Ervaring met Seat Arosa?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring met Seat Arosa?
Schijnt in onderhoud redelijk goedkoop te zijn, zuinig en klein maar wel pittig.
Klopt dit?
Klopt dit?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Ervaring met Seat Arosa?
Ja, al ligt het natuurlijk wel een beetje aan de motorinhoud
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ja ghehe maar algemeen! Zijn 't goede auto'tjes? M'n nicht heeft er één gehad en dat was in haar ogen 'een oud ding', maar na verdere navraag, blijkt 't een 'oud ding' te zijn geweest, van 4 jaar oud Ik dacht dat een 'oud ding' minstens 10 jaar oud zou zijn... Kortom; ik ga niet op haar mening af..
Bazinga- Ratel
Ik zal straks eens mijn vriend vragen, hij is automonteur geweest bij Seat
Edit; leuke autootjes zegt hij, inderdaad redelijk goedkoop in onderhoud en rijden vrij zuinig. Hij zegt alleen wel dat je op moet letten bij de 1.6 versies, die zijn vaak afgeragd. En natuurlijk een beetje op de kilometerstand letten, maar dat is bij iedere auto zo.
Als je verder wat wilt weten, geef het maar door!
Edit; leuke autootjes zegt hij, inderdaad redelijk goedkoop in onderhoud en rijden vrij zuinig. Hij zegt alleen wel dat je op moet letten bij de 1.6 versies, die zijn vaak afgeragd. En natuurlijk een beetje op de kilometerstand letten, maar dat is bij iedere auto zo.
Als je verder wat wilt weten, geef het maar door!
Gast- Gast
Het is gewoon een VW Lupo met een ander merk erop. Het goedkopere broertje van. Verder is er niks mis mee! Ik vind het leuke autootjes en ze zijn idd zuinig. Hoe pittig ligt wel echt aan de motorinhoud.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oeh beter! Nou ben ik nu nog niet toe aan een auto kopen, maar ik ben wel alvast aan't rondkijken. Mag ik je PM'en als ik eh nog dichterbij een koop zit, Jackie?
Bazinga- Ratel
TuurlijkBazinga schreef:Oeh beter! Nou ben ik nu nog niet toe aan een auto kopen, maar ik ben wel alvast aan't rondkijken. Mag ik je PM'en als ik eh nog dichterbij een koop zit, Jackie?
Gast- Gast
Mijn moeder heeft er eentje gehad. Super pittig ding was dat! qua onderhoud geen idee daar hield ik me toen niet mee bezig
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb er 2 jaar een gehad, die was toen 5 jaar oud, inmiddels 13, maar rijdt nog als een tierelier. (bij een ander)
Het was een sdi, inhoud weet ik zo niet meer, maar was een erg prettige auto, ook nooit wat mee gehad. Heel degelijk.
Het was een sdi, inhoud weet ik zo niet meer, maar was een erg prettige auto, ook nooit wat mee gehad. Heel degelijk.
Gast- Gast
Mijn moeder heeft er eentje en dat ding rijdt als een tierelier.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand verstand van auto's? Seat Leon vs Peugeot 206
» Bumboo Seat vs Kinderstoel
» Doomoo Seat en accessoires
» Onze nieuwe Seat!!
» trip trap new born seat
» Bumboo Seat vs Kinderstoel
» Doomoo Seat en accessoires