Het "wat eten we vandaag" topic
+119
Zininzon
silly-one
Emma_
Laquisia
_DoI
Miss G
Coccinelle
Caramba
Moon
Romee
Leska
Roxi3
*Lookie*
Novalee
Gizmo
Bosjesvrouw
SuperGrover
Monte
SparklingEyes
Rosa
Juul
ExpressoB
sanne-84
rapa nui
MiKa
loura
Winegum
lente
smurfin22
waterkers
Jilke
Melis1985
Dennenappel
Hoochie
Cato
Lotus
Geertje
Ilargi
Biancos
Roza
Flinder
Effie_O
Happydobby
Poisongirl
Bolleke
Bruintje Beer
Blond
Zora
SnowWhite
smooch
Sjors
Lynn_
patjuhhh
Tiara
mo-lola
Zwerver
Makamba
Sneeuwvlok
Snoes
Pannetoet
CCC
Kreeftje
banjer49
yvonneh
Kathi
LoveMusic
Beachgirl
Filoria
Zonnetje
Lotus_
Highway
MissBlunt
Rovine
sonly
Arwyn
GeKKiE
TukTuk
flower
claudiaveronique
Toet
Mida4you
Cheesegirl
Guus
Lavendel
VeryCherry
Tyrael
Wennebellah
Suus
Janelie
Pien
SoezieQ
Heavenly
klavertje
Kqip
Sweety
Lady4
Julia
minoessepoes
Inge
Sugarfall
xxDila
Oasis
Phileine
TNMN
Caresses
Lejow
dolfijntje24
Rev3rie
Sterre
studiebol
Summerlovin
Mizz_S
Ellebel
Caroow
Jeanette
Susan
aniet
schuddebuikje
Sjonno
123 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Het "wat eten we vandaag" topic
Een bakje yoghurt met (bio) volkoren muesli met pure chocolade, een peer en walnoten, want ik heb vanmiddag mijn hoofdmaaltijd al op: volkoren pasta carbonara. Draai het nu meest van de tijd om, dat vindt mijn lichaam fijner
Gast- Gast
Ik heb de Griekse schotel van Minoessepoes eens geprobeerd. Hij viel erg in de smaak bij vriend! Ik was er zelf niet zo weg van, maar ik had niet zoveel groenten gedaan, en daar houd ik juist van, bovendien vond ik de tomatenpuree die ik gehaald had niet zo. Maar goed, zo knoei je nog eens wat aan. Voor herhaling vatbaar dus!
Gast- Gast
Tesita schreef:Ik heb de Griekse schotel van Minoessepoes eens geprobeerd. Hij viel erg in de smaak bij vriend! Ik was er zelf niet zo weg van, maar ik had niet zoveel groenten gedaan, en daar houd ik juist van, bovendien vond ik de tomatenpuree die ik gehaald had niet zo. Maar goed, zo knoei je nog eens wat aan. Voor herhaling vatbaar dus!
Ah leuk om te lezen dat je dat gemaakt hebt! Zelf gebruik ik trouwens geen tomatenpuree maar tomatenblokjes (uit blik), smaakt heel anders! Wie weet voor de volgende keer
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Hier lekker spinazie met een eitje en gekookte aardappels en een stukje zalm op
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Heb net chinese tomatensoep op met een stokbroodje met kaas uit de oven
Morgen worden het gebakken aardappeltjes met een sate burger en sla met augurk, uitjes, komkommer, rode ui en croutons
Morgen worden het gebakken aardappeltjes met een sate burger en sla met augurk, uitjes, komkommer, rode ui en croutons
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Tesita schreef:Ik heb de Griekse schotel van Minoessepoes eens geprobeerd. Hij viel erg in de smaak bij vriend! Ik was er zelf niet zo weg van, maar ik had niet zoveel groenten gedaan, en daar houd ik juist van, bovendien vond ik de tomatenpuree die ik gehaald had niet zo. Maar goed, zo knoei je nog eens wat aan. Voor herhaling vatbaar dus!
Ah leuk om te lezen dat je dat gemaakt hebt! Zelf gebruik ik trouwens geen tomatenpuree maar tomatenblokjes (uit blik), smaakt heel anders! Wie weet voor de volgende keer
Ja zeg, dát stond er niet!!! Maar thanx voor de tip! Denk dat dat idd beter is. Maar zoals gezegd, vriend was helemaal happy! Heb stiekem ook nog wat andere receptjes van je opgeslagen. Gaan woensdag de mostersoep proberen!
Gast- Gast
Tesita schreef:minoessepoes schreef:Tesita schreef:Ik heb de Griekse schotel van Minoessepoes eens geprobeerd. Hij viel erg in de smaak bij vriend! Ik was er zelf niet zo weg van, maar ik had niet zoveel groenten gedaan, en daar houd ik juist van, bovendien vond ik de tomatenpuree die ik gehaald had niet zo. Maar goed, zo knoei je nog eens wat aan. Voor herhaling vatbaar dus!
Ja zeg, dát stond er niet!!! Maar thanx voor de tip! Denk dat dat idd beter is. Maar zoals gezegd, vriend was helemaal happy! Heb stiekem ook nog wat andere receptjes van je opgeslagen. Gaan woensdag de mostersoep proberen!
Oeps! Je bedoeld dat gerecht met ui/knoflook/kaneel/oregano/gehakt/aardappeltjes enz toch? Dan heb ik een type fout gemaakt, wat dat moet echt met tomatenblokjes, is veel lekkerder dat puree! Sorry! En daar kan je ook lekker veel groenten in doen, paprika, verse tomaat, courgette, aubergine, champignons net wat je lekker vind. En dan is het heel lekker om het te eten met tzatziki (met komkommer).
De mosterdsoep maak ik vaak voor mijn vriend, die vind hem heel lekker. Ik hou zelf helemaal niet van mosterd dus ik proef het zelf nooit haha!
minoessepoes- Ratel
Vanavond eten we eigen gemaakt goulash!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Stampot andijvie met spekjes en speklapje
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Wij eten vanavond een maaltijd salade van verse spinazie, gerookte kipfilet, rode ui, feta, tomaat, komkommer, zelf gemaakte knoflook croutons, walnoot en dan roer ik er een dressing bij van wat olie die bij de feta zit en citroensap en wat peper en zout.
Aangezien ik mijn portemonnee vergeten ben mee te nemen eten we er geen vers stokbrood bij maar denk ik dat ik wat donker brood erbij rooster.
Aangezien ik mijn portemonnee vergeten ben mee te nemen eten we er geen vers stokbrood bij maar denk ik dat ik wat donker brood erbij rooster.
minoessepoes- Ratel
Gemarineerde kipkluifjes met rozemarijnaardappeltjes en een salade met spinazie, rucola, veldsla, olijf, feta, tomaat, uitgebakken spek, komkommer, rode ui, avocado, pijnboompitten, croutons, en kruidendressing.
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
minoessepoes schreef:Tesita schreef:minoessepoes schreef:Tesita schreef:Ik heb de Griekse schotel van Minoessepoes eens geprobeerd. Hij viel erg in de smaak bij vriend! Ik was er zelf niet zo weg van, maar ik had niet zoveel groenten gedaan, en daar houd ik juist van, bovendien vond ik de tomatenpuree die ik gehaald had niet zo. Maar goed, zo knoei je nog eens wat aan. Voor herhaling vatbaar dus!
Oeps! Je bedoeld dat gerecht met ui/knoflook/kaneel/oregano/gehakt/aardappeltjes enz toch? Dan heb ik een type fout gemaakt, wat dat moet echt met tomatenblokjes, is veel lekkerder dat puree! Sorry! En daar kan je ook lekker veel groenten in doen, paprika, verse tomaat, courgette, aubergine, champignons net wat je lekker vind. En dan is het heel lekker om het te eten met tzatziki (met komkommer).
De mosterdsoep maak ik vaak voor mijn vriend, die vind hem heel lekker. Ik hou zelf helemaal niet van mosterd dus ik proef het zelf nooit haha!
Ja die bedoelde ik ja, haha. Maakt niet uit. Weet ik het in ieder geval voor de volgende keer. Ja, had ook wel paprika, courgette en aubergine erbij gegooid, maar gewoon in te kleine hoeveelheden (naar mijn smaak). Champignons is ook wel lekker ja. En komkommer hadden we er los naast, is wel lekker fris erbij.
Ik hou zelf héél erg van mosterdsoep, maar vriend juist niet zo. Gelukkig heeft 'ie woensdag een borrel en zal hij niet veel trek meer hebben, haha. Hou ik lekker alles voor mezelf (als het tenminste lukt... )
Vanavond eten we boontjes, aardappelpuree en vis.
Gast- Gast
Gekruide speklapjes met gekookte aardappels en rode kool met appel.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik bak vanavond pannenkoeken, met spek en kaas etc.
Hmmm, daar heb ik ook wel zin in!
Misschien dat we dat donderdag wel eten, dan eten we ook weer samen
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Wij eten lasagna vanavond.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Een pasta met dingen die we nog in huis hebben (halve paprika, grote tomaat, uitje, gehakt, tomatensaus, penne)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
broodjes met kaas en vifit erbij. heb een avonddienst.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Kip cashew, een pak dat we laatst gekregen hebben, ben benieuwd, ben niet zo gek op cashew noten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Geen idee, wij gaan bij mijn ouders eten. Ik denk vis ofzo, mama weet dat ik daar gek op ben!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ga vandaag deels vergeten groenten eten. Pastinaak, aardpeer, zoete aardappels en champignons. Nog nooit klaar gemaakt dus ik ben benieuwd
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Aardappelschijf of puree met sperziebonen en een hamburger
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben ovenfrietjes en aardappelpartjes op (restjes opmaken), met erwten en een valess schnitzel op een kaiserbroodje met feta en bosui.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik maak vanavond fusilli met gehakt, pastasaus, italiaanse roerbakgroente, champignons, ui en gedroogde tomaatjes.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het "wat eten we vandaag" topic