Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoopste tijd voor Thailand

+4
Flower_L
M@niek
TukTuk
SuzieQ
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 8:09

Wat is de goedkoopste tijd om naar Bangkok te vliegen? Ik denk eraan gewoon een weekje op Koh Phi Phi te gaan chillen, even een weekje op en neer. Maar wanneer is een ticket het goedkoopst? De regentijd is van ongeveer mei tot oktober dacht ik? De vorige keren ben ik in januari en mei geweest.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  TukTuk do 18 okt 2012 - 8:28

Volgens mij zijn tickets altijd wel een beetje gelijk qua prijs, alleen rond de kerst en oud en nieuw ben je duurder uit, en misschien ook rond de tijd van het thaise nieuwjaarsfeest. Ik zou wel pas vanaf november ongeveer gaan, wij zijn toen begin november aangekomen en hadden de eerste week nog last van veel regen. En vanaf maart begint het hitteseizoen weer, dan is het er ook niet erg prettig.

http://www.etihadairways.com schijnen goedkope tickets te hebben, hoorde ik van een studiegenoot, heb er zelf nog niet naar gekeken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:41

Phoenix..voor een week op en neer... Ik zou dan dichter bij huis blijven denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 8:43

Ik ben 2x eerder voor 2 weken geweest en elke keer ben ik maar een paar dagen op een eiland gebleven. Idee is nu om de hele week op 1 eiland te blijven, dus voor mij lang genoeg. En ik vergelijk het dan maar met ons weekje Italie, dat was ook 10 uur rijden voor een weekje, dus die 10 uur in het vliegtuig overleef ik dan ook wel smile

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:46

Haha, ja als je het zo bekijkt...Je hebt in Italië alleen geen last van een jetlag!
Wel gaaf! Ik zou ook wel weer willen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 8:50

Jip83 schreef:Haha, ja als je het zo bekijkt...Je hebt in Italië alleen geen last van een jetlag!
Wel gaaf! Ik zou ook wel weer willen!

Vanuit Azie ook niet, want je vliegt in principe terug in de tijd. Ik vloog beide keren 's nachts, dus slapen in het vliegtuig en als je landt is het in Amsterdam ochtend. Dus dan ben ik meteen weer in mijn ritme. En als ik daar land, heb ik ook geen jetlag omdat ik dan veel te veel wil doen, dan denk ik niet aan moe zijn smile

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 8:52

Overigens eerst gaan skieen, maar zit behoorlijk in de stress (werk) dat ik graag een weekje naar thailand wil om even met mezelf te zijn en op adem te komen. Vriend mag dan lekker thuis tot rust komen Wink. Ik vind het heerlijk om af en toe in mijn eentje weg te gaan, en dan is Thailand echt de perfecte plek. Veilig, gemakkelijk contact te maken als je daar behoefte aan hebt en zo mooi dat ik uren op het strand kan zitten en alleen maar rondkijken. Of op een scooter rond het eiland rijden. Of voor mijn hutje in een hangmat liggen met een lekker muziekje.

Ooooh ik wil weer terug!

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:53

SuzieQ schreef:
Jip83 schreef:Haha, ja als je het zo bekijkt...Je hebt in Italië alleen geen last van een jetlag!
Wel gaaf! Ik zou ook wel weer willen!

Vanuit Azie ook niet, want je vliegt in principe terug in de tijd. Ik vloog beide keren 's nachts, dus slapen in het vliegtuig en als je landt is het in Amsterdam ochtend. Dus dan ben ik meteen weer in mijn ritme. En als ik daar land, heb ik ook geen jetlag omdat ik dan veel te veel wil doen, dan denk ik niet aan moe zijn smile

Heen had ik er geen last van. Terug wel. Was steeds heel vroeg in de avond moe terug in NL. Ik slaap ook niet echt in het vliegtuig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:56

SuzieQ schreef:Overigens eerst gaan skieen, maar zit behoorlijk in de stress (werk) dat ik graag een weekje naar thailand wil om even met mezelf te zijn en op adem te komen. Vriend mag dan lekker thuis tot rust komen Wink. Ik vind het heerlijk om af en toe in mijn eentje weg te gaan, en dan is Thailand echt de perfecte plek. Veilig, gemakkelijk contact te maken als je daar behoefte aan hebt en zo mooi dat ik uren op het strand kan zitten en alleen maar rondkijken. Of op een scooter rond het eiland rijden. Of voor mijn hutje in een hangmat liggen met een lekker muziekje.

Ooooh ik wil weer terug!

Jaaaa ik ben er 7 weken geweest (Thailand, Cambodja en Laos dan) heerlijk om alleen te zijn. Mag ik met je mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 8:57

Jip83 schreef:
SuzieQ schreef:
Jip83 schreef:Haha, ja als je het zo bekijkt...Je hebt in Italië alleen geen last van een jetlag!
Wel gaaf! Ik zou ook wel weer willen!

Vanuit Azie ook niet, want je vliegt in principe terug in de tijd. Ik vloog beide keren 's nachts, dus slapen in het vliegtuig en als je landt is het in Amsterdam ochtend. Dus dan ben ik meteen weer in mijn ritme. En als ik daar land, heb ik ook geen jetlag omdat ik dan veel te veel wil doen, dan denk ik niet aan moe zijn Goedkoopste tijd voor Thailand 561177

Heen had ik er geen last van. Terug wel. Was steeds heel vroeg in de avond moe terug in NL. Ik slaap ook niet echt in het vliegtuig.

Dat is vervelend. Ik had alleen een jetlag vanuit Amerika. Ik had wel slaappillen gekocht in Thailand, ik verwachtte er niet veel van, want ik slaap eigenlijk nergens behalve in (bij voorkeur mijn eigen) bed. En die dingen werken als een trein, ik viel na een half uur in slaap en werd wakker bij Frankfurt. Helemaal uitgeslapen was ik en ik landde rond 9 uur 's ochtends. Dus dat is wel fijn, ik heb nog 1 slaappil over, die kan ik dan met de heenvlucht nemen en dan voor de terugvlucht nieuwe halen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 9:00

Jip83 schreef:
SuzieQ schreef:Overigens eerst gaan skieen, maar zit behoorlijk in de stress (werk) dat ik graag een weekje naar thailand wil om even met mezelf te zijn en op adem te komen. Vriend mag dan lekker thuis tot rust komen Wink. Ik vind het heerlijk om af en toe in mijn eentje weg te gaan, en dan is Thailand echt de perfecte plek. Veilig, gemakkelijk contact te maken als je daar behoefte aan hebt en zo mooi dat ik uren op het strand kan zitten en alleen maar rondkijken. Of op een scooter rond het eiland rijden. Of voor mijn hutje in een hangmat liggen met een lekker muziekje.

Ooooh ik wil weer terug!

Jaaaa ik ben er 7 weken geweest (Thailand, Cambodja en Laos dan) heerlijk om alleen te zijn. Mag ik met je mee?

Maar dan zijn we niet meer alleen! Laughing

Ik kan mijn vriend geen 7 weken missen hoor... Maar Cambodja en Vietnam staan ook nog op mijn verlanglijst, maar dan wel liever samen met hem. Mijn Thailand opvlieging is eigenlijk een beetje cultuurloos, gewoon terug naar de plek waar ik een paar heerlijke dagen heb gehad. Ben je ook op Koh Phi Phi geweest?
Mijn favoriete plek was Koh Chang, ben er 4x geweest in die 4 weken (2x2 dus). Echt heerlijk, maar Koh Phi Phi vond ik ook zo leuk zo zonder auto's en met al die fietsen overal, en zo lekker klein en knus en ik had een heerlijk huisje daar. Ik ben nog niet naar monkey island geweest en die andere eilandjes (van The Beach enzo), dus die boottocht staat nu wel op mijn verlanglijst.

En verder lekker met een goed boek op het strand liggen. Je mag best een paar dagen aansluiten smile

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 9:04

Ik wilde die reis al zo lang, dat ik dat er wel voor over had. De eerste 2 werken was met mijn broer, waarvan de laatste dagen op koh phi phi. Tien ben ik naar koh lanta gegaan. Na mijn 7 werken alleen heeft mijn vriend mij opgehaald en zijn we twee werken op koh chang geweest. ik zal er niet zo snel weer komen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 9:08

Jip83 schreef:Ik wilde die reis al zo lang, dat ik dat er wel voor over had. De eerste 2 werken was met mijn broer, waarvan de laatste dagen op koh phi phi. Tien ben ik naar koh lanta gegaan. Na mijn 7 werken alleen heeft mijn vriend mij opgehaald en zijn we twee werken op koh chang geweest. ik zal er niet zo snel weer komen..

Koh Chang niet? Ik vond White Sands daar vreselijk (allemaal oude mensen, gezinnen en honeymooners), maar Lonely Beach (een half uurtje rijden vanaf de boot) vond ik echt heel leuk. Alleen maar backpackers daar. Ik heb gehoord dat Koh Lipe ook heel leuk moet zijn, ben je daar ook geweest?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 9:29

Nee,ik bedoel in thailand. Vriend vind het te ver weg voor 2 weken.
Koh Lipe niet geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 20:42

Een vriendin van mijn zit nu op Koh Tao om haar PADI te halen en vliegt vervolgens door naar Australie.. Ben zo jaloers hahaha Very Happy

Ik ben zelf nog nooit naar Thailand geweest maar volgens mij zijn er genoeg mooie plekken! (Met uitzondering van die 'hoeren steden')

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  M@niek do 18 okt 2012 - 23:18

Ik wil ook graag naar thailand. Mn beste vriendin woont er en ik hoef alleen vliegtickets te betalen. Maar ik ben zo bang om te gaan vliegen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Flower_L vr 19 okt 2012 - 7:39

M@niek schreef:Ik wil ook graag naar thailand. Mn beste vriendin woont er en ik hoef alleen vliegtickets te betalen. Maar ik ben zo bang om te gaan vliegen!



van dat programma toch (even in geheugen graven). Dus nog steeds samen, leuk!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Flower_L vr 19 okt 2012 - 7:41

wij vlogen in april 2008 heen en juli 2008 terug (eigenlijk voor aug teruggreis geboekt, maar maakt niet uit..moesten nu alleen 100 euro pp extra betalen ivm omzetting ticket). Prijs was 580 geloof ik. Met Emirates, tussenlanding op Dubai. Vanuit Dusseldorf.

En nu wil ik terug als ik dit typ....Goedkoopste tijd voor Thailand 1371890812

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 7:43

Ze zeggen dat Thailand verslavend is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Flower_L vr 19 okt 2012 - 8:01

ik draai soms van die o-zo-foute Thaise muziek Embarassed volumestandje hoog

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 8:02

Die heb ik niet!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Kikou za 20 okt 2012 - 19:07

Thailand is zeker verslavend!

Kennen jullie dit nummer nog? Wink
https://www.youtube.com/watch?v=MgWNSSRqsxg

Veel plezier alvast SuzieQ!
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 19:13

Zegt me helemaal niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  claudiaveronique zo 28 okt 2012 - 9:00

Oooooh Koh phi phi my favourite place on earth!! Ik ben er 2 keer geweest, echt fantastisch. Vind wel dat het erg veranderd is als ik de eerste en tweede keer vergelijk het begint veel te toeristisch te worden maar ik ga wel in juni weer met een vriendin!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  litllejoy ma 29 okt 2012 - 0:53

Koh Chang... Heerlijk, zou zo op het vliegtuig stappen!

Ik ben trouwens in mei 2011 geweest met Emirates vanaf Dusseldurf via Dubai.
Was 600 euro kwijt.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste tijd voor Thailand Empty Re: Goedkoopste tijd voor Thailand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum