Hoeveel hangertjes?
+17
Printje
Mamsie
Caroow
Tania
Ella
Snoes
Pien
smooch
studiebol
SarahKey
Novalee
Star007
Mute_
Limburg85
Flower_L
Darius
Paper Crown
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoeveel hangertjes?
Ik heb 30 hangertjes besteld, is dat genoeg?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Hoeveel hangertjes?
Ik hang voor mijn kinderen niets op, hoogstens een jas ofzo, dus hier zou het veel te veel zijn.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Voor hier wel iig! Als ze groter worden meer hangspul is mijn ervaring.
Hier hang ik nu nog alle longsleeves truien vesten blouses jassen op. Als l kast tzt moet delen met zn broertje zusje, dan alleen nog overhemden.
Hier hang ik nu nog alle longsleeves truien vesten blouses jassen op. Als l kast tzt moet delen met zn broertje zusje, dan alleen nog overhemden.
Laatst aangepast door Flower_L op wo 17 okt 2012 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
30? Zoveel heb ik er echt niet voor de baby, ik gebruik de hangertjes maar heel weinig alleen voor een jasje en badjas en verder ligt alle kleding opgevouwen in de commode (en maatje groter in de kast opgevouwen).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook ongeveer 25/30 denk ik? Ik hang wel elk truitje, jurkje, jasje, vestje op. Dus denk dat je er wel mee uitkomt zo hoor!
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Dat moet wel voldoende zijn! Ik hang ook truitjes, jurkjes, topjes, vestjes etc. allemaal op de plank liggen alleen pyama's , rompers en broekjes en rokjes.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ligt er maar net aan of je alle truitjes en blousjes op gaat hangen en hoeveel kleren je kindje heeft. Volgens mij heb ik er wel meer dan 30 maar ik hang naast haar jurkjes ook alles (truitjes, hemdjes, vestjes) op. Ik haat vouwen, dat gaat bij mij altijd scheef.
Ik heb trouwens gewoon de houten hangertjes van de Hema, die kan ik altijd zo bijkopen. Neurotisch als ik ben wil ik wel dat alle hangertjes hetzelfde zijn, ondanks dat de kast alleen open gaat als ik haar kleren pak. Het enige wat afwijkt zijn de rokhangers, die zijn wit. Maar ik was allang blij dat ik die ergens gevonden had.
Ik heb trouwens gewoon de houten hangertjes van de Hema, die kan ik altijd zo bijkopen. Neurotisch als ik ben wil ik wel dat alle hangertjes hetzelfde zijn, ondanks dat de kast alleen open gaat als ik haar kleren pak. Het enige wat afwijkt zijn de rokhangers, die zijn wit. Maar ik was allang blij dat ik die ergens gevonden had.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ondanks dat ik bijna niks op hang Novalee wil ik wel dat ze allemaal hetzelfde zijn haha
Limburg85- Ratel
Zo heb er 35 besteld. Moet genoeg zijn whaha. Zijn gewoon witte simpele hangertjes. In het begin zal ik sowieso alles uithangen, zijn kastje moet er wel mooi bij liggen. Heb net even alles besteld. Ik denk dat ik straks omkom in de spuugdoekjes, washandjes en hydrofiele luiers..
Limburg85 schreef:Ondanks dat ik bijna niks op hang Novalee wil ik wel dat ze allemaal hetzelfde zijn haha
LOL, ja zo neurotisch ben ik ook wel haha.
Wat heb je allemaal besteld dan? Al bijna klaar?
Mijn ervaring bij R was dat we niet genoeg spuugdoekjes en hydrofiele luiers konden hebben in het begin, gebruikten we ontzettend veel mede doordat hij ontzettend veel spuugde. Ik heb die eigenlijk genoeg maar wil eigenlijk nog grijze erbij hebben.
Mijn ervaring bij R was dat we niet genoeg spuugdoekjes en hydrofiele luiers konden hebben in het begin, gebruikten we ontzettend veel mede doordat hij ontzettend veel spuugde. Ik heb die eigenlijk genoeg maar wil eigenlijk nog grijze erbij hebben.
Limburg85- Ratel
Ik hang alleen de spencers, blouses en truien/vestjes op. Maar tenzij ik heel veel spencers en blouses heb kom ik ook wel aan de 30.
Limburg85 schreef:Wat heb je allemaal besteld dan? Al bijna klaar?
Eh, even denken.
Waskussen
Simpele waskussenhoezen (ik heb er 2 van Baby's only van €29.95 ps) maar ik wilde nog een paar normale witte
35 hangers
24 Hydroluiers
24 Monddoekjes
24 Washandjes
2 Basic kruikzakken
Mutjes
Pyjama's
Kruiken
Eh.. nog meer want ik was €200.- kwijt maar weet niet meer haha
Pyjama's heb ik in het begin niet gebruikt, had ze e gekocht en liggen nu nog voor nieuw voor deze uk.
Mutsjes moet ik eigenlijk nog op zoek maar kleinere, welke heb jij besteld?
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Pyjama's heb ik in het begin niet gebruikt, had ze e gekocht en liggen nu nog voor nieuw voor deze uk.
Mutsjes van Feetje! Lekker zacht. Ze waren ook helemaal niet duur.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6566&groep_id=7847&merk=12159
En dit pyjamaatje! Snoezig
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=21185&groep_id=7269&merk=8625
Paper Crown schreef:Limburg85 schreef:Wat heb je allemaal besteld dan? Al bijna klaar?
Eh, even denken.
Waskussen
Simpele waskussenhoezen (ik heb er 2 van Baby's only van €29.95 ps) maar ik wilde nog een paar normale witte
35 hangers
24 Hydroluiers
24 Monddoekjes
24 Washandjes
2 Basic kruikzakken
Mutjes
Pyjama's
Kruiken
Haha daar moet je er wel meeeeer dan genoeg aan hebben hoor! Zoveel heb ik hier niet eens met 2;)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Paper Crown schreef:Limburg85 schreef:Wat heb je allemaal besteld dan? Al bijna klaar?
Eh, even denken.
Waskussen
35 hangers
24 Hydroluiers
24 Monddoekjes
24 Washandjes
2 Basic kruikzakken
Mutjes
Pyjama's
Kruiken
Haha daar moet je er wel meeeeer dan genoeg aan hebben hoor! Zoveel heb ik hier niet eens met 2;)
Zal wel veel te veel zijn he? Haha. Ach ja, hoef ik niet zo regelmatig wasje te doen.
spuugdoekjes hebben wij er ook zoveel van. En allemaal gebruikt. We gebruikten de eerste maanden per voeding een doekje en tussendoor ook wat. Hij spuugde elke keer zoveel dat een doekje zo weer nat was
Mutsjes heb ik nog over. We hebben er twee gebruikt daarna mocht het mutsje al af.
Wat een lieve pyama! Wij zijn na een maand begonnen met 's avonds na het bad/wassen een pyama aan te doen. Pyama's haal ik bij de kruidvat, die blijven lekker zacht en goed van model in de was. En dat voor maar 4 euro haha.
Mutsjes heb ik nog over. We hebben er twee gebruikt daarna mocht het mutsje al af.
Wat een lieve pyama! Wij zijn na een maand begonnen met 's avonds na het bad/wassen een pyama aan te doen. Pyama's haal ik bij de kruidvat, die blijven lekker zacht en goed van model in de was. En dat voor maar 4 euro haha.
SarahKey schreef:spuugdoekjes hebben wij er ook zoveel van. En allemaal gebruikt. We gebruikten de eerste maanden per voeding een doekje en tussendoor ook wat. Hij spuugde elke keer zoveel dat een doekje zo weer nat was
Vond het zo lief! Kan ook als gewoon pakje in het begin denk ik.. Hij merkt het niet, en mama vindt het schattig
Ik heb ook tussen de 30-40 hangertjes, allemaal hetzelfde natuurlijk.
Ik hang alle jurkjes, jasjes, vestjes en setjes op.
Ik hang alle jurkjes, jasjes, vestjes en setjes op.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Paper Crown schreef:studiebol schreef:Paper Crown schreef:Limburg85 schreef:Wat heb je allemaal besteld dan? Al bijna klaar?
Eh, even denken.
Waskussen
35 hangers
24 Hydroluiers
24 Monddoekjes
24 Washandjes
2 Basic kruikzakken
Mutjes
Pyjama's
Kruiken
Zal wel veel te veel zijn he? Haha. Ach ja, hoef ik niet zo regelmatig wasje te doen.
Ook daar heb ik veel van. Ik gebruik er op een dag meestal 3. En hydrofielluiers heb ik ook mega veel ik denk tussen de 30-40 stuks. Daar gebruik ik ook 3 van op een dag.
1 in de wieg, 1 om af te drogen en 1 gebruik ik tijdens het verschonen.
Dan hoef ik ook niet zoveel te wassen.
Pyjama's had ik te weinig omdat iedereen zei daar slapen baby's niet in maar ik doe mijn dochter elke avond een pyjama aan, vind het gewoon fijn. Dus daar moet ik nog wat van aanschaffen. Wat ik ook vaak als pyjama gebruik zijn die zachte broekjes van de zeeman, die zijn iets van E2.50 en zijn lekker zacht.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wij hebben ook ongeveer 40hangers maar ik hang vrijwel niks op eigenlijk. Vind dat vreselijk irritant. Vouwen vind ik leuker en dan leg ik gelijk in setjes kleding neer.
Qua hydro luiers hebben wij er 20, aan het begin zeker nodig maar nu niet meer. Washandjes hebben we er 12, meer dan wat. Mond/ spuugdoekjes hebben wij er 30. Aan het begin gebruikte we er soms wel 10op een dag...
Qua hydro luiers hebben wij er 20, aan het begin zeker nodig maar nu niet meer. Washandjes hebben we er 12, meer dan wat. Mond/ spuugdoekjes hebben wij er 30. Aan het begin gebruikte we er soms wel 10op een dag...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had 20 hangers, maar nu hang ik er bijna niets meer aan op, alleen maar vestjes en blousjes. Voor de oudste heb ik hangers van de H&M, gewoon die in de winkel hangen , die kreeg ik erbij als ik iets kocht, en vind het wel mooi als alles hetzelfde is.
Gast- Gast
Ik heb er denk ik 25 gekocht.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Nav - Hoeveel eet jij?
» Hoeveel..
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Nav - Hoeveel eet jij?
» Hoeveel..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: