Hoesten in bed
+3
Linda
Printje
Tania
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoesten in bed
M. hoest sinds een paar dagen best veel maar alleen als ze in bed ligt. En eigenlijk ook bijna alleen 'savonds en 'snachts. Ik vind het zo vreemd, kan ook echt niet bedenken wat er nou anders is in bed waardoor ze moet hoesten. Als ze in de woonkamer ligt hoest ze bijna helemaal niet. Ze slaapt als niet zo geweldig de laatste tijd maar nu hoest ze zichzelf dus ook nog de hele tijd wakker.
Iemand een idee waardoor die kan komen?
Iemand een idee waardoor die kan komen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoesten in bed
Ik heb (en had dit vroeger) dit heel vaak, bij mij komt het door de inspanning van de hele dag, en dat in combinatie met plat liggen.
Laatst aangepast door Maple op ma 22 okt 2012 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
R hoest overdag ook vrijwel niet en s'avonds/s'nachts ook. De dokter zei dat het te maken heeft met dat ze dan de hele tijd platliggen en dat het vaak zo is dat dat soort klachten sávonds verergeren.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Is daar ook iets aan te doen of niet?
Tania- Ratel
Ik heb het altijd tijdens dit jaargetijde. Het is vochtiger 's nachts en 's ochtends vroeg, vaak mist enzo. Ik ga dan altijd hoesten en snotteren.
Dat van die inspanning heb ik ook wel eens gehoord.
Dat van die inspanning heb ik ook wel eens gehoord.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ehm, wat Printje zegt dus haha (had eerst een heel verhaal getypt).
Je kunt eventueel het matrasje een beetje schuin leggen, en luuf smeren enzo. Meer kun je er niet aan doen!
Je kunt eventueel het matrasje een beetje schuin leggen, en luuf smeren enzo. Meer kun je er niet aan doen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
R heeft er inmiddels pufjes voor, voor de rest hielp hier Luuf in een kom warm water, ui op de kamer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Lejow schreef:Ehm, wat Printje zegt dus haha (had eerst een heel verhaal getypt).
Ja luuf smeer ik al inderdaad. Heb vandaag ook de halve DA leeggekocht met alles wat maar zou kunnen werken . Bedje had ik schuin willen zetten maar dat ben ik vergeten, morgenochtend maar meteen even doen.
Tania- Ratel
R. heeft er ook veel last van en S. heeft het ook gehad (en nu nog periodes). Onder het hoofdeinde van R. zijn matras liggen standaard handdoeken onder zodat hij hoofdje hoger ligt en verder insmeren met luuf en bij verstopte neus/verkoudheid neusspray.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
ik heb het nu op het moment (door zwangerschap)en bij mij komt het doordat er maagzuur naar boven komt en iets bij mijn longen komt wat ik dan weer weg hoest.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Op deze leeftijd en deze tijd van het jaar zou het gewoon een virale infectie kunnen zijn. Of een laryngitis subglottica (pseudokroep) in lichtste vorm, hangt er beetje vanaf hoe de hoest klinkt.. Hoesten is vaak 's avonds inderdaad. Kijken of het met een dag of 7 minder is
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Op deze leeftijd en deze tijd van het jaar zou het gewoon een virale infectie kunnen zijn. Of een laryngitis subglottica (pseudokroep) in lichtste vorm, hangt er beetje vanaf hoe de hoest klinkt.. Hoesten is vaak 's avonds inderdaad. Kijken of het met een dag of 7 minder is
Mijn moeder is hier vandaag en die zei meteen toen ze haar hoesten in bed vanmiddag dat het zo klonk.
Tania- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: