meer kan omschrijven hoe het voelde, zo raar! Ik vond mijn bevalling ook erg fijn, zeker als ik er op terugkijk. Zou het zo weer doen.

LDJ, wat fijn dat jullie dochtertje zo goed slaapt 's nachts! Ze is alweer ruim een maand, wat gaat het snel he!

Hier gaat het nog niet zoals het hoort. Onze zoon heeft veel last van zijn voeding (veel teruggeven) en kan maar heel moeilijk stoelgang maken. Hier heeft hij soms echt heel veel last van. Zijn buik is ook enorm opgeblazen, zijn darmpjes zitten vol met ontlasting. We zijn nu overgeschakeld naar andere voeding en die dikken we dan in met Nutriton. Voorlopig geeft hij nagenoeg niets terug, maar hij is wel vaak aan het kokhalzen. Het zit hem dus nog steeds niet lekker. Ook zijn stoelgang komt voorlopig nog niet op gang. Hij heeft ook karrewiekolie druppels gekregen tegen de krampjes en zijn opgeblazen gevoel/buik, hoop dat dat ook helpt. Zo zielig om hem soms zoveel pijn te zien lijden en je voelt je dan zo machteloos.

Qua slapen gaat het de ene nacht beter dan de andere. Zondagnacht bijv. heeft hij doorgeslapen van 23u tot 6u, maar vannacht werd hij altijd na 3,5 uur weer wakker. Ook prima hoor, vind het niet erg om op te staan voor hem, maar ik merk wel dat het me echt op gaat breken. Slaap inhalen zit er hier voorlopig nog niet in, maar zolang ik nog niet aan het werk moet, kan ik daar prima mee leven.

Hij drinkt nu 6 keer 60 ml, hij heeft nog geen behoefte aan meer, laat nu soms al wat staan. Hij komt vooralsnog niet goed bij (omdat hij zoveel teruggeeft), hij weegt nog steeds maar 2750 gram, het blijft echt een klein frummeltje. Hij heeft nog steeds maatje 44 aan, maatje 50 is nog veel te groot voor hem, daar zwemt hij in.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Knof di 18 dec 2012 - 23:50

@ MG; jee pittige bevalling zo te lezen! Fijn dat je het al snel weer bent vergeten! Ik zeg steeds dat ik een hele makkelijke bevalling heb gehad (was gewoon ook echt zo) en dan zijn mensen helemaal verbaasd. Alsof ik zo'n bikkel ben of zo. Zo voelt het helemaal niet, ik heb gewoon geluk gehad.

@ LDJ: lekker zeg dat jullie meisje zo goed slaapt. M. doet dit ook, heerlijk! Oh ja hij heeft ook spruw, heel sneu en een gedoe om er weer af te komen.

@ Snoes; Sneu dat het met spugen en stoelgang zo moeilijk gaat... Zo zielig hè en dan voel je jezelf lekker machteloos...

Hier gaat het eigenlijk steeds beter. Hij heeft de eerste weken best wat gehuild en ik kon niet altijd bedenken wat er was... Nu gaat het veel beter met hem en voel ik hem ook beter aan, daardoor komen we samen in een fijner ritme!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Viva wo 19 dec 2012 - 4:52

Muus, goede vraag hoe groot ze is, eh, ik kijk een andere keer even in het boekje!
(Die ligt boven, ik voel me gammel en geen zin nu een trap op te lopen Embarassed )
Lastig dat door vermoeidheid van 2 kante het bij jullie even wat stroever loopt. Maar het is ook een grote verandering, waarschijnlijk loopt het straks allemaal weer op rolletjes smile
Onze dochter slaapt goed in de box, ook in bedje, gelukkig, dus dat herken ik niet...

Snoes, wat lief dat je vriend jou wel eens laat slapen!
Zielig dat jullie ventje moeite heeft met zijn stoelgang, en dat hij veel terug gaf, gaat het nu nog steeds beter?

MG, lange bevalling! wel fijn dat het de 5e niet was :P
lijkt mij ook pijnlijk, nog eens een arm naast de schoudertjes omhoog. Ghaha, dat die bezoek aan je deur stond. Vind ik ook hoor, moeten ze maar bellen...

LDJ, fijn dat de spruw bijna over is! Hier nog niet echt helemaal, maar ze lijkt er geen last van te hebben. Wij hebben ook niets gekregen, moesten het aankijken van de dokter... En dat brabbelen is inderdaad schattig, lacht ze ook al wat bewust naar jullie als jullie tegen haar praten oid. Dat is ook super Very Happy

Knof, wat fijn dat jullie nu meer ritme hebben!

Hier gaat alles ook goed, alleen ben ik vandaag grieperig. Voelde me vanmorgen écht niet goed, had R.L. vast, en had echt het idee dat ik haar zo kon laten vallen, zo weinig kracht als ik in mijn armen en benen had. Maar een paracetamol deed wonderen gelukkig smile
Ze groeit al goed, kijk een andere keer in het cb boekje want die ligt boven en ik heb geen zin om nu naar boven te lopen...
R.L. lacht nu soms als je tegen haar praat, echt bewust lijkt het. Dat is érg lief en leuk. Toch echt contact met zo'n kleintje :P
We zijn de afgelopen zaterdagen naar bouwmarkten gegaan, as ook weer, voor het huis. Begin er nu wel zin in te krijgen.
Gastouder is helaas nog wel "ziek". Ga haar binnenkort mailen en dan hoop ik meer te weten over hoe lang ze nog denkt niet op te kunnen passen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shopaholic do 20 dec 2012 - 3:21

Viva schreef: Anniej/ PM, je bent gast, waarom? :O

Omdat het mijzelf even niet zo goed gaat. Met de meiden gaat het gelukkig wel goed, op Y. na. Die krijgt een VVE-1 indicatie voor de PSZ ivm taal & spraak als ik het vorige week op CB goed heb begrepen, dus ook daar is het wachten op. Wel spannend hoor.

Laatst aangepast door EDC op vr 21 dec 2012 - 3:03; in totaal 1 keer bewerkt
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Viva do 20 dec 2012 - 3:30

Hé, je bent er toch nog, allen met een andere naam!
Gelukkig heb je dan inderdaad optijd aan de bel getrokken, hopelijk krijg je snel hulp en gaat het snel beter met je. Waren de ziekenhuisuitslagen van het onderzoek 6wk na je bevalling goed?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shopaholic do 20 dec 2012 - 3:31

Die waren keurig, moet alleen wel naar de MDL-arts, maagleverdarm-afdeling op 10jan as. Ik heb me idd even wat rustiger gehouden de afgelopen tijd, omdat ik niet echt goed wist wat er nu gaande was met mijzelf. Aan de andere kant hadden de mensen om mij heen het al zien aan komen, omdat we altijd maar door en door gingen...
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 20 dec 2012 - 8:36

Ok, en wat is de aanleiding dat dat je daarheen moet? Vanwege die stippen die ze toen op je lever zagen?
Fijn dat de rest keurig was. Nu dus goed je rust pakken hé!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shopaholic do 20 dec 2012 - 8:48

Ik heb geen idee wat ze gaan doen. Ik krijg zoiezo een tig aantal formulieren enz wat ik in moet vullen en meenemen.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 20 dec 2012 - 10:16

Ok, nou hopen dat alles goed is!

Even om terug te komen op hoe zwaar/lang R.L. nu was bij het CB pas; 4715gram en 54cm
Bij haar geboorte was ze 3740 en (klopt dus niet, kan nooit 5cm in 1 maand) 49 cm
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shopaholic do 20 dec 2012 - 10:44

Wat een grote baby! Kleine meid was vorige week ong 4kg en amper "50cm". Hihi nog zo'n lekker klein ding dus.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 20 dec 2012 - 10:58

Ja ze groeit onwijs! Zag ook in het groeiboekje van R dat zij 4200 was met 1 maand, haha.
Maar goed, ik voel alleen trots. Bij R ging de BV niet zo soepeltjes, en nu groeit deze meid er flink van Najaar 2012 mama's! - Pagina 26 394967
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ vr 21 dec 2012 - 2:11

Viva; hoe gaat het met je? Alweer beter?
Hoe gaat het met je meisjes?
Gaat de spruw al zo langzamerhand over als je er niks voor hebt gekregen?

EDC; jeetje wat een toestand zeg.
Doe maar rustig aan meid!

Knof; hoe gaat het bij jullie en met de spruw?

Snoes; wat vervelend zeg. Hoe gaat het nu met jullie mannetje?

MG; hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed. Onze meid is goed gegroeid, we hebben haar gister laten wegen.
Bij de geboorte woog ze 3010g en gister woog ze 4225 g. Fijn om te weten dat ze het zo goed doet op de bv. Helaas is de spruw hier nog niet helemaal over. Wat een gedoe. We hebben er weer wat voor gekregen en anders moet het volgens de ha vanzelf overgaan. Ik heb het idee dat ze er zelf niet zoveel last van heeft gelukkig.

Gaan jullie nog wat doen met kerst enoud en nieuw?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 34 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: