Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 16 van 34 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 4:27

Nee ik ben ook niet zo'n hele grote fan van muizen, maar hij lijkt op een hamster zo, gniffel
Ik heb hamsters en ratten gehad, jeugdsentiment Laughing

ik zal ook sowieso dagelijks kijken.

Oooooh ik heb zin in die chinees zeg! Ga mezelf heerlijk vol eten Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow do 8 nov 2012 - 4:33

Viva, chinees is toch een opwekker zeggen ze? Eet je het daarom? Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 4:37

Ja dat zei LDJ wel, maar bij haar werkte het niet.Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 1270000679
Ik geloof niet dat het werkt, we eten het omdat ik op mijn uitgerekende datum lekker wilde eten, maar gister werkte mijn man tot 22h, dus dan maar vandaag.
Als het toch opgewekt wordt erdoor hoop ik dat het voor 24h geboren wordt, haha

Ik heb wel harde buiken steeds, maar dat had ik pas ook, dus verwacht nog niets...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow do 8 nov 2012 - 4:40

Viva schreef:Ja dat zei LDJ wel, maar bij haar werkte het niet.Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 1270000679
Ik geloof niet dat het werkt, we eten het omdat ik op mijn uitgerekende datum lekker wilde eten, maar gister werkte mijn man tot 22h, dus dan maar vandaag.
Als het toch opgewekt wordt erdoor hoop ik dat het voor 24h geboren wordt, haha

Ik heb wel harde buiken steeds, maar dat had ik pas ook, dus verwacht nog niets...

Wie weet, harde buiken en chinees eten.. Het zou zomaar kunnen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 4:45

je leest het snel genoeg, mocht het gewerkt hebben Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:06

Hahahaha het werkt vast niet Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 394967

Ik heb net mijn boxmobiel gefikst en aangezet voor E. en ze vond het helemaal leuk ze keek er ook echt naar leek het wel I love you

Gast
Gast

Bericht  Knof do 8 nov 2012 - 5:37

Hoop dat de chinees zijn werk doet Viva!

Gefeliciteerd Puzzle! Dat klinkt als een heerlijk vlotte bevalling (had ik ook en ik ben er nog steeds verbaasd over dat het zo fijn ging eigenlijk). Ben je nu weer lekker thuis?

Hier komen we langzaam weer in een ritme. Moesten echt weer even wennen na het ziekenhuisavontuur!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 6:51

Heb je je al lekker vol gegeten Viva? Zou leuk zijn als de chinees dan ook nog de weeen op gang brengen Wink.

Knof: Wat fijn om te lezen dat je zo goed op je bevalling terug kijkt.
Ik hoop dat dat bij mij straks ook zo zal zijn.
Hoe gaat het met jou en de kleine?

ProudMother: Wat leuk dat ze de boxmobiel zo leuk vind!

Ik ben voor pizza gegaan, had er ineens super zin in Very Happy.
Mijn moeder kwam en we zijn samen naar de supermarkt gelopen.
Het deed best zeer, en nu nog steeds voel ik het onderin mijn buik, maar misschien helpt het.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 8:25

Nee natuurlijk doet het zijn werk niet Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 1270000679
Maar het was wel echt heeeeer-lijk! hmmmmm

PM, wat leuk dat ze ernaar leek te kijken. Zo gek dat zij alweer over een week 1 maand is! Net wat ik ooit een x gezegd had, dat wij 2 dgn verschil in uitgerekende datum hadden, en waarschijnlijk straks 1 mnd leeftijdsverschil in kindje :P

Knof, fijn dat het steeds beter gaat, logisch ook dat je ervan moet bijkomen!

LDJ, en, al weeen?
Gezien het heen en weer lopen...
Zou mooi zijn! Jij vanavond/vannacht/morgenochtend bevallen, Lente en ik zaterdag Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 10:23

Trouwens, LDJ, hoe laat word je morgen gestript?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 10:25

Hahaha nee, die buikpijn is alweer weg.
Morgen moet ik om 14.45 bij de vk zijn. Ben benieuwd.
Doet de chinees al zijn werk Laughing?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 10:32

Het enige waarbij het heeft gewerkt is om mijn trek te laten verdwijnen en me goed verzadigd te voelen Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 1578173417

Ok, op dat moment zal ik, waaaaarschijnlijk, op het feestje van mijn neefje zijn.
ooh ik hoop zó voor je dat het of ervoor spontaan begint, of morgen na het strippen.
Ik duim voor je lieve meid, dat jullie kindje maar snel geboren mag worden!
En ik ben ook wel benieuwd hoe je het strippen zal ervaren, gezien dat voor maandag bij mij op de planning staat. Vrees ervoor Wink

Nou alvast slaaplekker, ik hoop zo mijn bed in te duiken, en geen weeen te krijgen Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G do 8 nov 2012 - 12:41

Lente: shoppen blijft altijd leuk! Mijn vriend "klaagt" nu al dat de kleine meer kleding in zijn kast heeft dan hij. Fijn dat het allemaal toch goed bleek te zijn bij de VK. Dat was dus even iets anders dan even snel een controle en weer naar huis. Hopelijk blijft het gewoon allemaal goed en stijgt je bloeddruk niet.

Viva: nee helaas de lijstjes terugbrengen gaat niet want uiteraard heb ik zel al uitgepakt en de bon niet eens meegenomen. (moet ik toch eens vaker doen, bonnetje meenemen) Ik ken mijn vriend bijna niet anders dan kaal. In de 11 jaar tijd dat we samen zijn heeft hij maar een jaartje of 2 een kapsel met haar gehad. Dat vind meneer lastig en te veel werk en ik moet zeggen kaal staat hem goed smile Maak je niet TE druk hé, straks moet je ineens aan de slag en moet je nog wel energie over hebben Wink

LDJ: lekker pizza! Succes morgen bij de VK!

Ik heb vanavond ook heerlijk mijn buikje rond gegeten! Lekker hoor dat wokken en ik had een mooi excuus om lekker veel te eten want ik eet voor 2 smile! Het was leuk om weer even onder de collega's te zijn, erg gezellig. Voor het gewicht moeten we dat niet te vaak doen maar voor de gezelligheid zeker wel!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes do 8 nov 2012 - 21:35

Viva, vandaag even overslaan om te bevallen he! Is het gisteren nog gelukt om er een productief dagje van te maken? Jammer dat de chinees niet geholpen heeft, maar misschien ook maar goed. Anders was je misschien nét na middernacht ofzo bevallen en dus alsnog op de verjaardag van je neefje. Veel plezier op het feestje straks!

Bolus, leuk dat je hier ook mee komt kletsen! Ik had ook gedacht dat ik het moeilijker zou hebben nu ik thuis zou zitten qua ongezonde dingen eten, maar eigenlijk niet. De verleiding is natuurlijk wel groter omdat ik het hier voor het grijpen heb, maar toch pak ik nog altijd een appel of (magere) yoghurt als ik tussendoor trek krijg.

Puzzle, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoeveel weegt ze?

Mistery-Girl, heb je veel last van vocht vasthouden? Dat heb ik (nog) niet. Dat scheelt inderdaad ook wel qua kilo's, als je vocht vasthoudt. Bij mij zit het ook allemaal aan mijn buik. Een kennis van mij is nu 30 weken en 12 kg bijgekomen, maar dat zou je ook écht niet zeggen. Ze is nog steeds even slank, dus eigenlijk zeggen die extra kilo's niet altijd wat vind ik. Ooh wat een fijn gevoel dat je nu weer 8 dozen minder op zolder hebt, staan er nog veel?

Lente, fijn dat je controles alsnog allemaal goed waren. Succes vandaag weer bij de VK!

Muus, ik word ook nooit gewogen maar weeg mezelf elke 2 weken ofzo thuis. Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! In mijn omgeving is er niet zo'n babyboom. Ik heb er in september een achterneefje bijgekregen, vorige week een achternichtje en nu ben ik de volgende. En daarna niemand meer, ben de laatste in rij haha.

Knof, wat fijn dat je een vlotte bevalling had! Kan me voorstellen dat jullie weer in het ritme moesten komen.

LDJ, succes bij de VK vanmiddag! Hopelijk heeft het strippen effect.

Hier niet veel bijzonders te melden, alleen dat jullie zo hard gaan met posten haha. Vandaag wil ik de hele benedenverdieping poetsen, heb gisteren de bovenverdieping al gedaan. Daarnaast wil ik ook mijn adressenlijst voor de geboortekaartjes verder afwerken, de afwas doen, de hond uitlaten en mijn koffer voor het ziekenhuis maar alvast klaarzetten (je weet maar nooit). Heb dus wel een drukke planning, maar daar houd ik wel van! V
Vanavond gaat mijn vriend pannenkoeken bakken, jammie!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 22:14

Snoes: Lekker dat jullie vanavond pannenkoeken gaan eten, jammie!
Zozo, je hebt iig een lekker drukke planning voor vandaag. Is ook wel fijn hoor, dan is de dag zo weer voorbij en het is fijn om nog wat te doen.

M-G: Fijn dat de wok zo lekker was. Gezellig is dat om te doen he?! Mijn schoonvader is ook gek op wokken en die zit zich alweer te verheugen op de volgende keer (1x in de zoveel tijd doen we dat).

Viva: Als ik vandaag gestript ben zal ik laten weten hoe het was, als het nog nodig is voor je Laughing.

Hoe is het verder met jullie dames?
Alweer nieuw babynieuws toevallig?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente do 8 nov 2012 - 23:28

Viva, Je bent nog niet online geweest :O... wordt 't toch de 9e? Heeft de chinees toch wat gedaan? Dan wil ik precies weten wat je besteld had haha, bij mij werkte het niet zondag Wink. Ik had trouwens ook nog nooit aan zo'n CTG gelegen, maar veel mis je er niet aan hoor haha.

Muus, Leuk zo'n babyboom in je omgeving!

LDJ, Succes bij de vk straks! Laat je even weten hoe het strippen was? Kan ik me ook vast voor gaan bereiden Wink.

MG, Haha ja hier heeft de kleine ook al best een goed gevulde kast Embarassed. Gelukkig ook vanalles gekregen van collega's die het niet meer gebruikte (niet alles is onze smaak), maar daar hoeven we niet per se wat mee te doen natuurlijk. Fijn dat het wokken zo gezellig was! Altijd leuk om lekker met je collega's te zijn he Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 561177. Ik mis m'n collega's ook wel inmiddels haha.

Snoes, Lekker drukke planning vandaag! Doe ik lekker niks in huis vandaag goed, als compensatie Wink. Nouja, alleen een wasje ofzo dan, en misschien even stoffen.

Hier weer een beroerde nacht gehad. Sliep vrij laat, en toen weer heel erg aan het dromen geweest. Gister natuurlijk een extra echo gehad (even snel, om te kijken of ze goed bewoog, vruchtwater en hartje). Maar droomde dat ze het uitgebeid deden en dat het ineens een jongetje bleek te zijn (vrij groot 'geval' heul duidelijk in beeld Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 1578173417). Gelukkig werd ik daarna wel wakker, maar 't zit toch in je achterhoofd he haha. Toen was het 03.00 en kon ik niet meer slapen, had erge rugpijn steeds... pas toen m'n vriend eruit was (06.30) ben ik weer even in slaap gevallen tot 09.30. Zit nu dus een beetje als een halvegare voor me uit te staren haha. Vandaag weer geen plannen, om 16.30 voor de extra controle naar de vk. Dan is vast alles goed (positief denken) en kan ik een afspraak maken om evt. te strippen volgende week.

Oja, wat ook zo gek was... De vorige 2 controles lag de kleine ingedaald, maar gister ineens niet meer! Heeft iemand dat ook gehad? En zou de kans dan groter zijn dat de bevalling niet uit zichzelf begint, omdat ze niet (meer) ingedaald is?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 23:37

MG, haha ja toch maar eens je bonnetjes gaan bewaren Wink
Wel handig hoor, als kaal hem goed staat. Stom misschien, maar heeft hij het in de winter dan niet vaak koud, of snel een muts op?
Dat lijkt mij er lastig aan, toen ik van lang naar kort ging, mistte ik in de winter wel die natuurlijke "sjaal" in mijn nek Wink
Lekker zeg dat je genoten hebt van het eten!

Snoes, ik ben hard bezig vandaag over te slaan Wink Voel ook nog niets, dus dat scheelt.
Gister heb ik alles gedaan wat op het lijstje stond, behalve "even rustig op de bank liggen", dus ik geloof dat mijn productieve dagje gelukt is ja, haha. Zat gister overigens al te grappen ja, dat als het gister begon, en het 5 voor 12 was ik nog even keihard zou gaan persen, en als het vanavond 5 voor 12 is, ik ze nog even weg moet puffen :P
Jij hebt vandaag ook een lekker productief dagje zo te zien! Succes en geniet van je pannenkoeken vanavond!

LDJ, hé niet uit zichzelf begonnen. Ben je nerveus voor vanmiddag of niet?
Hoop dt het zijn effect mag hebben!

Lente, ahah je was me net voor, neeee niet de 9e Wink Nog niet in ieder geval.
Balen dat je nog beroerder hebt geslapen. Anders duik je er rond 13h nog even in?
Ik heb dat niet gehad over dat het niet meer ingedaald lag, dus daar kan ik je niets over vertellen!

Hier vannacht zwaar beroerd en onrustig geslapen met dat ik niet wilde bevallen. Heb zelfs nog gedroomd dat ik hoopte dat LDJ zou bevallen etc.
Echt, duidelijk te druk maken om iets. Vervolgens voelde ik de baby vanmorgen natuurlijk niet. Die beweegt 's morgens nooit zo veel, dus schiet je weer in de stress. Maar ondertussen alweer gevoeld. Op dit moment heeft het geloof ik net de hik.
We zijn net klaar met ons ontbijt, straks een was ophangen, haren van onze dochter mooi doen en boodschappen. Dan maar weer eten en half 3 de verjaardag. Hopen dat deze dag voorbij vliegt, dan kan ik in alle rust alle andere dagen bevallen Wink
Zie er soms toch wat tegenop, maar niet meer zo angstig als eerst, dat was echt vervelend.
Merk alleen aan mezelf dat ik er vanuit ga dat het net zo gaat, óf sneller, als de vorige keer, en dat is eigenlijk verkeerd. Voor hetzelfde geldt duurt het dit x 24h ofzo.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 9 nov 2012 - 0:28

LDJ, ik vind het ook wel fijn hoor, om een drukke planning te hebben. Ben niet zo van het stilzitten de hele dag, al is het wel fijn om tussendoor even te rusten en wat te forummen.

Lente, van mij moet jij vandaag helemaal niets doen, ik zal hier het hele huis wel poetsen haha Wink. Ik vind het ook absoluut niet erg, lekker ontspannend zelfs. Anders zit ik toch maar de hele dag op internet ofzo. Wat gek dat de baby nu niet meer ingedaald is, ik wist niet dat dat kon dat het eerst wel ingedaald was en daarna niet meer?

Viva, je bent er inderdaad (onbewust) mee bezig dat je vandaag niet wil bevallen, maar wel erg lief van je dat je hoopte dat LDJ eerder zou bevallen hoor haha Wink. Veel plezier straks!

Ik ben al lekker bezig geweest hier. Heb eerst de afwas gedaan, daarna pudding gemaakt, de hele benedenverdieping gepoetst en de letters voor op de babykamer half geschilderd. Nu even relaxen, zo dadelijk hout binnenhalen, beneden stofzuigen en dweilen en terwijl het aan het drogen is ga ik met de hond wandelen. Dan straks nog verder schilderen aan de letters (ik kon niet overal aan, anders hingen mijn hele handen vol verf) en ik denk dat mijn vriend dan al wel weer bijna thuis zal zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LDJ vr 9 nov 2012 - 0:54

Ahhh Viva, je bent ook zo'n gekkie jij Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 699888.
Gelukkig dat je je kleintje alweer gevoeld hebt.

Pfoeh, ik begin een beetje nerveus te worden joh....
Zo nog even lekker onder de douche.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente vr 9 nov 2012 - 1:15

Viva, Gelukkig ben je niet meer zo angstig. Lijkt me heel vervelend om zo een bevalling in te gaan! Ik heb geen idee wat me te wachten staat, dus laat het maar over me heen komen... Veel plezier op de verjaardag straks!

Snoes, Haha dan doe ik wel een dagje internetten Wink. Hier zit de 2e was erin, dus opzich goed bezig al zeg ik het zelf. Dacht ga zo even stoffen, maar net werd de nieuwe Jij en je Kinderen bezorgd, dus gok dat ik met thee en het tijdschrift op de bank beland Very Happy. Het schijnt wel te kunnen, dat ze ingedaald was en nu niet meer, als er aan de bovenkant van de baarmoeder nog genoeg ruimte is (dan heeft ze geen reden om klem te gaan zitten beneden). En dat is schijnbaar zo... Heb vanmiddag een andere vk, kijken wat die er van zegt haha, misschien was die rugpijn vannacht wel weer van het indalen? Wat voor letters ben je aan het schilderen? De naam?

LDJ, Snap dat je een beetje zenuwachtig bent! Succes Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 699888en ik hoop voor je dat het wat gaat doen!
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Viva vr 9 nov 2012 - 2:02

Snoes, lekker dat je al zoveel hebt gedaan, gaat je dag veel sneller voorbij!
Succes nog even met alles!

LDJ, geniet nog even van je tijd ervoor, al is dat tig keer makkelijker gezegd dan gedaan, ik zou ook stressrondjes door huis lopen, haha.
Maandag komt ook al gevaarlijk dichtbij :P
Hoop zo dat je bevalling snel erna mag beginnen!
Weet je omgeving het dat je vandaag gestript wordt?

Lente, nou het leek mij dus ook niets om zo mijn bevalling in te gaan.
De angst is nog niet volledig weg, maar wel in mindere mate nu gelukkig.

Ik ben echt aan het denken wat ik nou eigenlijk nog écht moet doen voor de baby er is. Weet vrij weinig eerlijk gezegd.
Was van plan in mijn verlof, voor de bevalling, onze dochter haar fotoalbums online in te vullen en klaar te zetten voor als er een actie is, maar dat heb ik dus niet gedaan he. Lekker bezig ook :P
Fietstte vandaag op een slakkentempo naar dorp, dochter achterop, toen had ik wel zoiets van hm, misschien is dit wel 1 van de laatste keren in de komende tijd :P Straks nog naar de verjaardag fietsen, dat wel.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G vr 9 nov 2012 - 2:26

Snoes: mijn voeten zijn al een aantal weken te dik voor mijn eigen schoenen. Verder is alles een beetje opgezetter (boller hoofd, bollere kuiten, etc.) Ik hoop maar de de meeste kilo's straks snel weer verdwenen zijn want ik heb geen zin om allemaal nieuwe kleding aan te schaffen (ik wel er natuurlijk wel wat bij maar wil ook in mijn "oude" kleding passen) Nu staan er nog 4 dozen op zolder maar ik weet wat er allemaal inzit en die heb ik weer achter het schot gezet. Dus eigenlijk ben ik klaar, mijn vriend moet nog 2 dozen met "rommel"van hem uitzoeken. De tas voor het ziekenhuis ga ik zo ook maar even klaarzetten (had ik geloof ik al moeten doen) Benedenverdieping weer schoon gekregen? Lekker pannenkoeken! Eet smakelijk alvast!

LDJ: Wokken vind ik inderdaad altijd erg gezellig en lekker. Dit was de tweede keer dit jaar, over het algemeen kom ik er zo'n 4 keer per jaar. Succes vandaag bij de VK en hopelijk helpt het strippen en hebben jullie dit weekend gezinsuitbreiding! Ik snap dat je zenuwachtig bent maar je moet maar zo proberen te denken: het is voor een heel goed doel!

Lente: jij hebt ook al van die lieve collega's die met van alles aan komen? Ik heb er ook zo één. Die heeft een zoontje van nu 1,5 jaar en die heeft alle kleertjes ook aan mij gegeven. Ik kan erg goed met mijn collega's over weg dus ja ik heb me ontzettend vermaakt en zal zolang ik mij goed voel ook regelmatig even langs mijn werk gaan, even koffie drinken ofzo smile Vervelend zo'n beroerde nacht. Succes bij de VK vandaag en hopelijk heeft ze alleen positief nieuws! Bij mij ligt de kleine wel ingedaald maar ze hebben erbij gezegd dat hij nog niet "vast"ligt dus als hij wil nog alle kanten op kan bewegen, was dat hij jou ook niet toevallig zo?

Viva: hij heeft het inderdaad sneller koud aan zijn hoofd dan ik en heeft daarom sneller een muts op petje op. Heb je daar zelf lang over getwijfeld van lang naar kort haar? Ik heb dat nooit aangedurft, hooguit van lang naar halflang haar. Vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad. Gelukkig heb je de kleine weer gevoeld dat ben je denk ik toch iets rustiger. Ik duim voor je dat de dag voorbij vliegt en je vandaag niet bevalt zodat je morgen in alle rust kunt bevallen op 10-11-12 (lijkt me inderdaad een leuke datum!)

Ik ga zo ook mijn tas voor het ziekenhuis maar eens klaar zetten en bierkratjes regelen voor onder het bed want vandaag ben ik 37 weken. (ik weet het dat had al klaar moeten zijn maar op de een of andere manier ben ik met van alles druk geweest, behalve dat) De kleine moet dus nog maar mooi even blijven zitten want mijn bed is nog niet bevallingsproof.
Verder heb ik wel lekker geslapen vannacht, af en toe last van mij heupen maar dat is niets nieuws. Ik heb toch mijn voeteneind weer op normale stand gezet en niet omhoog want dat was ik vannacht ineens zat. Dan maar iets dikkere voeten. Straks nog even naar de winkel, stofzuigen en vanavond een visje halen en verder nog geen concrete plannen. Gisteren nog wat posters besteld voor in de babykamer en de lijstjes heb ik al bij de action gehaald.
Een beetje de muren opvrolijken want het is nu zo kaal.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  LDJ vr 9 nov 2012 - 3:46

Wat een teleurstelling bij de vk Cry.
Ze kunnen nog helemaal niks voor me doen want ik zit nog pot en pot dicht van onderen Cry Cry Cry.
Bah, ik ben er echt even helemaal klaar mee....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knof vr 9 nov 2012 - 5:23

Jeetje LDJ wat een teleurstelling! En nu?? Laten ze je nog gewoon doorlopen?
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  lente vr 9 nov 2012 - 5:32

LDJ, Oh meis nee toch he! En nu? Wat is er verder afgesproken? Een week over tijd is toch reden genoeg om een verder plan te maken? Dikke knuffel Najaar 2012 mama's! - Pagina 16 699888.

Viva, Hoe was de verjaardag?

MG, Haha je hebt nog het eea te regelen dus voor je bevalling? Wat voor posters heb je besteld? Hier wil ik in de babykamer alleen nog iets aan de muur boven het bedje, denk dat we na de bevalling iets met de naam doen daar.

Bij de vk was net alles weer goed gelukkig. Bloeddruk was niet meer gestegen en urine was schoon genoeg. Baby was ook weer terug op haar plek ingedaald gelukkig! Hoeven we iig niet meteen naar het ziekenhuis mochten nu de vliezen breken. Afspraak gemaakt voor maandag om te strippen (als ze dit weekend niet komt, wat ik wel hoop natuurlijk Wink. Morgen dan, zondag mag ze opzich overslaan qua datum -lang verhaal- haha). Maandag moet ook de auto naar de garage (heeft wat kuren weer ineens), maar dan maar even auto van m'n (schoon)ouders lenen. Ga er niet vanuit dat het meteen effect heeft, en eind van de middag hebben we onze eigen auto weer terug.
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 34 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: